amk ne bitmez senfoniymis bu !
ayrica da fatmagulun agzini yuzunu kiricam
millet birbirini zkmeye baslamis diziden sonra :s
biri adana'da biri aydın'da olmus :s
toplu tecavuz :s
ahlaklarini siktigimin picleri !
lan ne var allahsizlar bok var evlen karinla yap imansiz !
ezikler
cok kiziorum amk ya fatmagule tecavuz edildi kosun diye dizi yaptilar ya :s
feysbukta da bi muhabbettir donuo
once bihtere bindiler sonra fatmagule yasik
bu ne bicim muhabbettir aq
ahuauhua diye birbirini ite kaka gulen tipler olduk ağlayanımız yok
ahlakimiz eskiden de ayniymis simdi de. .

şalvarını topla da kalk fatmaaaagul
yazik sana
bize de. .

bi gun kacirilip da tecavuz edilirsek kimse birbirine hesap sormasin ekranlarda izleyip ogrenioruz ne guzel

!

beren e de brava doymadi ya..'a !

loy !

16 yorum :

Telekinesis dedi ki...

bıktım anasını satayım
bunlarda suç yok ama bunları doğuralarda suç

LoLLa dedi ki...

Telekinesis ne dese ne yapsak bos izlesinler gorelim nolucak neler gelcek basimiza :s

Telekinesis dedi ki...

biz boşa konuşuyoruz doğru diyorsun LoLLa
travesi için birbirini vuran öldüren götlekler bile var bu memlekete.

éLLa dedi ki...

budur!

LoLLa dedi ki...

Telekinesis su kedi katili ufuga 'ölmelisin sen' diyenler var, diger tarafta da anasina kayanlar
bi boka yaramadi aslinda tepkileri
kediyi öldürmüş diye kizio öldürmekten bahsedio aq nasi is anlamadim ben de :s

LoLLa dedi ki...

éLLa'M ahh ne desek bos dimi :/

Telekinesis dedi ki...

ben o piçlere bi sikertme yapacam dur bakalim

LoLLa dedi ki...

Telekinesis arkandayim :-)

A-H dedi ki...

bizim memleketteki hayvanlar islah edilmedikce daha cok okuyacagiz bu haberleri :(
yine de kral ciplak diyen, ayy ask-i memnu ne harika bir diziydi demeyen birilerinin var oldugunu bilmek guzel :)

LoLLa dedi ki...

A-H ahsusau adi degisti yoksa gene atliolar kadina :s
yasik
bari iyi paralar kazansa :s

ps: Allah muhafaza

Rögar dedi ki...

"henüz 3 yaşında bir kardeşim var seni ondan bile kıskanıyorum" diye bilinç altını sittiğimin besteleri memlekette klasiklerde yerini alabiliyorsa şaşmamak lazım hem siz hala neden sıkıyorsunuz canınızı fatmagül götü kurtardı diye sevinen dizi izleyicilerimiz de var ameeeeeeeeeeeennnnnnnn yine çok sıkıldım lolla piuuuuuuuu kardeşiliği iyidir salla gitsin

LoLLa dedi ki...

Rögar'iM sanmiorum kurtardigini ya neyse :/ :))))

ahsushsu dogru diosun bestelerimiz bile carpik aq

Rögar dedi ki...

"arabada beş evde onbeş" türkümsü yada herneyimsi şeyse o parçada ailece anası kızı babası çok eylenen aileler gördüm götlek götlek kıvırtıyorlardı "çok acilinden bitsin"

LoLLa dedi ki...

Rögar'iM evet la hakkaten var dimi bas bas paralari leyla da da leyla babasiyla oynuodu bende de oyle bi sahne var :s

enteresting yaneee

crazywomenrosemary dedi ki...

Rögar ın düşüncelerine katılıyorum.Eğitim şart..alacağımız çok yol var..

LoLLa dedi ki...

crazywomenrosemary egitim bi b.ka yaramio maalesef artik .(

Yorum Gönder