dandirik bi arastirmayla sevgili gundemden basliklar efenim, buyrun :))
tee buralardan oraya el atiorum affediniz :)

varan1: Şarkıcı Niran Ünsal, referanduma günler kala keskin açıklamalar yapmış;
demis ki: evet oyu cikarsa kafama sikar giderim
bizi de bekle bebeyyyim

varan2: ‘Bitmeyen Şarkı’ dizisinin başrol oyuncuları olan Bergüzar Korel ile Bülent İnal ilk bölümü set ekibiyle beraber otelde izlemis,
ne guzel :)

varan3: sevgili Zara Kastamonu konserinin sonunda iki ilahi seslendirmis,
ben kucuklugumden hatirliorum da, nur yuzlu guzel sesli teyzeler yuzlerinde bir gram makyaj, ustlerinde parıl parıl parlayan simler olmadan okurlardi guzel ilahileri. ilginç.

varan4: İbrehim Tetlises bi programda, calisanlari icin 'beni ezebilirlerdi ama bunu asla yapmadilar' diye tesekkur etmis,
ne iyi adam.

varan5: Murat Dalkılıç sevgilisi Pelin Sönmez'e dayak atmis,
iyi olmus demiorum da kimbilir kız n'yapti sormak lazim :s
evet arkadas cok sinirlendiyse vurmustur napalim yani, gerçek aşksa tutku varsa olabilir yalan mi soyleyim simdi.

varan6: Ayna adli sevdigimiz grup Rock tarzi ilahiler yapacaklarmis,
:s hic elinde gitarla ilahi okuyan birini gormemistim :s gitti cocuklugumun en guzel anilari aq.

varan7: (ünlü)sarkici Esra Özmen'e senin bebekin erkek olucak demisler, son kontrolunde kiz bebek cikmis, cok aglamis Esra,
kiyamam saglikli olsun yeter be Esra. gerci gonul ister ki once dunya guzeli bi erkek bebek sonra dunya guzeli bi kiz bebek. efet ben 2 tane isterdim evlenseydim.

varan8: miss Turkey 2010 (hayir hala Turkey yazio, gonul ister ki Turkiye olsun) Gizem Memiç olmus,
cok cirkin. Ahu Türkpençe kırkbinbes kat daha guzel ondan.

varan9: Tayyip Erdogan'in çükü düşmüs,
:s
ahauaha tamam bu feyk haberdi ahauahasushauahauahasu

LoLLa

2 yorum :

Adsız dedi ki...

Ha ha ha çok güldüm gene. o ne demek deli misin kızım sen.tayyibin şeyi düşmüş:))

LoLLa dedi ki...

Adsız ahauahauah tamamm anladim sen birdost olan adsizsiiiiin :)))
ahushsush ben hic normal oldugumu soylemedim ki ;)

sevgiler :)

Yorum Gönder