ahsush eveeet sevgili biricik ve artik angaraliii cemocan'imiz yahut Antika İnsan ve Maceraları adli biricik (ikisi de ayni:)) bana mim paslamis ama utanmamis diger mimi bana vermemis adi!
ama ben naptim! tabii ki onu da yapicam mis gibin oh gorursun sen! sana mim gelsin fazla fazla ustelik iki bayramdir ne bi cuknat ne bi kutlama var simdi kalkmis bana elinde bulunan iki mimden birini verio peeeh
yer miyim lan ben bunu!
bu ne demek lan daaayytt!
ahsuahaua kiyamam eeet agresyon yaptim farkindayim loyyy ;)
mazur gorunuz yannizim be blog :'(
harbi yalnizim ya :s
yazik bana of :(
hea mimi unuttum ben gene :sSs

ilkÇalıntıMimimimmiim:
aynenKopiPest;

"Kitaplığınızın karşına geçin (aval aval bakmayın seyredin)
Gözlerinizi kapatın. Derin bir nefes alın. (hadi bismillah diyin)
Elinizi kitapların üzerinde gezdirin ve birini seçin. (ellemeyin)
Şimdi gözlerinizi açın. (nefesinizi bırakmayın)
Bir kitap seçmiş durumdasınız. (utanın)
O kitabı satın aldığınız yada hediye gelmişte olabilir, (arakladiysaniz susun)
o anı hatırlamaya çalışın. (allah belasini versin)
İlk kez okuduğunuzda neler düşünmüştünüz, hatırlayın. (sittir git hayatımdan)
Şimdi sayfaları şöyle hızlıca bir dolanın ki, kitabın kokusu burnunuza gelsin. (arasinda gelincik kalmis kotu kokuo)
Evet, ne güzel bir koku bu! (size oyle gelio)
55. sayfayı bulun. (simdi hokus pokus diyin)
Sayfayı tekrar okuyun. (okudunuzsa unutun)
Sayfadan bir paragraf seçin (kirmizi kalemle ustunu cizin)
ve mim konusu olarak bunu blogunuza yazın. (temem)
Daha sonra siz de arkadaşlarınızdan üç tanesine cevaplaması için gönderin.
"
ahsuaha cemo beni öldürecek haushauahs

hea dur yapiiim
'cos I'm not a lonely spinster like you' said John Jr.
I mouthed 'bastard' in the direction of his beefy shoulders but carefully, so Mum didn't see.
eveeet 55.sayfada boyle bisi var, adimiz da Operation Sunshine by Jenny Colgan
kitabi bizzat kendim aldim,
lan dunyanin parasini verdim lan!

ahsusahau taaam gelelim ikinci mime;
yineKopiPest

"Garip Alışkanlıklarımız ve Yapamadıklarımız Nelerdir .. ?"
himmm yapamadiklarimiz kismini pek annamadim ama olsun yine de yaparim ben bunu,

* tlf numarasini tlfnuma bizzat kendim kaydederken min. 6,7 kere kontrol ederim, rakamlari 2 li guruplara ayirir oyle bakarim bi daha ama asla emin olamam

* sigarami yaktıktan hemen sonra sanki elimden alicaklarmis gibi muhakkak hizli hizli uc dort nefes ceker bogulurum niyeyse vazgecemem

* bazen uyumadan once dua okurken arkamdan atli kovaliomus gibi dilim dolana dolana okurum icimden arada cumle atlarim, carpilicam bi gun :s

* aynada kendime bakarken oyle dalar giderim ne guzelim lan diye ahsuahaushs

* yazın bronzlasmis kolumu bacagimi izlerim hayran hayran

* tanimadigim biri hapsurunca muhakkak icimden cok yasa derim :s bi gun bunu yanlislikla
sesli yapmaktanh korkuorum :s rezillik

* annemle konusurken olabildigince temiz grammer kullanmaya calisirim :s

falan filan :)

yapamadıklarımız kismina gelinceee,

- karanfilli sigara icen insanlara sempati besleyemiorum yapamam da,,
- grafik tasarimi okumak istemistim yapamadim,
- manhattan'da bi gokdelenin cati katinda ogrencilik yillarim gecsin istedim yapamadim,
- akraba dugunlerinde goz suzemedim masalara kadar cikip dansettim dedem gozlerini belertirken
- zamanında cok deger verdigim birine yillar sonra hakliydin diyemedim,,
- babamin istegi dogrultusunda muhendislik kazanamadim

falaaaan filan .)
loyyyy
bu mim de bitti hade baaaam kimseye de gondermiom .)

8 yorum :

ribelle_ dedi ki...

bende sesli sesli söylerim çok yaşayın diye, nolcak ki korkma sende söle, hatta mutlu oluyo o insan bende ozaman bi hoş oluyorum :D ne cici yazmışsın haa :)

cemo dedi ki...

Abovv pise bak sanki kendisi bayramda seyranda kutluyoda :))) hele sen bi gelde ne yapıcam sana görürsün eheuheueheu

LoLLa dedi ki...

ribelle'm ahsuahsu denicem o zaman basima bisi gelirse sorarim ama ;)
eheueh operimmmz .)

LoLLa dedi ki...

ahsuahauabsuauab cemocanim ahsushsushsu allaaam pise bak demis ya haushaua eeet pisim ben pis bebeyim ben loyyy ;)
once sen kutla alla allaaa surdan suraya kutlamam hıh

Mia Wallace dedi ki...

biliyor musun ben de hep içimden çok yaşa derim:D

LoLLa dedi ki...

Mia Wallace'iM huehueh iyi iyi yalniz diilmisim simdiden 3 olduk loyyyzi ;)

operim ki .)

Adsız dedi ki...

ben de seni yapıcam dertlenme adi karaktersiz

LoLLa dedi ki...

Adsız anneni de getir bebeyim basimizda beklesin seni tutar ters bi durum olursa

Yorum Gönder