beter ol diyen varsa aramizda, parmak kaldirsin kizmicam tukurmicem de pasa pasa soylesin ben dedim diye :s
la bu ne kicimi dogrultamiorum bi turlu
her turlu dengem sapitti
merdivenden ucmamla kronik olarak gelisen bi dizi agri sizi icindeyim :(
oysa sadece ayakBilegimin minik kemiklerini kirdim
insanin sac dipleri bile acir mi ya :/
aciyo walla :(
ustune bide moralim yerlerde
dengesizligimi densizligimi bilirsiniz ama bu sefer daha beter oldu hersey

ayrica okula falan da gitmedim bugun
catir catir astim mutluyum ayni seyi yine yapicam!

bide dun gece Edirne'de deprem olmus :(
Buyuk gecmisler olsun orda yasayan herkese :(
ben Edirne mudavimi degilim ama gormek istedigim yerlerden biri
ne biliym boyle bi kulaga hos gelio uzak yani bide
insallah insallah gidicem bakalim :/

kendi kendime konusuomusum gibi hissettim bi an :s
buna yorum gelmezse hakikaten kendi kendime muhabbet ediyo olucam :/
biliodum ama ben boyle biseyin olucagini bi gun :(

bu arada solitaire negzel oyunmus ya
sonra bide mahjong titans
kartlari cevirdikce butun sorunlarimdan ariniorum walla :s
tavsiye edilir kaptirinca kus kadar hafifliyo insan :)

tren geliiir hos geeliiir odalariii bos geeelirrr
lümü lümü ley
ley

:))))

sonradanGelenEdit: bugun hava bildigimiz sepia :s
disarda fotograf cektirsem ps'e gerek kalmicak :s

8 yorum :

girl with the red balloon dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım yaaa...

LoLLa dedi ki...

girl with the red balloon'uM cook tesekkur ederimmm loy ;)

ribelle_ dedi ki...

cicim geçmiş olsun, senin yazı tarzına, içtenliğine kullandığın tabirlere hastayım buarada lolla :D:D

LoLLa dedi ki...

ribelle'M hhaaaushsu allaaaam nasi mutlu oldum len var yaaaa :) loyyyyloyyyloyluduloyyy :)

ben de senin yorumlarinaaa hastayimm bayiliorum .)
bi de sana .)

loy :)

optum de gittim .) ♥

Burak dedi ki...

ohannes ayağını mı kırdın :O
çoook geçmiş olsun anacım yeeaa:/

LoLLa dedi ki...

Burak heaa sen anca surt iste oralarda buralarda bi gecmis olsun bile demedin kac gun oldu surunuuyyooooorruuuuum :D

operimmm

tesekkur de ederim .)

Burak dedi ki...

Ya valla şimdi haberim oldu şu sıralar pek takip edemiyorum bloğu ve yazılanları anca ben yazıyorum, yorumlara cevap veriyorum. Başka bir blog çalışmam var da:)
Tekrardan çooook çoooo..ok geçmiş olsun, kısa sürede sahalara dönmeni bekliyoruz:P

LoLLa dedi ki...

Burak aman iyi sen blog ac ben duserim merdivenden mutemadiyen :D ne adisin laaa
haushau taaam saka yapiorum ahsushsu

merci bebeyyim

Yorum Gönder