ya yarimdan dusuo parcalarim ya da parcalanip dusuorum
heryerde havai fisekler bide
ben omrumde bu kadar isigi gormedim havada
parıl parıl pek guzel :)
bide havalar feci bu ara isliPuslu
ah bide nasi daral geldi anlatamam sepia havadan
sabahlara kadar kahveSigaraVodka
sonu yok iste bunaltio insani
bide kopek konusunda kararsizim
bembeyaz golden mi sevimli otesi pug mi?
yicem kafayi :s
ayrica da aayagim hala acio uzerine basinca :s
kiyamam :(
babamı özledim bide :'(
hani gunler gecio girgir samata falan da,
aslinda gecmiyo safakAtar gibi oldum :/
iyi ki erkek diilim askere asla&kat'a gidemezdim heralde :s
taam biliorum giderdim terbiyesizlesmeyin hauaha :))
of pof puf ama nerdesiniz gelin iki lafin belini kiralim yea
haush lafin belini kiralim diince de aklima Şener Şenin kir belini repligi gelio auaha allaaam algilarima bisi olmus benim :s
bi kafkaf ceksem yaniiii of!
bu arada aramizda golden sahibi olan var mi beyaz olanindan?



11 yorum :

crazywomenrosemary dedi ki...

Ayağın nasıl oldu LOLLO cım..:) sahi sana Jak russel versek olmaz mı,Henüz 8 aylık..)

MeLLy dedi ki...

Bir Sagoseverle karşı karşıyayım sanırım, doğru mu? Eğer doğruysa çok mutlu oldum beybi! Yaklaş ona yanmazsın! :D

LoLLa dedi ki...

crazywomenrosemary'iM gelirsem oraya ama dalarim lan! :D LoLLa sekerim baybcim .)

LoLLa dedi ki...

MeLLy 'ciM beyaban diyelim bi de simdi sago serefine bu duble .)

MeLLy dedi ki...

Bişi sölicem inanmıycaksın! Senin bu yorumunu görünce, en son kaç gün önce açtığımı hatırlamadığım, winamp listemi açtım bi beyaban dinliim diye; en son dinlemiş olduğum şarkı bil bakalım hangisiymiş?! BEYABAN! Ordan devam etti..:)

LoLLa dedi ki...

MeLLy'M yaw obaaa cansın .) operimm

MeLLy dedi ki...

öperim ben dee..! :D

crazywomenrosemary dedi ki...

şey pardon yanlış bir şey mi söyledim..anlamadım?

LoLLa dedi ki...

crazywomenrosemary'iM yok babycim olur mu askolsun yaw .) lollo yazdin ya b.k atiym dedim ;) yerim ki seni loyloyloyy .)

crazywomenrosemary dedi ki...

ay neyse olur böyle şeyler.affet gitsin ;)

LoLLa dedi ki...

crazywomenrosemary'iM ama yerim yaaaa iihhhiihhi severimmm seniğğğ beğğnnn .)

operimmm kocamann .)

Yorum Gönder