nasi yaaa nasi yaa hayir yaaa
hayir annamiorum guven niye gidio
efe gitsin yeea pis aptal tu kaka oyk
gitti guven :(
emre aydin'in hoşçakal ! diye bagirmasiynan guven arkasini dondu ve gitti
agladim
cok mutsusuz KY izleyicileri olarak lan
tee buralardan agliorum yetkililere duyurmak istiyorum
guven gitmesin yea
hayir asli haketmedi ama guven hiic haketmedi yea
tamam yapti ama niye yapti bana sorun ben biliorum
kiyamam lo
eveeeet kavak yellerinden bahsediyorum .)
guven gitmesin diye pankart acicam gelio musunuz?

iihhhii :)
loyy :)

operim

12 yorum :

crazywomenrosemary dedi ki...

İkiside gitmesin..idare etsinler di mi ya ? ;)

LoLLa dedi ki...

crazywomenrosemary'iM yook efe gitsin gelmesin bi daha ben guvene cok alistim :s sey yani biz :))
efe cok ters boyle bi garip tip yeaa sevmedim onu hic zaten ben senarist olaydim mumkun diil karaktere koymazdim onu cayci bile yapmazdim gozukmesin diye peeh

ps: efeye cok sinirliymisim ben yanniz oha :D

Pilli Petro dedi ki...

lollacım bu salak efeye kazadan sonra nolmuş açıkladılar mı bi anlat hele uyuz oluyorum artık yetti be :P

CADDE dedi ki...

bence de yaa o kadar sene ortada yoktu küt diye ortaya cikti hersey alt üst oldu :/ efe bi zahmet geri git!

crazywomenrosemary dedi ki...

AY SENİ Mİ KIRCAM.. ÖYLE OLSUN BEBEĞİM DEDİĞİN OLSUN ;)

LoLLa dedi ki...

Pilli Petro'M bu eblek ucurmus galiba ama sanirim yer yer gelip gidio ilac milac falan alio ya bide bende annamadim aslinda gorcez bakalim uyuz geri geldi got

LoLLa dedi ki...

CADDE'M eeet yaa off hala cok mutsuzum gitti guven yea :s

LoLLa dedi ki...

crazywomenrosemary'iM ihhiihii loyyyyzi o zaman ;)

girl with the red balloon dedi ki...

Dağğğhaaaaannnnn aşkııımm. Efe gelsin lan. Sanki izliyormuşum gibi diziyi :D Dağhanı çok seviyorum ama. Anne bana Dağğhannn alsanaaaaaa:D

LoLLa dedi ki...

girl with the red balloon'uM haushsua allaaam ya :))))
ne guldum lan ajhuahsuah öf :))))
tememm bulunca sana getiricem kosa kosa .)

Mia Wallace dedi ki...

ben Güven'in neen gittiğini bilmiyorum anlatsın biri meraktan ölücem!

LoLLa dedi ki...

Mia Wallace'M Mia'M Wallace'M :)
bu salak birilerini dolandirdi kizin gazina geldi caycilik mi yapcam lan ben dedi olmayan evi satti paralari cukkaladi mal, sonra bide asliyla efeyi akli sira kavusturmak icin vicdan yapti asliya ben seni sevmedim lan manyak misin ayagina yatti, ikisinide bulusturdu bi meydanda ve gitti :'(
oy gitti lan :s :(

Yorum Gönder