allahim daral geldi Feysbıktaki teyyip videolarindan :s
tamam endiseli herkes,
ben de merak ediorum,
taraftar degilim teyyibe ama e be kardesim adamin yuzu ruyalara giricek artik o derece ögh geldi
kicimiza kacti onceki secimlerde de halkin oylari (!)
kacmadi mi?
bence kacti..
en azindan bana ve aileme ve yakin cevreme kacti,
herifcagiz sinirlendi gavur izmir dedi yahut dedirtti,
farkeder mi?
bence etmez..
lakin soyle bi durum var gicik kaptigim,
facebook oyle bi hale geldi ki, adama oy verenler de artik sivrilmemek icin teyyip geri bas videolari yayinlamaya basladi..
nerden biliorum,
var oyle oha artik diye izledigim arkadaslar..
Gençliğe Hitabe'yi bilmeyen adam kalkti teyyibe tepki olsun diye anani skerler teyyip senin dedi,
ulan once bi okusana sen Hitabeyi,
bi anlasana kendi tarihini,
neye nasil tepki vereceğini..

ha ben taraf miyim teyyibe,
değilim,
ama uzak ailemden teyyibe ah guzel oglum diyen yasli teyzeler de var,
way aq herifçioğluna bak hele sen diyen yaşlı dedeler de var,,

hamiş: teyyipten daral geldi
hamiş: oglu almis mi hakkaten gemiyi yaw :s
way aq

ps: hauaha beni iceri alicaklar bi gun kafam guzeldi dicem :))))

10 yorum :

sünter dedi ki...

Kafam güzeldi dersen, hapi tam yurarsin o zaman:)
Gavur izmirden sonra birde gavur lolla cikar ortaya:))

Öpüyorum canim. Iyiki artik yazmaya basladin yine. Özlemistim ben senin o savruk yazilarini:)
Bence ben iyi birsey dedim savruk yazilar derken:))

sünter dedi ki...

Lollam,
sen Izmir´limiydin?
Ama anlamaliydim aslinda sicak kanli olusundan.
Seviyorum ben hem izmiri hemde izmirlileri.
Esimde izmirli zaten:)

LoLLa dedi ki...

hhhi SÜNTER'iMMM .)
ahauaha dimiğğ gavur LoLLa deyu afiş olurum walla :)
aman be ya olsun reklamin iyisi kotusu olmaz :)))
ayyy biliorummmm ben savruk yazarim, salaş yazarim, ayarim yoktur iyi bilirsin sen beni .)

ne guzellll tam hayatının odak noktasında en guzel yerinde bi izmirli varmis loyyyy .)

efettt sev bizi sev bizi
Mmrrrr (cat Mood ON ;)))

operim yanaciklarindan .)

cemo dedi ki...

Gemi değil gemi'cik sadece 99 mt boyunda bizim sandal daha büyük yahu :)))

LoLLa dedi ki...

hadi be cemocanim :s

cemo dedi ki...

Valla be :) Ayrıca oturduğu villacıkta oğullarına ait :))) maşallah ne hayırlı evlatlar çalışmadan bi gemi koca bir kuyumcu bide villa almışlar :)))

LoLLa dedi ki...

hea evet o kucuk evi biliorum, cok uzulmustum koca teyyibin oglunun oturdugu eve bak diye :(
onlar iyi aile cocugu bebeeem biz orospu cocugu maalesef !!!!!!!!
biz hiyariz ya!

duyguseli dedi ki...

yemin ediyorum girdi benim rüyama bir gün facede bi paylaşım yapmışlardı işte o gece... !! Hemde sevgiliydik ben first lady olmuştum.. Emine ağlıodu,ben endişeliydim falan.. Bir uyandım adama sempati besliyorum sabah. Yüzüme soğuk su serptimde öle kendime geldim yaa..

LoLLa dedi ki...

duyguseli :sSs
aman diim :DDDDD
ahauaha kiyamam off ne guldum :)))

LoLLa dedi ki...

Adsız ay allaaaam :)
sagol.

Yorum Gönder