ahhaaahhhahaahhashaha olecem yarabbim ahsuaha
yerim dedem benim yaaa

"Olay İzmir'de bir belediye otobüsünde gelişiyor.
Yaşlı bir amca elinde bastonuyla kalabalık bir otobüse biniyor, oturacak yer yok..
Bastonunu yere vura vura orta sıralara doğru ilerliyor, taaa arkaya kadar gidiyor ama kimsede tık yok.
Baston sesinden rahatsız olan gencin biri yuksek sesle bağırıyor amcaya;
''dedee, şu bastonunun altına keşke lastik takaydın bu kadar ses çıkmaz, bizde rahat ederdik''
Butun gözler gence dikilirken yaşlı adam istifini bozmadan otobüsü kahkahaya boğacak bomba cümleyi patlatır:
''17-18 Sene Evvel O Lastiği Baban Taksaydı Şimdi Bizde Rahat Ederdik !!"

iste yeaa sehrimin insani yaaa guzel insanim yaaa rahat insanim yaaa şeker insanlarım yaa!
ellerinden operim dedeeeem !


ps: fotoğraf izinsiz olarak ama çok gönülden, özürler dileyerek kullanılmıştır.
kendisi çok değerli Nubar Terziyan' dır.
Allah rahmet eylesin, toprağı bol olsun dileklerimle..

Buradan

22 yorum :

Rögar dedi ki...

sus len patlak prezervatif diyeymiş oda olurmuş

éLLa dedi ki...

ohaa dedeye bak hahaha :D

LoLLa dedi ki...

Rögarim ahhaaah bence cuk oturmus walla yea ahhaaha cok guldum kendi kendime :))

LoLLa dedi ki...

éLLa'M hhhii hosgeldinnnnnn .)
dimiiii superOtesi dede yaa

Demirbey dedi ki...

olayın izmire bağlanması tüm fıkraları temel ve dursuna yaşatmaya benzemiş,bu olay anlatılır ama yer zaman bilinmez diye diliyorum

LoLLa dedi ki...

Demirbey her cicek yahut bitki kendi topragini sever once.
uzgunum hayalkirikligi icin .)
lakin elbette konunun esasi izmir adana antep kars rize etc olabilir, ben izmir dedim biraktim .)
sevgiler.

iρєквσcєgι~ dedi ki...

Ben bunu fıkra olarak duymuştum gerçek payı varmıymış:)
Çok güzel ama Hoca Nasreddin misali cevabı monte etmiş dedem:D
Helal ehehe

LoLLa dedi ki...

iρєквσcєgι~ ben de facebikta yakaladim ama pek guzel olmus hakkaten ba yil dim .))

Hayal Meyal dedi ki...

hahahha süper yaa :D

cemo dedi ki...

Dede pis koymuş lafı :)))

sufi dedi ki...

Güldürdün bizi teekkürler ve sevgilerimle.

LoLLa dedi ki...

Hayal Meyal'iM ehheuehe dimiğ butun gun aklimdaydi walla :)

LoLLa dedi ki...

cemocanim sorma boyle bi dede istiorum yaaaa ikinciDede seklinde .)

LoLLa dedi ki...

SUFİ ne mutlu bana o zaman .)

sevgiler tebessumler bizden .)

Telekinesis dedi ki...

güldürdün piç

LoLLa dedi ki...

Telekinesis way arkadas unuttun sandim pic olmasa gulecegin de yok hea
incindim.

severiiiiim .)

Telekinesis dedi ki...

bu ara fazla giremiyorum rapor yazmam lazım onu da yazamıyorum falan ya kafa 1500 geziyoruz ordan gidince kafa kalmıyor zaten.

bizde seni seviyoruz seni piç sev beni

LoLLa dedi ki...

Telekinesis haushsuaahsuah taaam git cok konusma rapor beklio hani nerde fink atma bitir reaporunu ilgilenme benle huh

operim .)

Pilli Petro dedi ki...

ahahah süpermiş :))

LoLLa dedi ki...

Pilli Petro'M nerdesin yeaa sen de kayiplardasin üfPüf :(
ivit muhtesem oturmus hic istifini bozmadan :))))
nezaketinAsagilamasi iste .)

Pilli Petro dedi ki...

burdayım bebeğim okuyorum her yazıyı ama azcık yazmama lüksümü kullanıyorum :))

LoLLa dedi ki...

Pilli Petro'M iihhiihi tamammm o zaman loyyy .)
olsun orda dur da okuma ama biliym oralarda oldugunu sniff. .

kocaman sevgiler opucukler .)

Yorum Gönder