efeniiiim bilindigi uzere ben bi mim manyagi, fi tarihinde gonderilmis olsa bile arar bulur okur yapar paslarimmmm :D ee sey evet cogunu paslamam benim mimim o derim evet :)))

veee bayila bayila okudugum, son gunlerde blıgundan bi yere kipirdayamadigim bi blogger wa, kendisi Burak yani Günlük Zırvalamalar, ki burda yaşıo .)
adam arızalı yaw bi degisik bisey ben ki kendimden ote manyak tanimam bu adam beni sollar haushasuaha hele bi kac yazisi var allaaaam gecenin yarisi kahkahalardan aglatmakta her okudugumda hsuahasushsuas offfff allaaaam :)))))))))))))))
hayir bide acik sozlu cat diye yapistiriverio cevabi kalio insan boyle: hö? hööö :s hö hö :S
gibi :)
simdi bu manyak bana mim atti :)))))))))))))))
eheuhdueheue taaaam manyak demeyelim cocuga yazik :(
:))))

gelelim mimeeeee:
""Hayatınıza uygun fon müziği. Fon müziği derken sözlü tabi ama sözleriye değil sadece müziği ile olucak. 3 şarkı seçeceksiniz" "

simdi fon müzüğü seysini anlamadim ama tahminimce soyle ola:

1. Massive Attack - Inertia Creeps

2. Moulen Rouge - Show Must Go On

3. Pink - Family Portrait

ps: sozleri degil gayette muzikleri .)

Burak'a not: bide mim atinca bloga msg biraksan eblek gibi nerde leyn bu mim diye aramasam heueheue .) operiiiim .)

eveeet ben bu mimi paslicam bu sefer ;)

Efsa'M

Beenmaya'M

Volkan'iM

Kelebenk'iM yapsin mimimimiziiiii :)

ps: yapana opcuk waaaa :)))))
kacmayin opuceeeeeeeem gelin buraya yorgunum kosturmayin :))))

6 yorum :

Burak dedi ki...

Valla iltifatların karşısında ne diyceğimi bilemedim, tutmayın ağlıcam sevinçten amk :D

Dipçik 1: Inertia Creeps seçimin karşısında saygıyla domalıyorum adeta :D Angel'ı seçtiydim ben de 1. sıradan, Angel olmasa Inertia ya da Karmacoma olurdu.

Dipçik 2: Manyak diyen sen ol anacım :D

Dipçik 3: Tamam, cahilliğime ver bu sefer, bir dahakine not bırakcam :D

Dipçik 4: Bılogdan sonra "blıg"ı da gördük bakalım daha neler görcez :D:D

Dipçik 5: Hadi gittim kendine iyi davranasın, çok koşturma, terleme, terli terli su içme, karşıdan karşıya geçerken önce soluna sonra sağına sonra tekrar soluna sonra önüne sonra tekrar sağına sonra ark... Öhm... Tamam cıvımıycam daha fazla, gittim :D

LoLLa dedi ki...

Burak'iM ahaushauahsaua sıs len ahsuahsushsushsushsushsushs :))))))))))))))))

kara gozum gul yuzum buralarda cok mutsuzum (yoo yalniz diil gayette yanliz :))) eheudehdhu forevır serdaaaaaar :)))))))))))))))))

Dıpçık 1's ans.: eheueheu igrencsin

Dipçük 2'ans.: ki ya mam küüüü

Dipçök 3'ans: tememm baska yazilara kayiyo bunyom

Dibcik 4's ans.: ekeiekeei du daa du sen

Dıbcık 5's ans. : temeeeeeeeem de burda trafik ters akio aq :s sende dikkat et len!
:)))

gulucukler bi cok .)

Huylandırma Servisi dedi ki...

bende mimlemiştim seniiiii :D

LoLLa dedi ki...

Huylandırma Servisi'M hani bakiiiiiim loyyyyyy

ps: msg at len mim atinca :'(

ps: oper de giderimmmm

beenmaya dedi ki...

of of bir sürü mim var daha yazılacak elimde ben hemen buraya yazıversem cevabımı olmaz mı :))) zaten zor karar verdim...

bak şimdi ilk sırada; oasis-stop crying your heart var.

ikincisi; aerosmith-I don't wanna miss a thing

üçüncüsü ise; u2 dan one olsun...

LoLLa dedi ki...

BEENMAYA'M olmami sen yaparsin da .)

Yorum Gönder