13.12.2010

Havva Annemis


acaba ne zaman yaz gelicek :/
kışı atlayip dogrudan yaza gecsek benim baska sikayetim kalmicak :(
dubai de sogukmus enteresan sekilde bu arada :s
turkiyaa gibi diil tabii de yine de ince montlarla geziolarmis :s
ya bizimkiler sasirdi kendilerini, kiclari donuo, kiyamam,
ya da mevsimlerin agzina tukurduk :'(
ne pislik insanlariz :((
adem baba & havva ana kinio kesin bizleri :s
ve diger atalarimiz :(
ps: ledli tasma hala yok ama ne dedim len ben!
ps II: cok yannizim be blog, usuyorum da
biri tarhana corbasi yapabilir mi bana? sniff

enOnemliPs: benim sikayetler hic bitmio farkindayim :/

saatlerSonraGelenEdit: msnde turlu kahkaha efenktleri yapilirken bi anda 'ahsualdihau' cikmasi benden :s ilginc :)
aynisini yazamam bi daha dusundum de.

12 yorum :

Rögar dedi ki...

lenn

yalnızyakamoz dedi ki...

ben gönüllüyüm ben yaparım sana tarhana çorbası hemde ev tarhanası off mis gibi yalnız değilsin hem bak ben gördüm hemen seni :D

LoLLa dedi ki...

Rögarim ne yeaaaa gene naptim :s

LoLLa dedi ki...

yalnızyakamoz'uM oooyyyy yerimmmm .))))
evet evet evet msi gibi ev tarhanasi offf yaaaa :/
açım :'(

yalnızyakamoz dedi ki...

ağlama bea
gözyaşı görmek istemiyorum artık ne kendimde ne çavremde

LoLLa dedi ki...

yalnızyakamoz'uM temem de;
ahsushauahaua açım ahhaaahhaahhaaah pek olmuo bebeyyyyim yaaa :/ ;)

yalnızyakamoz dedi ki...

get kendine tost et üşeniyosan yanınada ayram mayran uydur bişey gitsin
zaten üşüdüm uykum geldi kedi gibi mıyılcam şimdi bi kenara

LoLLa dedi ki...

yalnızyakamoz'uM heaa sagol ya iki dk da ezdin attin len :D
aman iyi yerim ben bisiler sen git uyu allaaam yeaaaa :D
operimmmm

cemo dedi ki...

Seni tropikal bir iklime taşıyalım oralarda sürekli yaz :)))

LoLLa dedi ki...

cemocanim i ih gidemem gitmicem!

:))))

Rögar dedi ki...

yok ki bişey civcivin leniydi o

LoLLa dedi ki...

Rögar'iM heaa ben de bana raagghhh sus iki dk dedin sanmistim ivit gitmis civcivKoca yasik kiyamam ki :(

Yorum Gönder