AFFETMİYORUM SİZİ...

SEN..!
Bakınma sağa sola!
Evet SEN!

Bir kilo prince bir torba makarnaya kandın.
Bu kadar mı açtın!
Bu kadar mı sefildin!
Seni buna muhtaç edip verenin niyetini hiç mi anlamadın!

SEN!
Evet SEN!
Yüzü kızaran!

Bir metre kare yere bin kurşunun düştüğü yerde, şehit düştü atan.
Hiç mi titremedi o elin!
Vatan toprağını satana "evet" dedin.!

SEN! Ya SEN! Köşe bucak saklanan!
Gaflet,delalet ve hıyanet içinde olanları görüp susan! Adı "AYDIN" olan!
Sana dokunmadı mı yılan!
Kır o kalemini KIR!

Ya SEN! Ya SEN! Ağlayarak bana bakan!
Okumadın mı gençliğe hitabımı?
İçerden işgal ediliyor vatan!
Silkele üstündeki tozu, emdiğin süt haram olmadan!

Ya SİZ! Ya SİZLER!
SİLİN CUMHURİYET İLKELERİMİ TEKER TEKER!
Dolarla yatıp dolarla kalkın!
"AVRUPA AVRUPA" diye yerlere yatın!
Cübbelerinizle zafer narası atın!
Mehmetçiğe kurşun sıkana "kardeşlerim" diyeni meclise alın!
Kurumları, madenleri, toprağı, denize döktüklerime satın..!

Size zaten sözüm yok....!!!


HELAL ETMİYORUM HİÇ BİRİNİZE NE ŞEHİTLERİMİN NEDE BENİM HAKKIMI.!!

ağlamak istiyorum
gerçekten Atatürk kalkıp da bunları yüzüme ağlayarak bağırarak söylüyo gibi
ve ben karşısında yere diz çökmüşüm yüzümü kaldırıp bakamıyorum yüzüne
yüzüm yok
yerlerdeyim
eziğim küçücüğüm
af dilemeye de yüzüm yok
çünkü kurtaramam
katliam yapamam
suikast yapamam
etkileyemem kimseyi
kimsenin oyuna karışamam
ama Cumhuriyet savaşında olanları düşündükçe
şehitleri düşündükçe
kürt türk ayrımı yapanları düşündükçe
başörtüsü takan annanemi babaannemi kullanmaya kalkanları düşündükçe
aç kalan insanları kullananları düşündükçe
koy götüne gitsin sen mi kurtarıcan vatanı diyen gençliği düşündükçe
rum ermeni yahudi hristiyan ayrımı yapanları yaptıranları düşündükçe
Taptığım Allah'ımı diline pelesenk edenleri düşündükçe
Şehitlerin ailelerine kabalaşanları düşündükçe
utanıyorum
bişey yapamıyorum
orrrrrossssspu çocukları diyemiyorum
hay dilin götüne girsin demekle kalıyorum

ATAM AFFET. .

14 yorum :

UndefinabLe© dedi ki...

Haklısın bebeğim... Ben de aynen senin gibi hissediyorum. Başımızdakilerin yanında biz o kadar küçük kalıyoruz ki; elimizden bir şey gelmiyor.
Tüm bu yüzsüzlüğü yapan halkıma bu sefalet müstahak. Kurunun yanında yaş da yanıyor. İstemesek de sen, ben, ve bizim gibiler ateşe atılıyoruz...
Sadece üzgünüm ve başım önümde. Atam, affet...

Öptüm kuzum.
-D-

LoLLa dedi ki...

UndefinabLe©'iM ahhhh umarim affeder :'(

cemo dedi ki...

Muhteşem bir yazıya yazılmış muheteşem bir cevap :(

pelininstyle dedi ki...

bence yatacak yerimiz yok:( biz ki bu ulkeyi bu hale getirdik:(

LoLLa dedi ki...

Cemocan'iM ahh cok uzgunum :'(

LoLLa dedi ki...

pelininstyle u ta nı yo rum
herkes kadar sucluyum kurtaramıyorum elimden bisey gelmio bisey yapamioruz cirpinmaktan baska akepelileri hayatımızdan cikarmaktan baska oy vermemekten baska! dini kullanamioruz biz ATATÜRK'ÜN EVLATLARIYIZ ÇÜNKÜ.. HEPİMİZ..
ahh. .

A-H dedi ki...

cok guzel bir paylasim tesekkurler, tuylerim diken diken okudum.
ama ben bu kadar da umutsuz degilim, yine de sizler gibi bizler gibi farkinda olan cok kisi var, umudumuzu kaybetmeden, dogru yoldan sasmadan calismak lazim bence.
Atamizda ciktigi yola bir avuc insanla cikmadimi ilk basta, sonucta vardigi noktada yaninda milyonlar vardi...
sevgiler

cingifilli dedi ki...

allah belalarını versin bu ülkeyi bu hale getirenlerin.

Rögar dedi ki...

e ozaman moğollardan gelsin

derin uykudaydım
sesine uyandım
ter içinde kaldım
uyku tutmadı

yolun ortasında
henüz onaltısında
vuruyorlar oysa
bişey yapmadı

sanki onlar hancı
halkına yabancı
biz ise kiracıyız da
evden atmalı

birisi oy peşinde
öteki rant işinde
kıyamet değilse bile
bişey kopmalı

bişey yapmalı
hey bişey yapmalı
hey bişey yapmalı
hey

herkesin fikrince
farkımız çok ince
yutmaya gelince
demir lokmayı

hileli terazi
han hamam arazi
konuşanı aşi
deyip içeri tıkmalı

faili meçhuller
çöple beslenenler
çalıp duran ziller
uyandırmalı

yolun ortasında
henüz onaltısında
insanım insanım diyorsa
bişey yapmalı

bişey yapmalı
hey bişey yapmalı
hey bişey yapmalı
hey

LoLLa dedi ki...

A-H evet milyonlariz biz yine de .)

sevgiler

LoLLa dedi ki...

cingifilli'M bilsen ahhhh nasil öfke kusmak istiorum suratlarina irin seklinde zehirlenip olsunler diye

offf

LoLLa dedi ki...

Rögar'iM ne de guzel oturmus buraya
"sanki onlar hancı
halkına yabancı
biz ise kiracıyız da
evden atmalı"

bişeyler yapmalı bişeyler ahhhhh!

sevgiler gulucukler umut dolu .)

Kitapkolik dedi ki...

Merhaba. Yeni hayata geçirdiğimiz kitap sitesi projemize renk gelsin diye mini bir yarışma organize ettik. Kitap ödüllü bir yarışma. Yarışmamızı sitenizden duyurarak çekiliş hakkı kazanabilir ve sitemizin tanıtımına destek olabilirsiniz… Yarışma sayfamızın linki: http://www.kitapkolik.net/kitapkolik-net-kitap-odullu-yarisma

LoLLa dedi ki...

Kitapkolik aslinda burdan reklam yayinlamiorus biz LoLLa olarak ama bu kitap guzel bisi .)

sevgiler

Yorum Gönder