video

iste bi garip aksam,
hangisi gider kanun'a yahut ud'a,,
annemi ozledim. .
kulaklarıma dolup gözlerimden taşmakta özlemek..
özlemek işte,
zormuş yani..
bilemezdim,
kimse öğretmedi bana özlemeyi,
küçükken babamın gidişini her gördüğümde vazgeçmiştim özlemekten,
ama işte sancılıyım şimdi,
çığlık çığlık çıkmakta damarlarımdan özlemek,,
babamı da özledim. .
yağmur yağsın bari dedim,
yağdı hala da durmadı. .
kasvetli havalardayım ya şimdi,
tam oldu. .
acı değil de, bi gariplik var işte,
gariban deriz ya,
garibanım bu akşam ben. .
gurbet denildi mi komiğime giderdi benim, hep,
ama şimdi, hiç. .
ne haklılarmış. .
özür dilerim güldüğüm her duygu için. . .
.
.
Yağmurdan o kadar çok bahsedildi ki,
artık öyle rahat yağmaktan vazgeçti,
Caddeleri ıslatmakta sadece,,
Kelime oyunlarından da vazgeçti şair,
Söylemek istediği ne varsa düz ayak kurmakta cümlelerini,
sol kolunun ağrısıyla. .
Çocuk dışarda oynamaktan vazgeçti,
kapalı kapıların arkasına hapsetti kendini. .
Şair çocuğu yazmakta yağmurda,
yağmur şairi ıslatmakta. .
Geçmişte kalan her ne varsa usul usul ağlaya ağlaya çekilmekte şimdi,
ama iyi ama kötü. .
Zaman da hala akmakta tahta mutfakların kör ışıklarında,
raflarda çürümüş bakırlar,
bakla oda nohut sofa. .
Konakların cumbalarında kaldı gelinler, kasnaklarını attılar. .
Fesleğen kokulu çamlıca akşamlarının ruhu da bitti,
gülleri solduğunda. .
Bahçede kalan soğuk mermer masaların üzerinde unutuldu gül desenli nihaleler,
pazarlara düştü. .
ve gülboncukları gözyaşlarıyla yeniden yıkandı. .
Belki eski bir Kordon beyefendisiydi file çorabını sevdiği yosmanın katili. .
Adalara yolu düşen her kim vardıysa da, vazgeçtiler yağmurun kokusundan. .
Çünkü artık yağmurlar sadece caddeleri ıslatmakta,
bir şairin geçmişinde bıraktığı çocukluğunu kapalı kapıların arkasından çıkarmaya çalışırken. .
Hayat zor. .
Sus dedin ya,
Hayat bitti. .

LoLLa