1. bayramlari zaten sevmezdim
2. el opmekten hic hoslanmam
3. dedemin elini bile opmem
4. bayram seyran sabahi asla erken kalkmazdim zaten
5. koyun dana bilumum buyukKucukBas kesimini hala sigdiramam mantigima
6. ibrahimle koç hikayesi gercek olamaz diye dusunurdum hadi gectik gercek olsun ama nasi bi mantiktir ki kendi oglunu kesen adami takiben, simdi bi canlinin bogazi kesilio catir catir :s
7. neyse dinin bu kismi bana ait degil, her yol Allah'a cikar
8. yoo vejetaryan diilim bonfile steak bayilirim mis
9. seker bayrami da agizlar tatlansin diye mi :s
10. gercekten bilmiorum dinler tarihini, ondan tamamen
11. ama adettendir iste iyi bayramlar .) loy :)
12. işe yaramaz bu bildiklerim
13. evet agresif uyandim bugun :(
14. ama danaya gircez biz tumcesi beni hep guldurmustur kendi ailemde de ahsuahaus
15. soranların kuzey yıldızıydım
16. mercimek corbasi yapicam gelio musunuz :)
17. ben türkiye'deyken bin tane msg gelirdi mubarek bayraminizi kutlar en icten dileklerimle iyi bayramlar dilerim ps: yarin bi kahve icelim mi seklinde hasushauahs
18. hic de cvp yazamazdim toplu msg gonderirdim; sizlerin de bayrami kutlu olsun ama maalesef diye, anlamazdi arada kalanlar :)))
19. corba yaninda napsam ki :s
20. hhaahaaha iyi bayramlar turkiyaaaaaa

19 yorum :

Adsız dedi ki...

sen ne şerefsiz karısın kitapsız

ribelle_ dedi ki...

ben bilmiyorum ki sen nerdesin şimdik ?
İyi bayramlar canım , tamam tamam affettik öpme elimizi :D:D

Melly dedi ki...

İyi bayramlar nan! Bu arada sanma ki yediğin bonfileler steakler tarlada yetişiyo.. Onlar için de çatır çatır kesiyolar tabi ki hayvanların boğazlarını... :S
Fazla derine inme çarpılırsın tööbeler olsun.. :p

LoLLa dedi ki...

Adsız hadsiz obaaa bak bu sefer yayinliorum nasi duruo? bebeyim cok sertsin wuuuu tirstim len

LoLLa dedi ki...

ribelle'M ofpofpuf memleketten 750kim uzaktayim turkiyaaaa diye bagirmiorum ama :)))
yerim ki loyyy getir opcem len .)

LoLLa dedi ki...

Melly'ciM o yuzden yazdim celiskilerimle sikayetlerimi :( ben bi cozum bulamiorum :/
ps: yavastan carpilirsam tut beni ;)

Melly dedi ki...

bence sen bi tööbe falan çek de çarpılma derim ben.. :D
Allah çarptıktan soora ben tutsam noluuur, tutmasam nolur seni nan?! :S

LoLLa dedi ki...

Melly'ciM ahsushasua carpiliomusum yanniz :S Allaaaam sen affet :'( ciddiyim :(
optum bye falan ;)

ps: iyi bayramlar bu arada .)

Melly dedi ki...

Sana da iyi bayramlaaarr!! Bol bol çikolata ye!! :D

UndefinabLe© dedi ki...

Kuzucummm! Dikkat et kendine yavrum benim! Bayramlardan hiç hoşlaşmam, yerinde olmak isterdim valla...
Öperim bebeto!

-D-

cemo dedi ki...

Bişey olmaz lollacım millet neler yapıyo çarpılmıyoda sen mi çarpılcan :))) Çorbanın yanına bişey yapılmaz genelde yemeğin yanına bi çorba yapılır :) Hünkar Beğendi yap bakem

LoLLa dedi ki...

UndefinabLe'iM oiii buraya gel yaaaa :'(

LoLLa dedi ki...

cemocanim eueheueh yaaa sus hunkar begendi falan deme yaaaa napion yaaa :'(
ps: carpilirsam sorarim ama of
ps II: bu arada msn gitti aq giremiorum

crazywomenrosemary dedi ki...

Ben de artık bayramları sevemiyorum aile büyüklerimi kaybettiğimden..kurban konusunda hemfikirim.. inançlara da saygı duyarım..Ama insanların azıcık sosyalleşmesi adına iyi ki de bayramlarımız var diyorum..:))

LoLLa dedi ki...

crazywomenrosemary'iM degisik bi durumi ben her bayrama huzursuz uyanirdim bilirdim ki muhakkak ottan boktan bi sebeple bi tartisma huzursuzluk cikardi..
falan filaaan..
amaan olsun be yaw iyi bayramlar be kale ;)
seker yemee ! ;)
yiceksen de bana karamellilerden ayir loooy ;)
operimmmzi .)

SonKralice dedi ki...

hahaha yazina koptum walla :-D
farkli düsünceler <3
mercimek cok severim.
yanina ekmekleri kizart ben hemen geliyorum...

LoLLa dedi ki...

SonKralice'M hahayt kizartma mi yaaaa loy! :)))
oi sus acim uykusuzum :(
gittim gelicem :)))
o pe rim .)

drukiyyes dedi ki...

bloglarda okuduğum bayram yazıları (anca döndüm tatilden yeni okuyorum) arasında en güldüğüm oldu :))
süppersin ;)

LoLLa dedi ki...

drukiyyes'iM euheueh tesekkur ederiğğğm efeeeğmm :)
operimmm kocamannn .)

Yorum Gönder