guzel yemek yapanlardan utanıyorum :/
25 i henuz bitirdim (hadi 1 sene de benden ;)), yeni yeni yemek yapma girisimlerindeyim :s
yoo, tam aksine cok guzel pasta borek yaparim lakin pilav, fasulye, bezelye, tavuk(yemegi),
ıspanak, pırasa, karniyarik, etc..
daha once hic yapmadim :(
ama gidecegim yerde tek basima yasayacagim icin bi ac kalma korkusu sardi beni :D
kısaca;
takriben 1 saat once pilav yaptim, dediginiz gibi tane tane oldu, tereyagli yaptim boyumdan buyuk ise burnumu sokarak.
sanki guzel oldu anneminki gibi olmasa da agizda dagiliyor, lezzetli de :$
ama iste guvenemiorum su an :s
annemin fikri cok onemli, aksam gelmeden doksem mi ki diye dusundum bi ara :/
offf
yarin da fasulyaaaa
bu fasulyaaaaa 7 liraaaaaaaa

:)

sevgilerrr

2 yorum :

theBilgi dedi ki...

Çok tuhaf :) Her neyse yazılarını takiplemeye başladım. Seni daha yakından tanıyacağım..

LoLLa dedi ki...

theBilgi neresi tuhaf bilmiorum aq iste yemek olayini :DDDD
eheheh bi itiraf sen tanimadan beni; agzim bozuktur :D

sevgiler gulucukler .)

Yorum Gönder