eveeeet, sevgili pek sevdiğim Ipekböceğim bana mimmmmm paslamisti, ben tembel usengec oldugumdan ertelemistim ama simdi tam tamina mim havamdayim .)
loyyyy!
ve ağlamicam onun son yazısına!
ısrarlıyım, inatçıyım, ağ la mı cam !
git başımdan :'((
yok i ih gitme gel :'(
hadi mimimiimizi yapalim .)

efenim miminiminimim konumuza gelelim,
Hayatımızda bir kişi seçip onunla neler yapmayı sevdiğinizi yazalım o zaman .)
ps: hayir terbiyesizleşmicem ahuhasuashsus

Umm,
sanirim caniminIciBebeğimiHerşeyimi seçicem,
ki kendisi kardeşim olur .)
psII oynamak disinda ben herseyi yapmayi seviorum,
zira kendisi beni sallamadigi icin genelde ben tek basima film izliorum, tek basima vitrin bakiorum, tek basima yemek yiyorum, ne biliym iste
ne kadan yannizim be blogum :'(
bide soyle bisi var, ben cok kararsiz bi insan oldugumdan bebegim naapsin yeaa tamam sen bilirsin istersen gel ps oynayalim cok deli bi oyun buldum gel gel ehheehheeehhh ama ağlamak yok alırım 50 kagidini diye bitio beraberGecirilenVakitlermiz :)

ps: mim bitti :))))

yazardim da uzun uzun, sıkılıonuz okurken hih!

0 yorum :

Yorum Gönder