eveeeet nihayet sonunda oh be :D
kacakMimi bulduuuuk :)
pekSevdicegimEnCevirmenEnTatliNazYapan sevgili biricik Böğürtlenin 'ö'süüü'M sonunda geldi .)
tamam kabul bu ara dikkatim cok daginik :(
üfPüf :/
hiic uzatmicam hemen mime giriorum,
anılermiz ve anılermizin eşyalermize yüklediği anlamlari tartisioruz cocuklar, hadi baaam ibraaam ahahhsuahaus allaam nerden dilime takildiysa bu da :s :D
anyway,

himmm,

terlikler!
evet, itinayla kafama yedigim bi cift gudumlu terlige sahibim,
ustelik tuyleri hala duruo ustunde :s
wayy be hakkaten ne cok yedim kafama yaaa onlari :/
gordukce guluyorum ara sira keyfim yerine gelio :))
evet benim keyfim ara sira yerine gelio :))))

sonra bide kozalaklarim var,
toplayim derken denize uctugum sevgili kozalaklar :))
gayet mutlu iki aile formatinda tatildeyken, ben bi ara gozden kayboluorum aaa bunlarda ne guzel cilali gibiler diye diye en sonunda heaa ben bunlari alirim diyereeek tek bacagimin ustunde saga (ya da sola :s) esnioruuuum, aliorum kozalanklermizi ama kendimi kurtaramadan kozalenklerimle suya ucuorum :s
ne korkmustum len :(
hala dururlar kultaplalarimin icinde :/
nerde kozalak gorsem titremesem de zink diye gelir aklima buz gibi su :s
brrr

hea bide kristal kupelerim var ki aman allaaam :s
kisaca sundurmeden ozet geceyim,
cok sevdigim ama anlasamadigim bi arkadasim,
kavga edioruz barisioruz etc, kisirDongunun icindeyiz,
dogumgunumde bana jest yapmak icin kargoyla gonderdi bulundugumuz mekana,
neyse eglence sohbet kakara kikiri,
bi baktim bu sarhos benden kargo parasini istio :s
cuss dedim saka yapiosun heralde :/
ama nasi bozuldum essekten dusmuse dondum nasi yeaaa diye diye cikardim verdim ama ben bombok tabii ühüüü diye :D
ertesi gun hadii yine bi ozur msgi :s
ya kusura bakma bik bik arkadaslar soyledi naapmisim ben yaa bik bik,
heaa dedim naapmisin sen manyak kari :)))
ama bi turlu o kupelere elim gitmedi benim :/
kristal sevmem cunku ahahaushsu :))))

eveeeet kisacik 3 anim hadi baaam ibraaam mimi paslicam bu sefer pek eglenceli oluo ;)
ama önce Böğürtlenin 'ö'süüü'Me böğürtlenime tesekkur ederim essiz sabri icin ;)
böğürtlenim dedim yanniz kafami kiricak :s :)

simdiii talihliler ;)

ee herkes yapmis mimi, way bi ben mi kalmisim :s :(
waaaay siz beni dislayin boyleee pekiiiii tamaaaaam hihhh
amaaa bitmediii!

Radioactive Lullababies' iM
Cingifilli'M
Rögar'iM
Sufi Saja
Cemo'M
Mery Daimon'uM
ps: sayet vakit ayirir da yaparlarsa ortaya cok hos seyler dokulecek gibi .)

10 yorum :

cingifilli dedi ki...

vakit ayırmak nedemek.tabiki yapıcam:)yarına post hazırlarım.gece bu saatte aklıma bişi gelmiyo:)teşekkürler...

MERY DAIMON dedi ki...

nan! mimlenmişim hakikaten :S enee! peki!

Elizaphelia© dedi ki...

ehe=) canım benim hemen bakıyorum çok yer çok öperim tatlıııım =) minnetler

Rögar dedi ki...

"I lev ye" LoLLa'mim

LoLLa dedi ki...

Elizaphelia©'M ehheh ne demekkkk .)
o pe rim .)

LoLLa dedi ki...

cingifilli'M rica ederim ve ben tesekkur ederim cokca ;))

LoLLa dedi ki...

MERY'iM DAIMON'iM dedim sana ama aticam dedin demedim mi dedim sen ne dedin tamam dedin demedin mi dedin ;)))
operimmz

böğürtlenin 'ö'süüü... dedi ki...

aa yapmışsıın:p pekkk tatlı sıfatlarım içinnn tşkkk ederimmm:)
böğürtleninnn olıyııım, nie kızıyıım:p

LoLLa dedi ki...

Rögarim ama sende demir levye yardirdin gidion haci yeaa :/
ekieki bakiciim simdi bakalim olmus mu mimimimm olmamissa bi daaa :))
ahhaah

LoLLa dedi ki...

böğürtlenin 'ö'süüü'M yaptim tabii sen bana paslicaksinn ve ben yapmicamm hih! .)

yerim .)

Yorum Gönder