sabahlari tlfunun alarmini duyamamaya basladim
cistak cistak bisiler yapmaliyim :s onerisi olan var mi? tlf calio saniorum tlfnu aliorum once hi diorum sonra efendim diorum baktim susmuo yere atiorum :s
hardRock gibi bisiler yapmaliyim galiba ziplamadikca uyanamiorum :s
lityum dengem mi bozuluo yine :s
mevsimsel uyku haline girmek uzereyim :s ayiya benzer bi halim de yok ama :/
kış da gelmedi henuz ayi olsam :s
noluoOo :s
biri beni uyandirabilir mi :s
japonlarin anormal oyuncakli saatlerinden almaliyim :/

bu arada sertabin yeni albumu negzel olmus hhhiiihooo

sakınnn bana umiiit vermee sevecekssseen baskasiiniiiiii
beni senden daha fazla sevecek kimseeem yok artiiiiik
gerci ikimiz bir fidanın guller acan daliyiz diince de komigime gidio :D
yaşamaaanın gayesiniii seni sevince anlaaadiimmm senden gelen her cefayaa bu canimi adadiiiiiiim loyzzzzzi :))))

ps: bana kucukken fasulye yapmayi ogretmeyen essiz kisilige de burdan sevgilerimi yolluorum :))))

0 yorum :

Yorum Gönder