17.10.2010

tarlaKuzusu


hea yok hayir tamam iyiyim :)
bisi farkettim soyleyip gidicem, simdi hani farmVille oynarken diger villeslere de takilmistim da hani yeter demistiniz ya arada tehdit etmistiniz hatta oynamazsan mim gondercez diye iste tamam biraktim sadece tarlamla ilgileniorum bezelye falan ekiorum param kalmio inek satiorum falan ama soyle bisi var tarlamdan kacan ordeklerimi kimse almio artik :s :(
yasik :(

ahhaauhaaaauuhaushsushasua allaaam yarildim kendi kendime yanniz haushasushs

ps: Rögar'iM japona daliorum bu gece haberin olsun :))))

optum de gittim herkesi .)

10 yorum :

cemo dedi ki...

Dalma be :( Harcama kızcagızı bana getir söz ben çok iyi bakcam ona ekiekieki hatta yıhyıhyıh ve dahi ihbin ihbin gülümseme efekti :)))

LoLLa dedi ki...

cemocanim agahahaha allaaam ya bi git gece gece yaaaa öyyyyyyk dusunemiorum haushsushs :)))))
ben sana spanish getiricem nihahahaa

MeLLy dedi ki...

ay çok tatlı şu kuzu kız yaa, bayıldım! :D

LoLLa dedi ki...

MeLLy'cim ehheeeh tesekkurler :))))))))))))

MeLLy dedi ki...

:)) Sen misin o kuzuşş??

LoLLa dedi ki...

MeLLy'ciM ahhaaahh olucam insallahhh para biriktiriorum kredi harcamadan :))))

operimmmm
iyi gecelerssss .)

MeLLy dedi ki...

Zor tabi bu işler, geçim derdi işte... :p ahahah! :D
Ben de satın aliim o kostümden yaa, baloda-partide-konu komşuya misafirliğe giderken neyin giyerim... :p

LoLLa dedi ki...

MeLLy'ciM gunaaaaydinnnn :)
ahsus eeeet 45fv yaw ole deme cok pahali tlf kredisiyle yaklasik £24 :/
offff :/
yasik bana :D

Rögar dedi ki...

geldim ancak kendime geldim ahahhahaha tünaydın

LoLLa dedi ki...

Rögar'iM ahaushsua ben hallettim japonu telas etme :D

Yorum Gönder