Aaaoooiii hayatimin en zor ikinci mimi geldi sevgili canim biricigim UndefinabLe©

manyak misin lööö nasi zor bisi olmus tek tek dusunucem simdi :s
ama olsun ben yaparim mim olsun taşTopraktan olsun :)))))
severim ki nasi da bilioOo koftehor :))))
bu koftehor sifatini da asla anlamam :s ama guzel duruo yazida :)))))
kurallari soyle vermis ismimin aynisi olan guzel ;)
aynen kopiPest:

-Twitter'da veya Blogger'daki arkadaşlarından bir aile kuruyorsun
-Hepsini tek tek anlatıyorsun.
-Dikkat! Aile! Komşu falan yazmıyorsun, aile bireyleri olacak illa.
-Sonra da eğer istersen, yazında adı geçen blogger'lara bu mimi paslıyorsun. Tabi istersen eklemeler de yapabilirsin.

hea bide istersen eklemeler yapabilirsin demis manyak :s la kolay mi la ben kendi ailemi tanimlamakta zorlaniorum :/ eheueh gerci blogdan aile super olur len her aksam kahkahkah kihkihkih :))))

taaam baslioz lets go guys


ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ 'M

Annem olurdu o guzel kadin benim .) yoo annem olucak yaşta diil ama boyle o bi moda ikonu, cok sevio kahkahalar atmayi .) beni de cok sevio hem ;) biliorum ki ;) bide rengarenk bi kadin, benim gibi kombinlerle renklerle yasio civil civil bayiliorum tarzina ya ondan bide .)
(gercek annemin yaptigi gibi_anne burdan da sagol yani diorum sana hih_) arada 'aaahhhh naaptin olmus mu bu renk simdi hı LoLLa hı guzel kizim git cabuk pembeni giy, aahh ah olmadi yok beyazi tak hadiii gec kalioruz' diye iki bacagimi tek pacaya sokuotelastan kahkahalar ata ata :) kocaman gulumsemesi var işşte benim kızımmmmm ne guzel olmussun diyo nadiren ;) hani begendiremioz ya guzellerGuzeli kadina bi turlu ;)


EFSA'M

uzakta yasayan ikiz kardesim o benim. ayni anda ayni seyler hissettigimiz, agladigimda hissedip iyi misin diye ya bi tlf ya bi blog yorumu birakan. annemiz kizdiginda arkasina alip aslanlar gibi 'ne var yapmis iste iyi yapmis niye kiziosun' diye savunan beni .) aşk acısı çektğimde saatlerce derdimi dinleyen, hic lafini esirgemeden iyiyi kotuyu soyleyen, gerekirse sacimi basimi yolan ikizim. guzel saclarini öriiiim mi diince 'tamam ama karistirma' diye gulen canim .) tatil aksamlarinda deniz kenarinda ickiler icip dedikodular yapioruz hep, bazen gozyaslari dusuo masaya, bazen kahkahalar geceye cinlio .)

GÜNLÜK ZIRVALAMALAR

hhaaah o bi Burak .) bayiliorum o adama .) birinci firlama kuzen olurdu bana o :) gece yarilarina kadar sokaklarda surtup 'bak bak su kiza bak yavru gibi dimi taş taş' der, ben de anira anira 'ahaushsuas manyak misin dayak yicen budakli mese odunu wa yen mi anacim' derim :))) hani boyle firlamadir da pek seversin canim o benim yaa dersin ya, bisey oldugunda kosar gidersin naaptin la kendine diye, iste oyle biricik .) en cok anira anira gulmelerimiz meshur cekmis gibi habire halet-i ruhiyemiz degisio :) yerum :)


SALINCAKTA İKİ KİŞİ

ahh iste uzakta yasayan guzellerGuzeli kuzen .) cok iyi bi egitim aldi o, hepimizden guzeldir gozleri .) ben pek kiskanirim onu maşallahlarla. bide cok magrurdur, hani ilk bakista soguk gibi gelen beyaz tenli fransiz kadinlari gibi .) ama sicaciktir, taa uzaklardan arar yine neler oluoOo orda diye kikirdar, arada himm hi hi evet diye dinler, oneriler verir hepimize. ailenin en mantiklisidir, guzelliginin yaninda .) renklerle oynamasini cok iyi bilir, işi budur. mucevher tasarimciligi da yapar ayni zamanda, unludur bas tacidir .)


ANTİKA İNSAN VE MACERALARI

hheeey bu cocuk benim diger kuzennnn .) her sırrımı paylaştığım, derdimi anlattığım 'amaaan boşver be canım değer mi şu üzüntüne hadi toparlan git elini yuzunu yıka da benim kıza bişeyler bakalım' diyen sırıta sırıta .) cok iyidir cok hastir .) kuzenim olmasa dostum olurdu yani o derece .) bide cok komiktir kendisi, en kotu animda beni guldurur 'amaaan be bosveeeer gel içek' der :) candır .) cok guzel siir yazar bi de, kalemi kuvvetlidir denir ya , oyle. ama yeter ki istesin yazdiracak sey olsun .) pek iyi anlasiriz arada kavga da ederiz gerci hep ben ozur dilerim o ayri :) hih ! :))

UNDEFINABLE©

veee işteee cadııııı ;) yani diger cadi ;) ailemizin en sevilenidir, en deli dolusudur, baş kaldırır olmadi agaaa der yeri gelir karsi cikar .) helal olsundur .) canimdir cigerimdir kahkahalarimi paylastigimdir .) benden manyaktir bazen hatta cogu zaman :) acimaz harcar ama kıyamaz da .) kaltak napiooon derim sus len bi cakacam simdi sana der baslariz yerlerde gulmeye yapisa yapisa :) arada alisverise cikariz ve neden se hep onun begendigi seylere sarkarim ağlarım ben yaa ben alcam diye :) kıyamaz gorunur ama alir elimden sonra cakal :) hihhhii bi kere dolabina hamsterimi koymustum da odu catlamisti bebegimin .) canımdır gulucugumdur .)
ayrica mim sahibidir .) heaa en onemli diger seyi unuttum beni tek sozuyle sakinlestirebilen ender insanlardandir gercek hayatta .)

oooii bitttiiiiii bu mimi de yaptiiiiiim yasasinnnnnnnns :))))

loyyyloyyyyloyyyyyyy ;)

adi gecmeyenlerden affola yavas yavas aile kuruoz olm ;)

operim severim herkesi .)


16 yorum :

UndefinabLe© dedi ki...

Kuzenler süper ya! Anne'ye de bayıdım. İkiz kardeşini öpüyorum. Benim de olsa keşke! )=

Muah! Negzel de yazmış bebeyimmmm! *kalp*

-D-

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Yavrum benin annen kurban olsun sana
kız sürtmek bu arada unuttum sanma he bir orada bu burada bu delin
en yakın zamanda tanışıp beraber gülelim hacı :)
seviyorum seni

LoLLa dedi ki...

UndefinabLe©'iM eheueheu operimmmmmm kocamannn .)

cemo dedi ki...

Kuzi olduk iyi mi :)))

LoLLa dedi ki...

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ 'üM aaushsus seni yerim yerimmmmm biricigimmmsin len .)

llooyyyzzzi ;)))

ps: temeeeeeem bi kurtuliymde su lanet olasi ulkeden :(

ps II: operimmmmm .)

LoLLa dedi ki...

cemocanim ehiehiehi bis super kuzi olurmusuz len :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Hee bekliyorum ona göre arayı çok açma ben gelicem sonunda o ölcekk :)

LoLLa dedi ki...

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ 'üM acar miyim yeeaaa ya da sen gel burayi dagitalim sonra beraber doneliğğğğm .)

loys ;)

Burak dedi ki...

nııııaaaaaaaaaaaaaaaa yarıldım şgkaşdjfşakjskdlaf
çok da mutlu oldum!!
gene yarıldım!
tekrar mutlu oldum.
Mehdiii götüm içerde bacağım dışarda mehdiii (bkz. propaganda filmi)
ben de bu mimi yapıcam, ama kafam güzel amk, yarına falan sarkabilir :/

LoLLa dedi ki...

Burak aahaushsau seni yerim aptal :)))))))))

ben bu gece bloguna bulasamam alkolluyken yaklasmiorum oraya :)))))

mujux

Efsa dedi ki...

canımsın sen benim. :)
Bir günaydın,özledim mesajınla günümü ışıldatan kadınsın...
bilirsin hani, hiç bağının kopyacağına inandığın insanlar vardır hayatında, bizde öyleyiz birbirimiz için.
seni seviyorum.

LoLLa dedi ki...

EFSAM. .

CADDE dedi ki...

En güzel degerler Bloga dökülmüs.. :)
Ne kadar güzel :)
Birgün araniza katilabilme dilegiyle..
Yeni Blogcu Cadde'den sevgilerle! :)

Cadde'de bulusalim
http://cadde-caddedebulusalim.blogspot.com/

LoLLa dedi ki...

CADDE .)

sevgiler bizden .)

Hayal Meyal dedi ki...

Ohhh ne güzell :)

LoLLa dedi ki...

Hayal Meyal'iM oha seni yazmamisim la :SsS
kafama tukurem biri eksik diom bende :s
üfff ayrıca yakındır soyliim bak :/

Yorum Gönder