bi daha agustosa kadar kicim basim acikta gezmicem :(
sadece bademciklerim olsa havale geciriodum bugun :s allaaam heralde gidiorum dedim son anlarim :s uzdugum birileri varsa affetsinler aaagghhh seklinde :s
eheheu demedim tabii ki oyle, uzulmuslerse haketmislerdir !

her neyse, her ne ise,,

daha iyiyim her ne kadar soranim uzulenim aglayanim parcalananim mahvolanim kahrolanim olmasada ::)))

Volkan'iM acaba sana kotu bisi mi yaptim ki boyle yerlere yapistim (a_a)
soz artik sana iyi davranicam opup koklicam canim dicem ahaahauahauahaua üff tamam be takiliorum :)))))
bak hastayim iyi davranmak zorundasin :-)

ha bu arada bi enteresan yorumlar aliorum, bazen bazi platformlarda imali anlamli sarkilar statusler falan aliorum,,
farkindayim. .
bu olmasin artik,
cunku bazen insan hatayi disarda degil, kendi icinde aramali bi baskasini suclamadan yahut incitmeye calismadan.
bu boyle bilinir insanligin var oldugu yerlerde..
diger alanlari bilemiyorum..

LoLLa