29.12.2010

matkaplaaaar


ust katimda insaat var olecem sinirlerim bozuldu
cikip kavga edicem artik
dusundugum zaman adamlar naapsin, ne zaman yapsin melekler mi bitirsin evi tamam haklilar
ama dayanilmaz o aletin sesi!

kavgaya gittim gelicem olucak birazdan :/
yok mu acaba bunun sessiz calisani
matkapSesinden hoslanan bi manyak var mi ki :/
ahhaaha tabii manyak diil, simdi biri cikar ben seviyorum der kalirim oyle :s
üfPüf!

söylemiştiiim ya dinleseydiiiin sen arada siradaaa
bundan böyle olsa olsaa seninle melaba melaaabaaaa
hhaahaahahah melaba diyesim gelio hep sarkinino kismina gelince :/

murat dalkilic farki iste .)
hastasiyiz diyemem ama severiz iste biz bi kac kisi :/
adam baygin bakiyor yeaaw

ps: matkap ne abi alet joyStick2 e benzio :s
ler cikcak caba ;))))
psII: joyStick2 yanniz ahhaaah duzeltmicem artik hatalarimi biraz da boyle gidelim neler cikcak caba ;))))

psIII: bildigimiz dubel iste!
:)))

0 yorum :

Yorum Gönder