biri agzimi yuzumu kirabilir mi benim !
of !

14 yorum :

crazywomenrosemary dedi ki...

Annem ya ! ayağından sonra acıların adamı mı oldun ne bu? :))

MeLLy dedi ki...

Sebep? Yazık değil mi sanaa?!

ribelle_ dedi ki...

naptınkine ?

LoLLa dedi ki...

crazywomenrosemary'iM hala ayagim :s :)) gectigini soylemedim hih ilgilenmiosun ki benle :(

LoLLa dedi ki...

MeLLy'iM yazik bana :( kiyamam bana :'( of kirmayin yok vazgectim .)
loyyy ;)

operimmm .)

LoLLa dedi ki...

ribelle'M bisi yapmadim galiba :s
ayagim yani :)))

kocuman opucukkkler .)

crazywomenrosemary dedi ki...

Bişey değil yanağını ben yiyecem yanağından da olacaksın..hadi bida öpeyim geçsin emi? ;)

LoLLa dedi ki...

crazywomenrosemary'iM loy loyyy loyyyy ehi simardim :)))
yerim ki seni .)
loy

Rögar dedi ki...

itinayla

LoLLa dedi ki...

Rögarım teşekkür ederim nasiğ makbuleğ gecti annatamam lan

puhh

:))

Rögar dedi ki...

tükürdün mü sen

LoLLa dedi ki...

Rögarim i ih yok bisi yapmadim :/

Rögar dedi ki...

olan oldu lolla'm sineye çekicem

LoLLa dedi ki...

Rögarim aglarim bak
lan nasi kafiyeli oldu bak hele :D
rögarım
bak ağlarım
atar yapma bana kafanı kırarım

haushajhhhasssı taam walla sustum kesin kafa atican an itibariyle allahtan sanalKafa yok lan :s
:))

loyyyy
operimzii

Yorum Gönder