en son ayin 10'unda yazmisim :s :/
o yuzdeeeen azaldi okuyucularim yorumlarim demek ki :(
tabii ya! :( puhhhh !!!!
ehheueh ;)

bakin burdayim nerdesiniz aagghh (bloggerSanatcisiPanigi mood ON)

:))

tamam soru cevap gidelim,
nerdesiniz?
keyifler yerinde mi?
biri bana ordan lahmacun gonderebilir mi?
acili acisiz farketmez :/

ahahaha bknz lahmacunun tanimi nasil Wikipedia'da ;

Lahmacun (Turkish pronunciation: [lahmaˈdʒun]) or lahmajoun (Armenian լահմաջուն lahmaǰun or լահմաջո lahmaǰo), from Arabic: لحم بعجين‎, lahm bi'ajīn, "meat with dough", is an item of prepared food originating in the early Syrian cuisine of the Levant, consisting of a round, thin piece of dough topped with minced meat (most commonly beef and lamb). Lahmacun is often served sprinkled with lemon juice and wrapped around vegetables, including pickles, tomatoes, peppers, onions, lettuce, and parsley or cilantro; atypical variants may be found employing kebap meat or sauces.


ahauaha


sonradan gelen edit: Zehra50'ye tesekkurler ;)

8 yorum :

UndefinabLe© dedi ki...

Ah benşm bebeğim... Lahmacunsuz kaldın oralarda, ha?!

Öpücükler...
-D-

LoLLa dedi ki...

UndefinabLe©'iM sen gec dalgani buralarda sisip de olursem gelir lahmacun yersin basucumda :(((
puhhhhh bide nasi eglenmis bak bak :))))))

opucukkkks bi suru .)

Ms. Muffins dedi ki...

Ben kacirdim, nerdesin ki? Adres neydi, yollarim ama kokar gelene kadar ^.^

PS.Gurbetteysen halden anlarim

LoLLa dedi ki...

Ms. Muffins'iM ohh bea unutulmamisim ;)
öyk evet kokar da esas sen rezil olursun kiyamam :( :) kargoya lahmacun veren bi tip ;) kiyamam .)

mmuujjuukks .)

UndefinabLe© dedi ki...

Kuzum benim! Kıyamam...
Ben sevmem lahmacun; keşke yollayabilsem sana buralardan! <3

LoLLa dedi ki...

UndefinabLe©'iM heaa sen sevmion diye ben niye yiyemiorum alla alla ya ama bi geliiiim sana yorum aticam agzim dolu dolu napisiiiin ben lahmacun yiyom ehhehhee seklinde sarkastik bi gulusle :D

operimmm

UndefinabLe© dedi ki...

Sen bi dön buraya, lahmacunlar benden yavrum ^_^

LoLLa dedi ki...

UndefinabLe©'iM unutursan sabahin korunde elimde kokulu lahmacunlarla kapindayim ama bak :D

ps: rezil olan tipler apartmana öyk ne kokuo sabah sabah seklinde ahauaha :D

Yorum Gönder