5.11.2010

Şehrim..

Vazgeçmedim şehrimden..
Yine iskeleden vapura binicem,
Yine denizin yakamozuna dalıp gidicem,
Aklımda kimbilir neler..
Boynumda beyaz boncuklarım olucak,
Asla geçmeyecek bir özlemle denizin pırıltısına bakıcam,
yüzümde öylesine bir tebessüm,
Unutmadım da anne, yoruldum biraz..
Zormuş..
Kızmıştın bana..
Ama..
Haklıydın yine de..
Bilirsin..
Zordur..
Neyse ki şehrim beni beklemekte..
Asla vazgeçmeyecek olan bir şehir..
İster yalnızlıkların şehri de ister hüznün ister senin şehrin de..
Zaman kavramları da yokmuş aslında..
Beklenmeyen her şok bir öncesini taşımaktaymış yıllara ait..
Bilemezdim..
Ola ki şehrimin ışıklarının altında bir damla gözyaşı akar denize,
Tam orda aynı anda aynı gözyaşı..
Ah anne nasıl zormuş..
Demiştim diyeceksin ama..
Şehrim beni bekler..
Sayılı günler, aylardan sonra..
Kaç yıl oldu sahi hangi yıldaydık ben koridora çıktığımda anlattım mı sana?
Ben de bilmiyorum ki. .


LoLLa

2 yorum :

crazywomenrosemary dedi ki...

Bayıldım..harika..

LoLLa dedi ki...

crazywomenrosemary'iM .)

Yorum Gönder