duvar kağıdında %60 indirim ne ya :s
o kadar pahali mi bunlar :s
adamlar bildigin ilan vermis :SsS
nasi yaa
ciceklisi boceklisi daha pahali o zaman :/
gerci oldum olasi sevmem floral wallPaperleri (kiz eng bilio ya ondan :))
cicekli duvar kagidi denilince aklima gelen ilk patch (gerci birileri simdi yine bi ciftlik desene dicek ama! loy!), toz pembe minik bahar dallari desenli duvar kagidi
niye boyle manyak bi saplantim varsa, oyle duvar kagitlarini gorunce moralim bozuluo :s
yoo kotu bi anim da yok allah korusun ama ne biliym uzuluorum :s
bide ucuk mavi duvar kagitlari bunyemi usutuo,
bunye usur mu? walla usuo benim ki.
ki oldum olasi soguk aylari da sevmem, sevmem diil de sogukta sinirlerim bozuluo :/
abi duvarkagidi dedigin sey bej renklerde olucak, hatta mumkunse zarif zarif altin yaldizli triballar olucak falan.
eveeet burdan da ne kadar cingene ruhlu oldugum da belli oluo, negzel! :)
neyse hakkaten o kadar pahali mi ki ya :s
ne kadardir acabağğ m2' si?
bide yazida m2 yi nasi yapicagimi biri ogretebilir mi bana?
wordde yapip kopyalamak cok zor oluyo :(

16 yorum :

crazywomenrosemary dedi ki...

DUVAR KAĞIDI işini bilen biriyim,ablacım m2 bilmem kaç lira..
IOIIA'S;ŞAKA bir yana Belçika da iken evin mutfağını kendim yapmıştım.korkulacak ya da büyütülecek kadar zor değil.Şömine ve davlumbaz çevresini de teknik ressam olduğumdanaçınımlarını alıp kesiveriyordum.Çok zevkli bir şey ve badanadan daha temiz oluyor..:)).

LieLLa dedi ki...

Yokartık la:S

Dellenen Adam dedi ki...

boydan boya duvar kağıtlarının artık modası geçti gibi.. şu sıralar siti-kır-lar var. (hatun eng biliyo ya çevirsin bi zahmet loy!) zira boydan boya duvar kağıtlarından hala tek tük satışı yapılan ve tercih edilen öyle amazonvari güllü bülbüllü değilde daha çok senin dediğin gibi zarif altın yaldızlı triballer revaçta..
hani diyorumki ben olsam bu ->
http://www.10marifet.org/imaj/basaksu/p8060005.JPG

ya da şu -> http://www.cizgiseli.com/wp-content/uploads/2009/02/sticker1.jpg ambiancea göre giderdim vesselam.

Haaa şöyle de bir durum varki, mesele duvar kağıdı ile duvarlarını kaplayıp renklendirmek değil.. Mesele 4 duvarı aşkla kaplayıp yaldızı onun saçlarında seyretmektir.. tabi tüm bu yaşananların çitlik! evinde olduğunu da varsayarsak dadından yinmez durumlarının olabilitesi yüksek.. & değişik...

*boşver güzelim , kapılma duvar kağıdına,
ben kaplarım gül bahçelerini ayağının altına,
ne gerek varki altınlı yaldızlı ambiance'a,
çitlik evi yazarız sonuna uymazsa..

bu arada start -> run -> charmap = m²
loy!
çitlik der de giderim! :))

LoLLa dedi ki...

Dellenen Adam DELLENEN ADAM ooiii nasi yeaaa
iihhhiii taaaam o da olur
yerim ki loyyyyyy!
taaaam citlik olsun taaaam oooiiiiiiii
loyloyloyluduloyloyyyyyyyyy

LoLLa dedi ki...

crazywomenrosemary'iM taaam o da olur loy! :))))

LoLLa dedi ki...

LieLLa'M walla oluo iste :s
:/
:)
loy :D

LoLLa dedi ki...

m² m² m² m² m² m² m² m² m² m² m² m² m² m² m² m² m² m² m² m² m² m² m² m² m² m² m² m² m² m² m² m² m² m² m² m² m² m² m² m² m² m² m² m² m² m² m² m² m² m² m² m² m² m² m² m² m² m² m² m² m² m² m² m² m² m² m² m² m²
loy!

Dellenen Adam dedi ki...

♥=☻²
☻=☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺² x ☼'iM..

LoLLa dedi ki...

DELLENEN ADAM ama ama amaaaa yaaaaaa yaaa
m² m² m² m² m² m² m² m² m² oooyyyyyiiiiiiiiii ayyyyiiiiii

yalnızyakamoz dedi ki...

lolla hayırdır duvar kağıdı olayına dönmüşsün ben güzellik uykumdayken :D hahaha gülesim geldi birden kendime
gözlerim yüzüm gözüm şişmiş nasıl güzellik uykusuysa

LoLLa dedi ki...

yalnızyakamoz'uM hay masallah hatun saatlerdir uyuyo siser oyle elin yuzun iste allaaam yeaa bebe de korkacak salatalik neyim bisiler bul insin .)
gerci salata gibi kokuo insan ama olsun ise yario .)

LoLLa dedi ki...

ahhaahahaha yalnızyakamoz'uM allaaam nasi guldum war ya ahsushaushsuah
ama dogru yaaaa haushasushasuahsushsushsaushss
dusundum de evet yaaa hhaaaahhaaaha

Rögar dedi ki...

yapamıyorum m2 yapamıyorum 2 yukarı çıkmıyor olmuyor mutsuzum m2 yazabiliryorum ama m sağ tepesinde 2 yapamıyorum pöööfffff

LoLLa dedi ki...

Rögar'iM gec dalgani sen de gec!
alistim aq bide sen gec tam olsun aile hadi baaam ibraaam heh

Rögar dedi ki...

yeminnen geçmiyorum yapamıyorum sadece

LoLLa dedi ki...

Rögar'iM taaam o zaman ben ogretirim sana,
burdaki üstten üçüncü yorumunnnnn alt satirlarina bakkkk
ooiii heyecan yaptim :s :))
oyle oliii :D

Yorum Gönder