ooofs cok mutsuzum ama
geri gelin :(
bayram şimdi orda dimi :(
nerdesiniiiiiiz :/
aman iyi öf tamam siz gidin ben beklerim burda aq :((
ee nasilsin blog ne var ne yok
iyi bende nolsun iste
az once bi yorum gelmiş sırf 'ii' yazdigi icin yayinlamadim blog ozur dilerim :(
bu arada orda bayrammis galiba bugun :/
selam soyle ese dosta :(
yok aglamiorum korkma
bi de cok sevdigim bi arkadasim asker, 29'unda hakkari'ye gidio :(
nolur ona bol bol dua toplayalim :'(
canim ki o benim :'(
off blog cok mutsuzum su an :(
okula da gitmedim bugun oole takiliorum iste evde :(
Dani'de yok sevgilisiyle gitti hala gelmedi göt :(
hoof icim daralio :(
ee seker bayrami nasi gecio :/
ben eskiden cok cekinirdim bide daralir bunalirdim bize cok misafir gelirdi kacardim hep :(
sonra ayri yasamaya baslayinca da ohh demistim :(
ama simdi cok pismanim blog herkes gelsin :'(
şimdi gidiorum blog aksama gelirim belki baileysim elimde pijamalarim yastigimi arkadan surukleye surukleye gelirim konusuruz bebegim blogum bebekBlogum :'(
hadi operim herkesi o zaman ben .)

HAPPY BAYRAMSSSSS :)
HAYIRLI BAYRAMLAR OLSUNNNN

PS: ŞEKER DE YEMEYİN AYRICA KİLO YAPAR HIH

:(

32 yorum :

Pilli Petro dedi ki...

hiç şeker tatlı yemedim lollacım hele ki sen yiyemiyosun ya artık hiçten yemem :))

bayramdan kustum artık iyi ki yoksun be boşversene, külkedisi oldum ben öhööö :((

öptüm çok seni :)

zey0zey dedi ki...

bir dua da benden ona...

cemo dedi ki...

Bayramın kutlu olsun bitanem :) Üzülme boş yere orada yalnızsın diye bak biz burda bile kutlayamıyoruz doğru düzgün bayramı.İn cin kriket oynuyo valla

AmeLia dedi ki...

hayırlı bayramlar :)

LoLLa dedi ki...

Pilli Petro'M ohhh tamammmm loy loy loy ;)
yeme ben de yemiorum zaten negzel .)

operimmmm

LoLLa dedi ki...

zey0zey'iM ahh teşekkür ederim AMİN BİRİCİĞİM AMİN. .

sevgiler .)

LoLLa dedi ki...

cemo'canim ayy evet eglenmeyin aq ya :(

LoLLa dedi ki...

AmeLia tesekkur ederimmm sizlerin de efenim .)

gulucukler .)

Rögar dedi ki...

valla ben çıkıyorum biraz takılıcam iyi bayramslar

UndefinabLe© dedi ki...

Ah benim bebeğim... Sen böyle yazdıkça ben üzülüyorum ama adaşım )=
Çabuk gel de; bak sana lahmacun yedircem. Hatta sen geldin diye bir bayram falan yaparız, hım?
Üzülme bebeğim; öperim ^_^

-D-

cemo dedi ki...

Bizim şekerleri sana ayırdım gelince yersin :)))

lifetrainee dedi ki...

+1 tez yazmam lazım yapasım yok, tr de bayram burda millet bize hayran bööö çok geyiğim, baydım ben de işte, havadan herhalde, en iyi sen anlarsın işte UK havası ve bulut timi... sevgiler

LinkinPark dedi ki...

ortak sen yoksun herşey eksik

The SummerSon dedi ki...

İyi bayramlar! :)

kamikaze dedi ki...

Canımm bayramın kutlu olsun:) olsun uzaktanda olsa gönlümüz beraber:) bak zaten yarısı da geçti.sayılı gün çabuk geçiyor:) kendine çok iyi bak.kocamannn öpptümmmm:)

böğürtlenin 'ö'süüü... dedi ki...

mutluuu bayramlarrrr:) bundan sonraki bayramların hep güzel geçsinnn... mucx;)

LoLLa dedi ki...

Rögar'iM heh bravao cik tabii gez tail ben bekliom nasilsa buralari puhhhh :( :))))

iyi bayramlars efem :)

LoLLa dedi ki...

UndefinabLe'iM hhhiii supersinnn tememmm loy loyyy loyyyyyyy

ps: hatirlatam lehmecunlari ama bak ;)

operimmm bi cok bi cok bi cokkkk .)

loyyyy

LoLLa dedi ki...

cemo'canim verme kimseye sekerlerimi :'(

pofff yannizim dostlariiiim yanniziiim yanniiiiiz

LoLLa dedi ki...

lifetrainee'iM ayyhh sus sus hayatimiz kaymis bizim burda yaa kalk gidelimmm yaaa bogazda rakiBalik Karşıyaka'mızda alisveris midye Forum'umuzda starbucks yapalimm yaaa :'(

ne zaman doncez biz aq yaaa :(

operim sevgiler sana bi cok bi dolu gulucukler .)

LoLLa dedi ki...

LinkinPark'iM ortak'im kiyamammm gelicem gelicemmm :(
oouufff :(

gulucukler sevgiler sana .)

LoLLa dedi ki...

The SummerSon'iM iyi bayramlar dersin tabiiii dersin hıh :( yannizim diom yaaaa :((
ooff tamam sana da iyi bayramlar cok guzel bayramlar o zamannnnn .)

loys ;)

LoLLa dedi ki...

kamikaze'Mm ayyyy dimi evet cabuk bitsin normalde donelim geri gelin poff :(

operimmmmmm bal .)

LoLLa dedi ki...

böğürtlenin 'ö'süüü'M hep beraber insallahhh kurban bayramina geliciiiim insallahhhhh .)

loyyy loy loyyyyyy

hihihhiii sevindim yaw .)
sevgiler gulucukler tebessumler tatli tatli .)

muccccks

The SummerSon dedi ki...

Ben de yalnızım LoLLa...

Rögar dedi ki...

içtim eylendim gezdim tozdum modum (pinek)

LoLLa dedi ki...

The SummerSon'iM biz cok yalniziz dimi ya :( halimize bak hooff :( :))

LoLLa dedi ki...

Rögar'iMm hic utanmion dimi gezdim yazmisin ama yaaa :'(
ooffsss bravaaaa bravaaaaa ben nasilsa gelcem gorursuğğn seğğn :(((

operimmmm bi cok .)

The SummerSon dedi ki...

Elbet bizim de karşımıza çıkacak bir gün doğru kişi LoLLa :)

LoLLa dedi ki...

The SummerSon benim cikti galibasam iihhhiihi :))
ama iste yalnizim denizAsiri daral geldi :/

The SummerSon dedi ki...

Hm, bilemedim valla LoLLa'cım... Bana da birisi çıksa en yakın zamanda çok süper olur, fakat böyle uzakta falan olmasın. Yakınımda olsun istiyorum ben :)

LoLLa dedi ki...

The SummerSon'iM ahhahh biz de istioz heralde alla allaa :DDD

Yorum Gönder