Ouuuuuuw ikinci mimmmmm oleeaaayyyyyy bereketli hafta olcekkkkk derim ;)

efenimmm bu guzide miniminimimiz sevgili Huylandirma Servisi'nden zipladi banaaa yasasin loyyyyziğ ;)

bakaliiiiim neymisSs;
hö :s
la boyle mim mi olur kisacik bu ne yeeea :(
olsun ben bunu da yaparim mim olsun camirdan olsun (bis ingilizler camura camir dioz)

heaa konuya geliim: nedenleriyle birlikte hangi ünlü yerinde olmak istediğimiz mimimizin konusu.
dusunelim..
yok oyle bi dunya haushsushsuas

ya benim bi suru var yerinde olmak istedigim unlu ki :/

* ayse arman delisi olarak onun yerinde olmak isterdim,
cunkuğğğ
- inanilmaz saglam catir catir roportajlar yapio
- dunya guzeli bi bebegi wa deli gibi aşık oldugu adamdan
- cat diye dubaiye yerlesti

* nicole kidman olmak isterdim
- dunya guzeli bi yuzu wa

* Manolo Blahnik olmak isterdim
- binlerce ayakkabinin icinde yasio
- hayvannn gibi guzel evi var
- salonun ortasinda yuzme havuzu var :s
- yuzme havuzunun icinde kristal bi teaLightlik var yuzuo oyle isil isil
- begenmedigine ayakkabi satmio unlulerin arasinda secim yapio
- yaratio adam allah vergisi tasarim yetenegini kullanmayacak kadar doymus artik

* Hea bide Adriana Lima olmak isterdim
niyesini yazmiiiim isterseniz gayet acik :)))))))

ahsushs galiba en cok Manolo olmak istermisim en cok nedenim onda var

ps: bana bi tane daha alip gonderin butun yorumlarinizi ben cevapliim siz yorulmayin haushsushasuashsuashsus

Huylandirma Servisi'M tesekkurler edip mimi kendime sakliorum geneee :)))
bana ne artik benim mimim!

daha cok mim daha cook hadiiiii ;)))

6 yorum :

Huylandırma Servisi dedi ki...

Andriana Lima ol sen, bence, eve, yani, şey, neyse :D

cemo dedi ki...

Yahu bende mimledim seni niye bakmıyosun bakim hıh. mim vol.7 ve 9 a bak

LoLLa dedi ki...

Huylandırma Servisi'M aushsus uzgunum anacim siparisle yaratmamis Rabbim ;)

alla allaa yaaa

jealousMood ON :))))

LoLLa dedi ki...

cemocanim oii taaasam yrn bakiciiim sozZz ama bana bi offline ileti salla unutur bu bunye :s :)

Hayal Meyal dedi ki...

bi daha mimim olursa ilk sana vericem :D

LoLLa dedi ki...

Hayal Meyal'iM aahhh nihayet heaaa amaaaa ;)))))

Yorum Gönder