"Kimsin sen?
Hangi addan çağırmalı seni?
Aynalardan hangi yüzünü toplamalı?
Gidip de geldiğin yerlerden,
Hiç yer edin/e/mediğin yüreklerden
Terk ettiğin ve edildiğin tüm iyi niyetlerden
Hangisini sadece sana yormalı?"
susar mıyım sandın sen adımı çağırırken,,
tökezlediğimde bakamadığım aynalara sormuşsun yüzümü,,
gidip de dönemediğim yerlere mi geldin sen?. .
sahi yerim aynı mı yürekte, soramadım hiç,,
yorma beni kadın, adımı yorma hayr'lara. .

"Ne hayalin var?
Kaçına sahipsin, kaçında mağlup?
Zamanın neresinde takılı aklın?
Kaç tekbaşınalığın çoğaltırken seni uçsuz bucaksız,
Hangi kalabalıklarda azalıp kaldın?
Sahi kimsin sen?
Ne kadar kendinsin,
Ne kadarına bir yabancı?
Avuçlarında hangi yaşamların gizleri saklı?"
ezdim tüm hayallerimin başını,
galip de yok mağlup da şimdi, ,
çok eski zamanlardan koşar adım sana geleyim dedim,
senin uçsuz bucaksız tek başımalığın bırakmadı, ,
avuçlarıma baktım tökezlediğimde, aynada kan vardı,
avuçlarımda bir avuç kan. .

"Gittiğim ve geldiğim yerlerden, zamanlardan bir türlü yetinemediğim, sığınıp da kendi içime kendime yetmelerimden, yaşayıp yaşayıp ölmelerimden ve her seferinde yinelemelerimden, hayatın tam da bitti dediğim yerinden kendimi yeniden bulup çıkarmalı. Ay bir sis bulutunun ardında şimdi."
kalabalıktı başın bilirdim, bilirdim de ses etmezdim avuçlarıma bak diye. .
ve sen gittin,,
ben geldim ama sen gitmiştin,
tutamadım seni,,
avuçlarımdaki kandan kaydın gittin,
yüzüne ay ışığı vurdu,,
ölesin dedim kıyamadım,
sus tek kelime etme dedin ben ardından bakakalırken,

"Güneşten çok uzak. Güneş belki de bir tuzak. Bil/e/mediğim..."
ve ben nasıl olsa seni yine bulacağım, saçlarına güneşin değdiği bir sabahta. .


"Sahi kimsin sen?
Ne hayalin var?
Hangisi gerçeğin?"
şimdi uyanma,
hayalimde biraz daha vakit var. .

ehhehh haddim olmayaraktan karsi ataga gectim gibi oldu ama guzel oldu be BeenMaya'M .)

6 yorum :

Adsız dedi ki...

bunu senmi yazdın.çok ciddi bir yeteneğin var.bence kitap yazmayı bile düşünebilirsin.gerçekten güzel olur.benmayanın bloğuna da baktım çok güzel onunki de.bende komşunuz olabilirim her an.:)

LoLLa dedi ki...

:s Adsız yaw abartma ne kitabi :))
eheueh himmm niye olmasinnnn :))))
ama benmaya diil BeenMaya .) anlastik mi? .)

sevgiler

Efsa dedi ki...

:))) şimdi bende bir karşı atağa geçicem kıskançlıktan.

uleynnn bir bana yazmadın bişiyyyy bi bana.

LoLLa dedi ki...

hhhiii EFSA'M ben seni yerimmmmmmmmm ama ki :)
seninkilere yazamiorum itiraf gibi oluo o zaman o kadar ayni ki yasanilanlar :s :)
ya bi adim arkandan geliorum ya bi adim one geciorum ama kargasa ve ciglikta ustumuze yok biliosun :))))))
en hafif yazmani bekliorum ona yazicam ;)
su ankilere yazarsam dusun bi istersen halimi :)))

ayrica da COOOOK DELI OZLEDIM :'(((

beenmaya dedi ki...

"ve ben nasıl olsa seni yine bulacağım, saçlarına güneşin değdiği bir sabahta. ."

işte burada bittim ben. öyle güzel koymuşsun ki noktayı ben susar ve saygıyla eğilirim kelimelerinin önünde...

bilirim çünkü daha uyanmama vakit var senin başlattığın ve benim bir ucundan tutunup da yer aldığım düşlerinin içinde...

LoLLa dedi ki...

BBENMAYA'M ayhh oyle bi dusundum de olsa olsa bu cumle gulumsetir dedim .)
ehe olmuss yasasinn loyyyyyy
:s ayyhh utandım yalniz :/

operim bi cok bi cokkkk

loooyyyyyyyy .)

Yorum Gönder