oooolllleeeeeeeeyyyyyyyyy allaaaaam yasasinnn fi tarihinden beri mim almiodum nasi mutlu oldum loy loy loy :)))

efenimmm bu guzide mimimiz sevgiliCan arkadasim dostum Cemo'dan dustu bana loyyy .)

ama pek zor bi mim :/
konumuz su (ayy allaaam cok heyecanliyim mim geldiiii)
Takip Ettiğim Bloglar .)
ihihii walla tefe koyarlar kafami gozumu dagitirlar benim 5 tane yazsam :DDD
eheuee yok da ben yaklasik 68 tane blog takip ediorum :)
madde madde yazamam ama boyle savruk yazanlar, hayatlarini anlatanlar, ağırSevda tumceleri kuran bloglara ba yı lı o rum .)

ps: heheuehe mimi kaptim hile yaptiiiiim kimseye de paslamicam iste hıh benim mimim !

ikikikkkikikik :)))))

severiiiiiim herkesi .)

4 yorum :

cemo dedi ki...

deli yaa :)))

LoLLa dedi ki...

Cemocanim ihihihhhiiihhhihhiiihhii :)))

sünter dedi ki...

Alemsin:))

Birde mım oruların gerçekten zormuş hani.

Bencede verme kimseye sakla:))

LoLLa dedi ki...

SÜNTER'iM ihhiihi vermicem efet ne kadar bekledim biri bana mim gondersin deyu hıh snıfff .(

;)

sevgiler gulucukler tatli tatli .)

Yorum Gönder