niyeyse biri hayirlisi diince cok korkarim ben :/
hani bi dialog icinde bisey dersin karsiya,

* ya boyle boyle oldu bla bla bla bik bik bik lo lo lo, dimi abi ya?
- hayirlisi
* :s yaa niye oyle diosun böhüüüü :( olmicak iste yaaa niye oyle dedin yaaa :s
- la ne dedim
* hayirlisi dedin abi ya, bi sktir git yaa :(

aynen boyle gecio benim dialoglar :s
bide biri bana bisey anlatinca, fikrimi sorunca hayirlisi dersem sanki yanlis anlarmis gibi gelio, heheheee dur sen dur olmaz o is unut der gibi :s
ne kotu bi his ya :s
acaba demesek Allah yanlis anlar mi ki :/

az once cemocanimla konusurken bisi anlatti hayirlisi dedim, sonra cok gicik oldum kendime :s
yannis anlama ya boylr boyle dedim, o da 'aa ben de' dedi :s
acaba tek manyak biz miyiz ki :s
way aq yaaa ne hasta ruhlu ne pislik insanlariz :s :(

ps: lan! 2 kisi gitmis burdan! geri gelin cabik!

18 yorum :

cemo dedi ki...

Du canım benim bide bunun üzerine belamızı vermesin :))) zaten bulmuşuz bulabileceğimiz kadarını ekstraya lüzum yok

UndefinabLe© dedi ki...

ee, hayırlısı adaşım.
Kuzucum beni de yaz listeye!
Luvya!
-D-

LoLLa dedi ki...

cemocanim yeaaa ivit vermesin allah muhafaza ya :s :(

LoLLa dedi ki...

UndefinabLe'iM canimin icisi oiii sen olma misin yaaa listede bestSeller olduk biz senne ;)))
hakkimizda hayirlisi .)

opucukkkkkler .)

yalnızyakamoz dedi ki...

lollaaaaaa

LoLLa dedi ki...

yalnızyakamoz'uM yesssss babycimmmm

crazywomenrosemary dedi ki...

KORKACAK ne var bebeğim,onun bir açmazı var demek ki..çocukluğuna bir insek derim..:))Lolla' bloğuma bekliyorum seni artık..:))m

KaRaMeL dedi ki...

aslında güzel bi kelime ama çok kullandık afedersin ama bokunu çıkardık..oyüzdendir ki artık duyunca altından bişeyler arıyoruz:)

LoLLa dedi ki...

crazywomenrosemary'iM ahhaaahhhaaha allaaaam inmesek oraya :D neler cikicagini bende bilmiorum inan .)) korkularimin uzerine ben gelmiorum sen git .))
iihhuuhuhaushauah temeeem geliorum gali .)
loy! ;)

LoLLa dedi ki...

KaRaMeL'iM eveet yaaa artik inandirici gelmemesini birak yanlis anlar mi acaba durumuna geldi durum :/
oii ne pislik insanlariz len :s

crazywomenrosemary dedi ki...

LoLLA' bir şey sorcam ben teknoloji özürlüyüm..hani yorum yapamamıştın ya o engeli nasıl kaldıracağımı bilemedim ya neden öyle oldu onu da anlamış değilim..bana buradan acil bir yanıt versen Bebem..:))

crazywomenrosemary dedi ki...

LoLLa'M yorumun içi bir üste boş post attım seni bekliyor. canım..:))

LoLLa dedi ki...

crazywomenrosemary'iM ahhaaah ben cok anliorum zaten :))))
du bakam bi kosu geliorum bebeyyyyim .) loyyyy

böğürtlenin 'ö'süüü... dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
LinkinPark dedi ki...

yazıyı okumadım ama resme koptum :D

LoLLa dedi ki...

Ortakim yeaw bosver konunun özü basliktan belli ;)

LoLLa dedi ki...

böğürtlenin 'ö'süüü...'M yeaa niye kaldirdin :( ne yazmistin :( ama merak ederim ben :(
üfPüf :'(
geri gel :(

böğürtlenin 'ö'süüü... dedi ki...

:))küsmüştüm sana cvp yazmadn diye:p bu ara çok küsüşkenim:p
neyazdğmı hatırlamyrm ama sana katıldğmı anlatan bşylrdii:)) çok önemli diil;)

Yorum Gönder