evettt yine reklamlar ama bu sefer, yine cok icten,
cok can-i gonulden, ,
ve evet yine izinsiz :/
dayak yicem bi gun lan! napion diye :))
ama ama ama burda bi blog var,
yeni kesfettim,
yeni bulastim,
ve anlatamam nasil kalbim sicacik oldu..
yemin ediorum ohannes iste budur dedim :s
evet kendisinin de haberi yok bu kadar yogun duygularimdan :/
ahaushsushaua sapikDamgasi yicem :))
ahauah sacmalamayin tamamen huzur hissi allam yarabbim ya .)
evet cok uzattim ama, bi gun buralarda bi blog kesfetmistim,
ismini yazmicam, cok ozel cunku,,
o blogda ben sabahladim gunlerce,
aglaya aglaya, parmaklarimda sigara, masada miller sarap,
okuya okuya sabah oldugunu gordum,,
anyway,
esas bahsettigim bu blog ikinci kez beni bu hislere bogdu,
nasil bi mutluyum tarif edemiorum kelimelerle oynayan ben :s
farkindayim oteki taraftan bana cemkirecek laaaan niye yazion diye ama uzgunum yazarim arkadasim git basimdan allaam ya!
ahsuaha boyle de atar yaparim .)

gelelim desifre kismina nihaahhaaah
ahasusdhauashsua kendimi cok onemli hissettim birden :))
kendisinin tumceleri ipek gibi sanki,
yoo oyle agir aksak tumturakli yazilari da yok,
ama garip biseyler var,
n'oldugunu bilmiorum ama kendi bloguma bakmadan baktigim 7 blogtan biri oldu, etti 8 .)
iste bu!

Ipekböceği


ps: izinsizBahsediştir, affola. .

20 yorum :

yalnızyakamoz dedi ki...

pişşştt napıyon sen bakiyim gizli gizli nereleri geziyon
du bi bakiyim ne varmış orda
şşttt bana bak kimsesi yok diyemi reklamını yaptın yoksaa
ahh kuzum kıyamam sanada hemen bakicimm
öpdüm seni koccemen koccemen

αѕαннαяα dedi ki...

Siz tavsiye edersinizde biz izlemezmiyiz. Takipteyizzzzzzzz ipekböceğini :)

MeLLy dedi ki...

Oha ne pisliksin! Bigüne bigün benden şöyle bahsetmişliğin yok şurda... :/

:p :p

LoLLa dedi ki...

yalnızyakamoz i ih, nolur izleyin diye reklam yaptiklarim ayri,
bu blogu cok sevdigim icin boyle avaz avaz bagirdim,
benim blogumda boyle 3 tane daha var agzim acik hevesle okudugum bloglari anlattigim .)
bide Ipekböcegi zaten eski bloggermis, benden de eski :s
ps: gezerim lan alla alla
(agresifim bugun)

LoLLa dedi ki...

αѕαннαяα ooii ihhiihhi ben simardim burda yeaaaw, bu arada senin blog cok mistik olmus bide ismi ashhara, oooi begenerek okuoruz efenim sizin guzel mistik blogunuzu .)
ps: resimlere de bayildim .)

LoLLa dedi ki...

MeLLy'iM yeaa ahhaaahahaha yerim ama bak gelirsem oraya ahaushaua hatun cart diye postayi koydul en ne pisliksin diye
ahhaaah severim len seni beeeen .)
yaziim de begenmedigin bisi olunca tepeme zipla dimi yegYeaaa ;))))
ahaushau superOtesiSeviorum su an seni yeaaaa .)

MeLLy dedi ki...

Ben de seni çok seviyorum şu an ama kıskandım, olmas böyle..! kötü bişi yazmazsan niye tepene zıpliim bebeyim.. :D

LoLLa dedi ki...

MeLLy'iM temeeeem brz daha kanit topliiim hakkinda nihahahaaah ;)))
sen bana kotu davran davran bak ben napiom sana ihoihoihohihoiihoohih
nasi bi gulusse :)))

MeLLy dedi ki...

Alla canını olmasın,koptun lan koptuun! :D

cemo dedi ki...

Beni başka bloglarla aldatıyosun demek hıh....

LoLLa dedi ki...

MeLLy'iM ahhahaaushsu su an koptum bebeeem ohannes nasi bi cunne kurmussun len :DDDDDDD
kafa iyiyse normal de ;)))
alla canini olmasin ne demek abi audhaushsua yerimmmm asfdafsfa :)))
operiiiiim .)

LoLLa dedi ki...

cemocanim yeaaa yapar miyim ole sey yaaa bastacimdir bilogun ama yeeaaa (bilog diolar abi bize :s ohaÇüş)

iρєквσcєgι~ dedi ki...

Var ya resmim bu duruma cuk oturmuş aynen o moddaydım gördüğümde,ben sana ne diyeyim utangaç bi insanım ben kozama kaçarım:) ama sevgi örerim orda sana..saatlerdir bloguma yazmaya çalışıyorum ne desem az,çok teşekkür ederim inş mahçup etmem seni tembelliğim ve uzun cümlelerimle..öperim çok :*

LoLLa dedi ki...

iρєквσcєgι'M ooii ben de utandim simdi :/
ayyyyhhhh yeeeaaa temem yok ben seviorum seni temem baska yazilara yaz buraya yazma kizardim resmen ooiii

operim bi suru bi suru .)

MeLLy dedi ki...

olmasın değil, "almasın" olacaktı tabi ki dee..! :D
ayrıca beni de başka biloklarla aldattın işte, ben sana küsüm..! :p

LoLLa dedi ki...

MeLLy'iM yeeaa kiyamam kiii deli misin olur mu yeaa basTacimsin sendeğğğğ kuscem bak ama cok kotu davraniosun bana yeaaa
iyi davran diom bak!
üfPüf :))))

lav yu bebeeeem ama yaaaa .)

Rögar dedi ki...

melly i takip etmek farz oldu

MeLLy dedi ki...

taaam taaam, artık iyi davrancam, ben de seni seviyorum beybi..! ;)
hem ipekböcükünü ben de sevdim zaten.. :D

LoLLa dedi ki...

Rögarim yeaaa beni de takip et :'(
ne pisliksin :'(((

LoLLa dedi ki...

MeLLy'iM ihiihiih temem o zaman .)
yippiii .)

Yorum Gönder