eveeeet bugünkü konumuz ne?
kendini ve haddini bilmez ADSIZlar,
bazi tiriskadan tayyare yorumlar,
ha ciddiye alir miyim?
belli olmaz benim sagim solum,
yuzume acik olunmali benim, adam olunmali,,
oyle 'aslinda beni taniosun ama merak et bakalim buldum seni aha aha aha' ayagina yatilmamali,
cunku niye bilio musun?
merak etmem.
bilenler bilir H'adsiz, en iyi de bu blog bilir,
hepimiz surda bi avuc yazariz,
haddini bil,,
ha bilmezsen nolur,
bu blog diger adsizlara kapatilir,
ha senin icin onemli mi?
sanmam,
o zaman niye kapatirim akilli ol dedim?
eger ben kapatirsam sen sarsak sarsak okuyupta kendini tatmin edemezsin,
ha tatmin olamazsan nolur?
icinde patlar,
icinde patlarsa nolur?
gun icinde etrafini kirletirsin,
gece kirlenir,
gun kirlenir,

burdan senin gibi yavşaklara cevap vermem,
ki sen de bilirsin buralarda volta atiosan,
lakin sen tozutmussun be,
bak ben sana bisey diyeyim mi?
aşağılık ruhunu topla oyle duhul ol bloglara,
duhul olmak nedir bilio musun?
boşver, bilme.
ya da her ne sikim okuosan onu oku, enterese etmez elbet bizi.

sana burdan oyle bisey gosterirdim ki,
dua et blogspotta hala bi parca edep haya var,
AMA BEN DE YOK,
EDEPSİZİM
BANA BULAŞMA. .

14 yorum :

Adsız dedi ki...

lollas sakin ol ya değermi şerefsize.
birdost.

LoLLa dedi ki...

birdost serefsiz ne kelime ki annesine kiysam orospunun evladi dicem ama denmio iste.

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

yavrum boşver ya it ürü kervan yürür

LoLLa dedi ki...

ஐ : )STİL DİREKTÖRÜ( : ஐ'üM adam bildigin saydirmis ya :s
ohannes dedim kaldim walla :s

sevgiler gulucukler guzel ilgine .) blogundan ayrilamicam gorunuo gene ama yaaa :)

operimmm

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Bana saydıranlar boyumu geçti önemsek olur yazdıklarını çokta fifi de geç canım benim malzemesi yok demek ki yazık acı ona :)

LinkinPark dedi ki...

Ortak seni kim sinirlendirdi böyle yav?? 1 kaşık suda boğcaksın elinde olsa,

zey0zey dedi ki...

hay ağzını öpeyimm

LoLLa dedi ki...

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ'üM evett sakinlesmeye calisiorum hala :/ dedigin gibi it ürür kervan yürür heeyyt ;)

mmuucckkkk bi cok .)

LoLLa dedi ki...

ortakim LinkinPark'iM ne bogmasi ne bogmasi kafasini kesmek istedim yaa

LoLLa dedi ki...

zey0zey'iM iyi giydirmisim hakkaten yaw :D
eheue iyi olmus efet .)

operimmm .)

LinkinPark dedi ki...

ortak kim bu peki yav

LoLLa dedi ki...

LinkinPark'iM ortakim inan bilmiorum ama bilememem iyi gercekten :/

LinkinPark dedi ki...

hmm haklısın sıkma canını böyle takozlar çıkar :)

LoLLa dedi ki...

LinkinPark'iM ayy ne guzel dedin evettt takoz aynen bildigimiz takoz al arabanin altina koy ezilsin gitsin kendisi (allah korusun yine de)

Yorum Gönder