bu aralar yorumlardan gidioruz ama yapicak bisey yok elimde degil dostlar .)
bu bağıra bağıra, ağlaya ağlaya yazdığım yazı; içimizden birine sonsuz teşekkürlerimi sunduğum bir yazı olacak.
gercekten ama gercekten ağlayarak okudugum bir guzel yorum..
cok ozel seylerin anlatildigi bir yorum .)
biliorum buraya yazmamam gerekirdi ama iste yapamadim tutamadim kendimi istedim ki herkes okurken gulumsesin, affet..
ahh ben daha buraya gun asiri gelmez miyim on saniyede bir kontrol etmez miyim ahhh .)
sen naaptin yaaa .)
SÖZ SÖZ SÖZ binlerce SÖZ .)

tamam cenem kapali, yazılarım da devam edecek zaten blogumu kapatmak gibi bi niyetim yoktu, yani evet vardi da cook oncede kaldi, buralardayim ki ben .)
sadece farkli ulkelerdeyiz ama aynı gokyuzunun altındayiz, ben seni yine duyarim ki..
yani evet aglamak guzel diyorum .)
utanirim ben aglarken ama iste o yaslar bana akarsa,
bir guzel yuzden akarsa o yaslar benim için ah dayanamam. .
yani acı öldürmezse güçlendirir demiyorum, acı öldürür,
hem de nasıl öldürür. .
bakakalırsın evet,
kalbin sıkışır evet,
ama geçer..
hem de hiç ummadığın bir anda öyle bi geçer ki kızarsın neden geçti diye..
acı ağırdır, herkesin acısı kendinedir doğrudur,,
ama ahh..
ağlama diyemiyorum,
diyemem ki..
iyi insan mıyım bilemem ama senin kadar cesur değilim ben. .
aklım almıyo hikayeni, sahneler canlanmıo gözümde,
korkuyorum baska bisey dusunuorum,
nasıl dayandın demek istemiyorum,
bilirim acıtır bu da..
ama işte,,
ah ne diyeyim gülüm ya. .
ben gülüm demem, hiç demem sen de bilirsin belki burdan,
ama işte sen..
off yakışmadı sana bu sıfat bile. .
ağlat beni, hazırım ben .)
burdayım. .

SONSUZ TEŞEKKÜRLER SONSUZ SEVGİLER. .

LoLLa