oyyy oy oy herkese milyon kere hatta&atta zilyon kere tesekkurlerrrrr guzel dilekleri icin .)
yorumlara tek tek cvp yazmak kesmedi, costum mutluluktan burdan da ayrica tesekkurlerimi sunmak istedim .)

malum bu ara sevgili psikolojim pek hassas uzuun bi ydisi yolculuguna hazirlanmaya calismakta kendisi :/ beni siz gaza getirdiniz laaaaaaan ne isim var oralarda :'(
ama yok evet tamam okay hersey yolunda gidecek, dondugumde cv'im daha guzel durucak sevgiliIsverenimin ellerinde .)

nereye gittigimi guvenlik nedeni ile yazamiciiim yalniz bilenler, merak edenlere kisaca ve sessizce anlatsin bloglara dusurmeden ;)
ya da anlatmasin ben ara ara tuyolar vericigim ;)

yolculuk 7 haziran'da..
... saati ile gece 22.30 da buralari terk-i diyar eylemis olucam, ama soyle iyi yani var artik sevgili bloguma daha fazla vakit ve pek sevgili sizlerle daha fazla iletisim halinde olucam, bi tek buna seviniyorum .)

eveet gittim gulucuklerle .)

sevgiler opucukler tebessumler herkese. .

2 yorum :

owl dedi ki...

benden de öpücükler sana :)) bavulunda yer var mı :))

LoLLa dedi ki...

Owl vardi yaaa ama gec kaldim yorumuna :( ;))
mmuuuccccccccckkkkkkkkkkkkkkkssssssssssssss .)

Yorum Gönder