ps: fotoğraf üzerindeki yazı, fotoğraftaki kişiye yönelik degil; fotoğraftaki kişinin konuşma baloncuğudur birine tepki veriyor gibi.
(yanlış anlamalara meal vermeyelim. fotoğraf çalıntıdır.)


hahahshshsuahsushswayuasgaahahhhhaaaaaahahahahahaaahaahh olecemmmmm allaaaaaaaaam bunu hert gordugumde yariliorum kahkahkahkahhahshusahsaushas
offfff ne guldum gene ahahsu yasik adama yaw :D

ps: cok ayip cocuklar tamam gulduk eglendik bitti

ps II: basima bi is gelirse beni savunun olur mu :/

ps III: iceri almazlar heralde bunu koydum diye :s :)
alirlarsa liste veriorum her ihtimale karsi:

* bi tepsi karniyarik
* sigara borekleri taze citir ve peynirli maydonozlu
* pembe tokalarim
* lingerieslerim
* manolo blahniklerim (ama bi tane daha alabilirsiniz ihya olurum lan)
* laptopum
* sigaralarim (camel)
* pembe olan herseyim
* husmenim
* ojelerim
* sexNtheCity serieslerim
* kahverengi mugim
* pembe kultablam
* torpum
* shampoolarim
* parfumlerim

bitti :/

sayet bu resmi yayinladim diye beni iceri alirlarsa bi zahmet bunlari istiorum :s
gardiyana brz para sikistirarsaniz hepsini alir iceri endiselenmeyin

enOnemliPs: Allah korusun diyoruz
enOnemliPs II: icerdekilere de Allah kurtarsın diyoruz :(

gittim
ama gelicem

16 yorum :

MeLLy dedi ki...

Ne gülüp duruyosun kızım kendi kendine? Aaaa, manyak mı ne?! :D

Telekinesis dedi ki...

seni iceri alirlarsa: ben tezegi avucla yerim.
bu tarz eserlerim epey mevcuttur.

döndür bana

LoLLa dedi ki...

MeLLy gulmuorum ki :s
ben boyle agliorum :'(

böhüüğ

LoLLa dedi ki...

Telekinesis yapma hasta olursun :(
seni alirlarsa ben sana borek yaptirir getiririm loo

cemo dedi ki...

Gazetecilerden sana sıra gelmez merak etme :)

NahaPerfectDay dedi ki...

ahahaha resim komikmiş gerçekten:D

CADDE dedi ki...

temiz camasir da benden :D
merak etme destekciniz! :))

LoLLa dedi ki...

cemocan ahsush hayatim kayar olm

LoLLa dedi ki...

NahaPerfectDay yerlere yapisiorum gulmektten her baktigimda hahsuaha
yasik sinirlenmis ya bide ahsuahasua

LoLLa dedi ki...

CADDE'M sagol ya walla heaa unutma
pes yani yeaaa :D

AyŞeGüL KuŞ dedi ki...

Merhaba,bu yazından çok rahatsız olduğumu söylemek isterim.sana ait özgür alanı bu şekilde kullanmanı hoş bulmadım.hoşlanmasan bile,sevmesen bile hiç kimse için küfür içeren cümleleri bu alanda kurmamalısın bence.rahatsız ediyorsa okuma diyebilirsin.evet artık sayfanı ziyaret etmeyeceğim.bu sana da bana da birşey kaybettirmeyecek.ama gerçekten çok üzücü bu hale gelmemiz.fotoğraftaki kişinin politik görüşünü desteklemiyor olabilirim ancak her insan bir değerdir ve ben bu değere saygı duyuyorum.rahatça herkesin kişilik haklarına saldırabiliyor olmamız gerçekten çok üzücü.yine de sevgilerimle.

LoLLa dedi ki...

AyŞeGüL KuŞ,
nezaketinden oturu tesekkur ederim,
lakin benim herhangi bir politik gorusum yok dolayisiyla fotoğraftaki kişinin ne karşısındayım ne de yanındayım.
fotoğraf espri anlayışımı gıdıkladığı için koydum, dediğim gibi biz bir kaç kişi güldük eğlendik. Elbette saygı duyarım fikirlerine.
Ki son bir nokta, bu fotoğrafı ben yaratmadım, her insanın kişiliğine de saygı duyarım.

Sevgiler .)

Rögar dedi ki...

ama böyle bir son yazı ve imajla da bırakılmazki irkiliyorum her defasında biri mikicezkse miksin plsssssss

Modafobik dedi ki...

Oooof görmemiştim bu fotou nette :D Ahahah yalnız kim yapmışsa cuk oturmuş yaa tepki aynen öylee! :D

LoLLa dedi ki...

aaahhhaa Rögarım bende kiriliorum her baktigimda :s :))))))))))))))))))

LoLLa dedi ki...

Modafobik auahsuswhwu ben hala kiriliorum :DDD

yasik :)))))))))

Yorum Gönder