ahaushauhuhaauwhauahasddf ölecem öleceeeem hhahushauahua
oha haushaush
allaaseniz su klibi izleyin bi noluuuur ahaushaushsuhau
bu nedir hoca hahhah
civciv, ayi ve mutaf
aaa aa aaaa sennnsiz olmaaaz yaaar diyen bi mutaf hahah offff

burda

sasirmayin :))
ama adam klipte ellerini cirpio karsidan hop diye tamtam gibi bisi gelio ahsuahau
offf allaaam sen koru sapik gibi hhaaha
offf ben salak allah bilir bu sarkiyi sevmisimdir zamaninda :s
utaniyorum ama olsun hala keyifli hahhaa

ps: buralarda bi arkadas vardi, kahkaha efektlerin sinirlerimi bozuo diyen,
bak: aahauahahuhauhsfaduahua

:))))

gittim gelicem :)

birrrr teeekkk sana yannndim guzee eeel

ps: sarkiyi civcivle soyluo :s

4 yorum :

iρєквσcєgι~ dedi ki...

ay ahahah nerden buldun bunu yaa nereleri kurcalıyon ben de bi şarkı buldum dilimde böle battaniyemmmm diye:D manyakmıyız ki acaba:F

cemo dedi ki...

Beynimi durdurdun be :)))

UndefinabLe© dedi ki...

oha! Bu amca "Ayşa"yı söyleyen amcaymış! Ben severdim o şarkıyı lan! (=
Yalnız saçmaymış lan bu klip. Gulemedim ama :( Zira mutsuzum adaşım :/ :/

Muah!
-D-

αѕαннαяα dedi ki...

:)))

Yorum Gönder