14.10.2010

!!!!!!!!!!!!!!

11 yorum :

ribelle_ dedi ki...

ayy inanmıyorumm ben izlememiştim, allah belasını versin.. o yanındakilerde malmış resmen.. küfür içerikli bi yorum oldu ama daha aşağısı kurtarmadı lollacım kusura bakma..

LoLLa dedi ki...

ribelle ALLAH TEZ ELDEN BELASINI VERECEK ilaki adalet tecelli edecek, bizim adaletimiz 600 kusure mahkum etti..

LoLLa dedi ki...

ilahi adalet olacak orasi, yanlis yazmayim onemli bi durum cunku.
bugun kediye yarin baska kedilere kopeklere bebeklere hamilelere yaşlılara cocuklara annelere babalara
kim bilebilir ki.
hiç acımadan ezmiş hayvanın kafasını. hadi tekmeledin de bırak git bari götoş dimi!
Allah korusun hepimizi.

ribelle_ dedi ki...

canı çıksın.. Başka bişi demiyorum..

LoLLa dedi ki...

ribelle ilahi adalet tecelli edecek muhakkak. o hayvan ruyalarina girmeye baslayacak bi kac hafta sonra. hele bi olay sogusun, hele o şoku bi atlatsin bak neler oluyo duyucaz muhakkak.
Allah bizleri ve ailesini korusun o katilden bence.

sünter dedi ki...

Canilik bu da, anlamadığım kendisinin bir köpeği var yani bir yandan hayvansever demicem besler..
Tuhaf....
Ben esas onun aldığı cezayı kınıyorum. Bu nasıl suça teşvik bir cezadır anlamdım gitti...
Dünden beri küplere biniyorum bu cezanın hafifliğine. Böyle bir yasaya...
O bir cani ve kapatılması gerekiyor. Tıpkı cinayet işleyip ınsana kıyanlar gibi eşit ceza almalı. Sonuçta vahşice bir canlıyı öldürmüş...

LoLLa dedi ki...

SUNTER'iM ahh evet iste hukuk sistemi boyle calisio enteresan sekilde :(
ha bir kediyi öldürmüş ha bir bebeği kesinlikle ayni sey !
ama gel de anlat tc hukumetine

LinkinPark dedi ki...

anlamadım bu yazıyı ve siteyi ben yav :S

MeLLy dedi ki...

Allah'ın psikopotı, iğrenç pislik herif!
senin de o kafanı ezen bi psikopat çıkar merak etme sen...

LoLLa dedi ki...

Ortak kediKatilini anlatmaya calistim edebimle :/ o sitede tepkilerin yetkililer tarafindan takip edildigi bi site. o yuzden onemseyip link verdim bi goz at

LoLLa dedi ki...

MeLLy'ciM evett muhakkak vardir kendi gibi psikopat arkadaslari, onlarin elinden cikacak akza muhtemelen. oyle gorunuo yani :/ ailesine bisey olmasa dilegimiz.

Yorum Gönder