bademcik sismesinden ölür müyüm kü? :s :)
yanniz ölürsem cok komik olur :)))
Allah korusun dioruz tabii :)
gerci Volkan demez biliorum pehhh
(illa b.k aticam o adama dayanamam ahauaha kafami kiricak :))

acaba vitaminsiz falan mi kaldim her gun istiridye her gun sampanya hauahauahauahau :))))

size cemkiriorum ama ben de ugrayamamisim bloglara kendimle ugrasmaktan :(
birazdan dayaniorum herkesin kapisina :))

bi enerji patlamasi bu hasta halimle (ajitasyon1) :)))

hem atesim de var :( (2)
bademcigimin tekine bisey olmasin tek bademcikle idare edemem allaaam (3)

bademcik resmi koyucaktim ama igrenclesmek istemedim cok feci gorunuo bademciklermiz asdffgjgkhlş :))))))
kusanKadın daha şık durdu :)))))))

4 yorum :

Volkan dedi ki...

ahaha. hemen saldır zaten sen bana :)) Bi de nası " bu aralar pek kelebeğim" diyosun yaa :) Bildiğin Berdan Mardini gibi dağlara taşlara vuruyosun kendini ahhaha :D xx

UndefinabLe© dedi ki...

Geçmiş olsun kuzum ))=

LoLLa dedi ki...

Volkan bak ama! :)))
ayrica da lutfen Berdan Mardini'den bahsederken dikkatli olalim zira cocuk icin henuz gencim :)))))

sendenn cocuuuuum olsun istttti o rum gozzzleri seninnn gi bi baksiiiin tralalala :))))

yanniz anne sasiysa var dusun halin o cocugun halini :))))

ps: Allah korusun. Amin.

ayricada saldirmiorum saldiran sensin adi odun :D

LoLLa dedi ki...

UndefinabLe©'iM ay nihayet gelebildin nerdeydin bea (agresifMood ON :)))

tesekkurler ederimm bebeyyyim

Yorum Gönder