hhhiiioooooo mim geldiiii biricikSevgili MeLLy den .)
kendisine ozel bi sempatim var (ahaush sapik gibi oldu), rengarenk cunku boyle gokkusaklari var pembeler maviler ayyh negzelllll .)
bide adindan adimi turetebiliorum
MeLoLLay gibi oluo sacma salak oluo ama olsun LL var ya orda .)
adim gibi len :)

bu arada mim konusu brz ilginc :s
aynen kopiPest:

Kendi Sayfa İstatistiklerine Göre En Çok Okunan İlk 5 Yazı

himm oyle statistic seysini ben beceremedim burda :s hatta su an bile var giigleStatistics seysi ama calismio :D
oyle duruo fonksiyonsuz :) yasik kiyamam lö :/
ama soyle bisi yapabilirim, en cok yorum gelen 5 eserimi ya daaa dur yeaa blog, hic yorum gelmeyen 5 eserimi (heaaa eser dimi lan ne guzel bisey yaratmak oyhhh Allam affet töbe haşa :s) yapistirabilirim hem okunurlar yasik :)
cok akilliyim lan blog
ahsushsus

onlar kalktı Köln' e gitti,,



spss savasi



görsel doğrulama



eblek ötesi :)))


4 tane oldu
soylemesi ayip digerleri yorumlu baciiiiim ;)
ahsush sapittim gene teydiditeytey :)

eheuehe en gicik oldugum renk oldular ya mavi mavi :s
hic sevmem mavinin bu tonunu huzursuz eder beni bu renk :/
yesilin bi kac tonu da oyle aynen :s
ne sinir bozucu bi insanim ben :s
ayy allaam ne gicik bi insanim ben yeea :s
allah korusun beni masallah bana :D
ahsuahsush taaam gittim mimi mahvettim :/

okuyun arkadasim ya bosuna yazmadik laaa allah allah beni sinir etmeyin laaan!
ahsuahsu teyteytey hopbidihophop :D

huheue tek basina bu kadar eglenen bi ben varimdir heralde :D
yoo biliorum var bi kac tane daha manyak oralarda :)

ayrica da vermiorum mimi kimseye hadi bakalim !
heh !

:-)))

optum de gittim tipis tipis ;)


sonradanGelenEdit: gayette siyah olmuslar ne mavisi :s
uydurmusum :s

gittim kirita kirita kedi gibi :)

4 yorum :

MeLLy dedi ki...

Ahahah! Allah seni naapmasın emi LoLLa! Ayrıca ben de dün isimlerimiz hakkında aynı şeyi düşünmüştüm.. :D
Demek bana özel bi sempatin var haa! Seni senii! :p
Öpüyorum seni, +kalp kalp gönderiyorum LoLLa şekerimm <3

Mia Wallace dedi ki...

ahah bu mim çok eğlenceli yazılarını okicam kısa zamanda :)

LoLLa dedi ki...

ahsuh MeLLy'ciM baaağk kalp kalde karsidir derleeeer :D

operimmm bi cok .)

LoLLa dedi ki...

Mia Wallace ohh bea sonunda degerim anlasildi looooyzii ;))

oku bana yorumlar gonder sonra eline mim duserse onnari da gonder negzel olur .) bak negzel anlasioruz ;)

operimmms

Yorum Gönder