allaaaaam bi seda sayan'a geciorum bi petege yarabbim ne hallere dustum :D
hayir bide asla sikayetim yok ne rahatmis len walla
aaa seda estetik yaptirmis yineee bak baak, a aa goruonnu petek ne guzel olmus masallahh dialoglari donuo an itibariyle :)
bu arada seda'nin sac rengi ne hos hakkaten, agir platin walla :s
+kalp beyler sey pardon +rep ehhuheuh (yerim!)
bu arada bisi farkettim, kanapeye yamuk oturup laptopu kucagina alinca insanin bacaklari uyusmuo :/
eee geliorum dedi nerde ki bigBoss yedi bebegimi yeeea :/ :)))
ahhaaah satir aralari da pek hosuma gitmeye basladi :)
degisikkk :)))

üfPüf hala uykuluyum gibi sanki, espresso icsem uyanamam gibime gelio :s
eveeeet pazar gunu aklima gelmedi bi turlu ama sana da dedim sonra espresso'ydu o :))
ahhaaah gerci muhabbeti hatirlamiorum carpraz atislardan ama olsun .)
loyyy!
seda da taş masallahh :/
tamam durun bitti reklamlar
gittim gelicem gene looooooy

17 yorum :

crazywomenrosemary dedi ki...

UÇ,UÇ KELEBEK ..:)

LoLLa dedi ki...

crazywomenrosemary'iM sensin kelebek loyyyyy .)

crazywomenrosemary dedi ki...

SENDE UĞUR BÖCEĞİMSİN O HALDE..:))

yalnızyakamoz dedi ki...

şşttt noluyo bakim orda hu huuu ıyyy sabah kadın programı sendemiii ayyyyy

cemo dedi ki...

Evde çok durdun sen :) Az daha oturursan yiycen kafayı seda sayanlar kovalasın seni emi :)))

MeLLy dedi ki...

Lollacım yaaa, sen kaç yaşındasın ki, çok merak sardı beni yeaa?! :D Loooy! :p

LoLLa dedi ki...

crazywomenrosemary'iM tamammmmmm loyyyyyy
ugurBocegim de banaaaaağ .)))

LoLLa dedi ki...

yalnızyakamoz'uM alla alla napak iki dinlenek dedik hemen yasak koymusun yaaa ama yaaa iyi davran bana yaa zaten sıkıntılardayım üfPüf :))

LoLLa dedi ki...

cemocanim dimi yaaa üf evet :( bak negzel taniosun iste evet disarlara aticam kendimi ayrica da borekleri unutmadim haberin ola :)))

LoLLa dedi ki...

MeLLy'cim akli yasimi soruosan oyle bisi yok .) kullanmiorum biraktim ama biyolojik yasimi soruosan ki kadinlara yas sorulur iste boyle ;)
ben diyeyim 17, sen de 18 (sabahKahven benden walla), anneme gore 27, babama gore zaman zaman 18 (canim babam loy), ama bana sorarsan kah cikarim alemi seyre falan filan ;)

MeLLy dedi ki...

bana göre de 16 falansın loooy! ben seni liseli sanmıştım loooy! :p :p
öperim.. loooyy!

LoLLa dedi ki...

MeLLy'ciM ooiii sabah kahvesi baileysCoffee oldu soyliiim yerimm seni bennnn .)
iihhi simardim loyyyy ;)

MeLLy dedi ki...

Şımar şımar yakışır! :D
Bu kıyağımı unutmazsın artık loooy! Ben de seni yerim loooy! :p

MeLLy dedi ki...

Bu arada sen beni takip etmiyo musunn?! Hem niye hiç yazılarıma yorum falan yazmıyosuuu?! Yoksa beni sevmiyo musuuun?! Böhüüü..!! :'(

LoLLa dedi ki...

MeLLy'M yaaa unutur muyum yaaaa periKuşumsun sen benim .) ne demekse :)
izleme mi yaaaaa sevme mi yeaaaa askolsun pembePeriKusum .)

hemmmmen geliorummmm bi tikla yanina, ben sana burda alistim ya ondan kendime muslumanim ;)

MeLLy dedi ki...

Yalancııı! sevmiyosun işte sen beniii..! :p

LoLLa dedi ki...

MeLLy'M ahanda yolmaya geliorum pembe simli kanatlarini .)

Yorum Gönder