Allaaam ne kadar uzucu bi gun bugun :D
yanlislikla meyra & burak kut ikilisinin duetini dinledim
yareppim nasi uzgunc bi sarki yaaa
burak kut yalvario kendimce sebeplerim vardi bu yuzden bu ask yarim kaldi diye
meyra da sittir ordan gibi kendince sebeplerin varmis peeeh diye diye uzulup gidio :(
hayir bide burak mal mal donebilir miyim sana geri diyor yeaw
hangi aşk tarihinde boyle mal bi cunle vardir ki :s

- geri donebilir miyim sana?
* oldu aq bide ctrl - z yapak alla alla
- ya niye oyle diosun bik bik
* bi sus aq yeaa
- sus soylemee yaaa kalbini dinle bi yaaa agzimiza tukurdun zaten yeaaa
* lan! ama tekrar kabul edersem ya terkedersen allaaan cezasi sittir ordan hadeee
- ama tekrar kabul edersen bik bik
* hi guzelim hi cicegim hi erkegim evet hadeee ikile

ahauahaua boyle bi dialog da candir yanniz :))))
asmis sevgililer mode ON :))

yazik yeeaaaa
Allah muhafaza yeea :(

uzucu link burda :(

ps: e ama artik yıtıb var bi zahmet tiklayiverin yeaaaaa
yeter yeeaaaa bööhhhüüüüğğğğ

ps: bide su millionerCity seysinde biri benim yatirimlarimi kabul etsin artik yaaa araziyi genisleticem kaldim oyle ufPuf :(

18 yorum :

crazywomenrosemary dedi ki...

BENDE DERİM Kİ LoLLa'M; DENENMİŞİ DENEMEYECEKSİN.KIRILAN VAZODA SU DURMAZ İSTEDİĞİN GİBİ YAPIŞTIRSANDA..;)

yalnızyakamoz dedi ki...

dinleyipte bunalımmı yapmış bu lolla yoksam :)
yoksa benmi öyle anladım

LoLLa dedi ki...

crazywomenrosemary'iM simliKelebegim o vazo hep yapistirilmaya kalkilir ya ne buyuk hata cik cik :)
Allah muhafaza dioruz .)

LoLLa dedi ki...

yalnızyakamoz'uM yok yeaw cok sukur yok oyle durumlar .) masallah dioruz tabii .)

de sarki pek uzucu geldi sonra da komigime gitti :))
adam yalvario alabilir miyim seni geri dio hatun kisi de yok diyo kesin ve net :))
ahauahaua allah koruya .)
operim .)

iρєквσcєgι~ dedi ki...

ahahah şarkıya açılım yapmış altyazılı gibi şimdi duyarsam bi yerde aklıma gelip katılıp kalıcam ahaha:) berbat bi şarkı bence.klibi hele akla zarar:pp
bize herşey batıyo modundayız bugün yaa silkelen kendine gel:D

LoLLa dedi ki...

Ipekbocegim hem de nasil yeaaa dalicam hakketen :)))
ahaushaua sarki hakkaten berbat ahaush bide mal mal geri donebilir miyim dio meyra da garibim hayir diye net cvp verio ahauashaua yarabbimmmm

ps: üfPüf evet duzelmemiz lazim

iρєквσcєgι~ dedi ki...

yok yok bu halle ben bana batan başka şeylere al attım dur birazdan yayımlıcam(az sonra modu birde havaya bak pabucumun bloggeri ipik:))

LoLLa dedi ki...

Ipekbocegim ahsuahaushs takipteyim walla .)

iρєквσcєgι~ dedi ki...

hee bekledin ama yazabildim mi? yok.
neden? pc çöktü. o kaddar diyim sana:D

aha şimdi anca bitti kafamda bişi kalmamışken

LoLLa dedi ki...

Ipekbocegim ahaushau yerim bide yazabildim mi yok demis ahsushaua allaaam yeaaaa :))))))
olsun kismet bugun de bekleriz ne var .)

LinkinPark dedi ki...

ortak sen şarkı dinleme yav :D dinleyince iyi etkiler bırakmıyo sende :D

αѕαннαяα dedi ki...

:D nerden dinlemişsin şarkıyııı .Yapma bi daha böyle şeyler kendine :)

iρєквσcєgι~ dedi ki...

yazdım gece yaaww:D

LoLLa dedi ki...

Ortakim ahsuaha alla alla niye inandiramiorum kimseyi yeaaa aşk acisi falan cekmiorum diorum kimseye ofkeliyim demiorum donmek isteyen biri yok diyorum zira tam olarak hayatimin merkezinde zaten diorum ama kime diorum beeehheeeey! ;)))
ahauashaua atar yaptim gene :D
o pe rim .)

LoLLa dedi ki...

αѕαннαяα'M yeaa sende mi yeaaa anaaaa :))))
* sarki evet hos
* ama komik
*neden?
* cunku burak net mal mal donebilir miyim dio meyra da yeg yeaa dio yok boyle lackalasmis bi iliski diye komigime gitti :)))
* ama tabii Allah vermesin kimseye .)

ps: ahahaa walla komik ama iyice bi dinlesen

LoLLa dedi ki...

Ipekbocegim hemennn kosuorum blogunaaaa .)

LinkinPark dedi ki...

tüm bu dediklerin yoksa sen duygusal 1 kişiliksin o zmn :D

LoLLa dedi ki...

Ortakim birim ben ben birim evet :)))
yada ikiyim :)
ahaus evet tamam kabul bazen umulmadik seyler komik gelebilio biliosun sende :)))

Yorum Gönder