10.08.2010

SuSHi ;)

sushi yapmayi ogreniorum :s
evet aklim kicima kacmis gibi dun hayatimin hatasini yapip wasabiye bulastim :(
hala yanio beynim :s
ben turkiye'deyken hic gercek wasabiyle tanismamisim evet :/

anyway, onemli olan sushi denemeleri :D
hea cok lazim mi? hayir sadece merak :)
evet merak iyi bisey degil ! :))))))))

burnumu her kulturun mutfagina sokmaya calistigim icin, artik japon bir ustam var :))
yoo formal bi kurs degil, sadece ilgimi cekti o bambular, yosunlar, soslar falan,
oyle merakla izledigimi gorunce de (yine kirik bi aksanla) denemek ister misiniz dedi :) artik nasil kocaman gozlerle izlediysem adama mesleki sevk gelmis olmali :D

sonuc: cok basarili olmayan, bi iki kucuk heba edilen yosunla biten garip sushiler :D
ama kararliyim her hafta (en azindan her ay cunku cok pahali :/ ) gidicem, yemek yiyip akabinde mutfaga dalicam ben geldiiiiiim diye :))))))

ps: bugun sabahtan yagmur basladi, hala devam edio :(

ps II: neden guzel adamlarin yaninda cirkin kadinlar olur? bugun gordum oyle bi cift :s bilen biri varsa lutfen mantigini aciklasin. tamam ask bu, sevgi bu, icinin guzelligidir zart zurt biliorum ama ceken baska biseyler olmali ! :s enteresan..

anyway,

geri gelecegim (saniorum) :))

opucukler sevgiler gulucukler .)

7 yorum :

Volkan dedi ki...

anyway diyo aralarda hahaha. sen yakında şey de dersin "siz nasıl diyorrrr, evet ıspanâââkkk" huahuas

LoLLa dedi ki...

ahauahauahsushauashsu Volkan igrencsin yaaaa :)))))
ahauahauahau hala guluorum hea of asdfghjkş
eeaa ssiıız neasi dioğ turrkkleeaaa ummm ayspiineyk oh no ispiğğnakk is it correct :s :))))))))))))))))))))

Hayal Meyal dedi ki...

iyy iğrençtir ya. ben yiyipte mutlu olan birini tanımadım şahsen, bence öğrenmemelisin :)

cemo dedi ki...

Vah garibim wasabi mağduresi :)

LoLLa dedi ki...

Hayal Meyal'im oyle taptigim bi sey degil de iste arada sagliktir cigtir gibisinden yiyorum kendisini :s :))))

öykkk ;))))))

mujukkk

LoLLa dedi ki...

cemocanim sorma ne wasabiymis ama butun hafta boyunca yandim aq :s

Adsız dedi ki...

öz le dim ...

Yorum Gönder