alllaaam bayrama girdik mi :s
eveeet kafayi bayramla bozdum recep saban ramazan ya da haushsus yavastan carpilicam galiba :s allaaam sen affet :/
jale de jale oh ne jale falan filan
yeni uyandim bu arada :s
artik ayagimi da sormuosunuz :( gerci ilgilenmedikce agri yapmio .)
hani olur da merak edersiniz diye dedim ama nerdeee hiiiic oh negzel hayat peeeh
.
.
aksam sefası kokularında bir kadın
gözlerinin menevişidir yemini
sigarasından kalan tütündür ağrıya ağıtı
derme çatısıdır tek korkusu yıkılmasından
yiğidinden geçmiştir bebesine bakarken ağrılı feryatlı
ah bu ne gam bu ne ağır aksak hüzün
akşam güneşidir vuran sofrasına
yarı aralık gözlerinde
.
.

falan filan ;)
hea arada geliolar da ben kendim calip kendim oynuom aq nerdesiniz gene yeaa!
ii gittim gelicem ;)

o pe rim

8 yorum :

Pilli Petro dedi ki...

ben gibi kafayı sıyırıcan ona yanarım :)

LoLLa dedi ki...

Pilli Petro'M ooii sabahlar olmasin lililili aheey ahey ahey ;)
teytey diye diye mendil sallarim birakir da giderim kaldirima kim alirsa alsin loyyy ;)

ps: iyi diilim evet offffffffffffffff ceksem irlanda duycak burdan aq..

operimmmm kocamannnnn

ps: iyi bayramlar olsunnn (seker yeme!)

Pilli Petro dedi ki...

:)) deli ya. sana da iyi bayramlar canım şekerle hiç aram yok merak etme :))

LieLLa dedi ki...

Anam bu nasıl bir blogtur yareb:D:D
Sevdim burayı. Snjsdkldms falan:P

LoLLa dedi ki...

LieLLa'M looooyyyyyy .)
iihhihihi guzel dimiğğğğğğ loyyyy
ben de seviorum .)
lilililiiiii ;)
operim ki .)

LoLLa dedi ki...

Pilli Petro'Mm tememmm ben uyariym dedim kafa goz dalarim baq yersen ve bana soyleme gafletinde bulunursan !
loooyyyziii ;)

iihhhihihi ;)

cemo dedi ki...

Adiiii ben soruyorum ayağını hıh. ama fazla üstüne düşmüyorum sonra bana ayak fetişisti muamelesi yaparsın diye korkuyorum :)))

LoLLa dedi ki...

cemocanim sorsan da sormasanda acio aq zaten :D

Yorum Gönder