26.10.2010

hayir yaaa :s

unuttum lan yazmayi :s
:)))

cok igrenc bisi yapicam simdi
kopyPaste olarak aliorum aynen

umuTmak beNi yoRmazda unutuLmak saNa Koymazmı..?


ßo$véЯsénééééé Kimin UmЯundayımMm..!!



Herşeyi kabullenen bu yürek,herşeye alıştıda bir senin yokluğuna alışamadı be KÜÇÜĞÜM..Şimdi yalnızlığımla aldatırken seni..Hadi uzat elini demek qeçiyor içimden ama demiyorum,diyemiyorum..!Sanma ki istemediğimden..Uzattığında bırakacak olduğunu adım gibi bildiğimden...!


qöKyüzünDé qüné$ oLSaDa SénSiz KaRanLıKLaRDayım.


GüLüşüne bittiqim yerDeyim ♥


•●Benim Senden Başka Hayatım Yok ●•


hiç deneMedik 2 kiŞiyi biRden idaRe etmeyi çünkü iyi biLiriz harßiden sevmeyii..)


Eskiden Mektubun Sonuna Konan 3 Nokta Sevdiğine Olan Tüm Sevgi Sözcüklerini İçerirmiş Seven Nokta Koyar Sevilen Anlarmış...

D!LaN


Sevmedin beni ne yapayımZorla sev diyemem yaBen sana çok aşıktımSen de ol diyemem yaHerkesin bir dengi var......Ben seninki değilmişimBaksın gözlerin banaParlasın diyemem yaBen böyle geldim böyle gideceğimAynı şeyleri söyleyeceğimBinip yalnızlar vapurunaGidip bir daha dönmeyeceğimSeni bir daha görmeyeceğimBen böyle sevdim böyle seveceğim


υ η υ т α η ı . . . υ η υ т υ я υ м . . !


yüReğine yoLcuLuk yapmaK istiyoRum .. KES kaLßine qideN 1 ßiLett ... '' CAN '' kenaRı oLsun ♥



Yaqmur duası mı ettin sewqLi , qderKen qözLerime. . /


Séni ßénim kadαR Çok Sévéndén néfrét édiyorum démiş Şαirin ßiri ~ OчSα ßén diчorm ki Tαnımıчorum Séni ßénim kαdαr çok Sévéni ♥


SNa oLaCK eN BüYK KaPaK SeNi hİç SevMeDmKi SaLaKxD


GöLgé éTmé .. 2'Léééé.. géRékénLéR zaTen ßenimLéé ;)


ahaushsushs olecem yarabbim ahsushs
saka olarak algilama cabalarindayim ahsushsushsus

allaaaam akil&fikir biraz noluuuuur

D:
yollar bana ben sana ya da

ahsushfdsfsd

operiiiiiiiim :)

4 yorum :

Adsız dedi ki...

kamyoncu ruhlu duygusal ergen işte naparsın:D
emoo emoo fuck you emooo!.D

Mia Wallace dedi ki...

keşke benim de copypaste yapabilicek bir yazım olsa! :)

LoLLa dedi ki...

ADSIZ lalalalalaaaaa
eheueheue emoo emoooo fuckkk youuu ahsu ne guldum

D:

LoLLa dedi ki...

Mia Wallace ben sana bulurum kopylerim sen caktirmadan paste yaparsin .)

Yorum Gönder