- saçmalamayı bırak jonim
* manyak misin karnim agrio
- olsun yine de bırak sen
* allaaam yaaa bi sus
- sussam bi türlü susmasam bi türlü lan ayrıca gelirken bana bişeyler getir
* oldu peki ne istersin
- bilmem ne bulursan işte ama pahalı olsun
* hhaaaha siktir ucuzada gitmioz
- heralde kızım ne zaman gördün
* pardon
- az duyarlı ol ya
* :s hasta mısın
- kendine bak jonim
* cok cirkinim bugun
- hahaha sende çirkinsen
* gercekten bak cirkinim
- evet ama bazen üzülme nadir yani :p
* hhaaah asil nadir
- ya sabır
* sensin cirkin
- kıçımı öp sen benim
* ooyyyk
- kusucam ama bak
* kus kus burdakiler bide sonra yiyo cikanlari
- igrençleşme
* hhaaushsushs taaam diorun yeni renkleri gordun mu la super
- aman gördüm floresan çoğu
* pembeler cok guzel ya
- seninkine söyle pembeye boyasın hahahaha
* agir hastasin
- çirkin
* göt
- nerde hani haaahhhaaahhaa
* ahaushsuashsushsushsuahas yerim la seni ahsushsuashs
- nane iç sen bi iyi gelir bak
* ahsushsushs dur yarildim hahahaha bunu koyucam
- aman koy bide bana koy hahahaha
- alma sakın ha ben viyanaya gidecem bu ay sonu bakarım ordan
* hea taaam napican ki
- kumaş almam lazım
* haha terzisin olm iste
- anayin amı ama
* ahsushsushsuas oof sus taaam
- dur geliyom
* taaam
.
.
.
.
.
hahasushasuaha allaaaaam ölecemmmm
bu adami ben yerim yaaa
eveeet msn dialoglarimiz boyle bizim :D
kendisi su hayatta tanidigim en degerli insanlardan en birincisidir canımdır hayatımdır o olmasa elsiz kolsuz kalırım :'(
ahaushau hakkinda daha fazla malumat vermicem bilenler sussun :)))))
afsuahasus devam edicek :))

by Jo&LoLLa

11 yorum :

Adsız dedi ki...

oha çüş sıçık karı ciddi ciddi koymuş gurur duydum bebeğim ama hani ortaya saçmasan hayatımızı kısmetlerim kapanıyo senin yüzünden çekil şurdan ay
sende benim elim kolumsun minnoşum kedim

LoLLa dedi ki...

ahsushaua yaparim bilirsinn deliyimmm gözü kara deliyimmmm ley ley leyyyyy :D

Mia Wallace dedi ki...

anaa cidden delisin :D

LoLLa dedi ki...

Mia Wallace'iM diilim demedim kı (ki diil o kı hani boyle derler ya bazi teyzeler falan napion kııı diye aptal aptal ondan iste kııı :)))

operimmmm kocamannn .)

crazywomenrosemary dedi ki...

Ay ömürsün valla..

crazywomenrosemary dedi ki...

Sahi LoLLa cım,o narin ayak kemiciklerin nasıl oldu?ayağını aşağıya fazla sarkıtma emi?

LoLLa dedi ki...

crazywomenrosemary ehueheu ;)
ayyyh iyiler gun icinde ama iste gece agrisi artio :( sarkitmamaya calisiorum biricigim .)
operimmm bi suru .)

LieLLa dedi ki...

Anammm. Çoğ özendim. :/

LoLLa dedi ki...

LieLLa'M eheueh merdivenden ucmama diilse sana da gonderiveririm diorRenklerni .)

absolut dedi ki...

ay sınırlerm laçka oldu bu gülüşünden gerıldım resmen:=)

LoLLa dedi ki...

absolut sen daha duur bak daha neler yapicam sana :))

Yorum Gönder