Veeeee yine ben efenim :)
kocamaaaaaaaaaaan aptal bi ulkedeyim
hersey herkes yabanci
mutsuzum
ingilizce konusmak zorundayim, uyanik ve ayik oldugum her an. .
derdimi anlatabilmek icin yasayabilmek icin bu kadar zorlanacagimi hic tahmin etmezdim ben,
ben, babasinin simarik kizi, annesinin nazli kedisi olan ben
simdi cok yalnizim..
kendi hayatini yasamanin tam karsiligi buymus. .
buda kocaman bi göl var ve ben o göle aşık oldum,
guzel olan tek sey bu,,

tek bildigim babami özledim :'(
annemi özledim
kocaman bi evde yasiyorum,
kocaman genis yesil bi bahcesi var,
geldim geleli 2 tane ev degistirdim,
ve onumuzdeki hafta yeniden tasinabilirim :)
burda tasinmak cok kolay,
sadece blackCap :)

anyway,,

herkese opucukler simdilik .)

8 yorum :

cemo dedi ki...

Piss beni özlemedin mi :((( Ayrıca yalnız değilsin ben varım arkanda yanında sağında solunda bi tek maddeten olamıyorum orda :(( yoksa manevi olarak yanındayım hıh.

LinkinPark dedi ki...

Bu günlerde geçer ortak takma kafana :)
yazıda son kısımdaki sadece blackCap anlamadım :D

kamikaze dedi ki...

lollacım inşallah çabucak alışırsın.Kolaylıklar diliyorum.eminim üstesinden geleceksin:) sevgilerimle öpüyorumm.Annene babana selamlar.

Arkantos dedi ki...

Merhabalar,

Size ulaşabilecegimiz bir mail adresiniz var mı acaba?

Blog hakkinda bir ricam olacaktı da.

Teşekkürler.

LoLLa dedi ki...

CEMOCANIMMM ozlemez miyim hic, bilmez miyim yanimdasin..
canimsin daimi dostumsun. .
varligin icin tesekkur ederim .)

LoLLa dedi ki...

ortakim sagol :)
blackCap sadece burda bulunan siyah taksiler ;)

LoLLa dedi ki...

kamikaze'cim tesekkur ederimmmm .)
opucukler sevgiler sana da .)

LoLLa dedi ki...

Arkantos buraya yorum olarak birakabilirsin, yorumlar yayinlanmadan once benim kontrolumden gecmekte .) elbette rican degerli benim icin .)

sevgiler

Yorum Gönder