eveeeet bugünkü konumuz ne?
kendini ve haddini bilmez ADSIZlar,
bazi tiriskadan tayyare yorumlar,
ha ciddiye alir miyim?
belli olmaz benim sagim solum,
yuzume acik olunmali benim, adam olunmali,,
oyle 'aslinda beni taniosun ama merak et bakalim buldum seni aha aha aha' ayagina yatilmamali,
cunku niye bilio musun?
merak etmem.
bilenler bilir H'adsiz, en iyi de bu blog bilir,
hepimiz surda bi avuc yazariz,
haddini bil,,
ha bilmezsen nolur,
bu blog diger adsizlara kapatilir,
ha senin icin onemli mi?
sanmam,
o zaman niye kapatirim akilli ol dedim?
eger ben kapatirsam sen sarsak sarsak okuyupta kendini tatmin edemezsin,
ha tatmin olamazsan nolur?
icinde patlar,
icinde patlarsa nolur?
gun icinde etrafini kirletirsin,
gece kirlenir,
gun kirlenir,

burdan senin gibi yavşaklara cevap vermem,
ki sen de bilirsin buralarda volta atiosan,
lakin sen tozutmussun be,
bak ben sana bisey diyeyim mi?
aşağılık ruhunu topla oyle duhul ol bloglara,
duhul olmak nedir bilio musun?
boşver, bilme.
ya da her ne sikim okuosan onu oku, enterese etmez elbet bizi.

sana burdan oyle bisey gosterirdim ki,
dua et blogspotta hala bi parca edep haya var,
AMA BEN DE YOK,
EDEPSİZİM
BANA BULAŞMA. .

Soner Sarıkabadayı hayrani bi ben mi varim :s


video

cozemedim adami
tuhaf bi tipi var
hem var hem yok
karizmatik desem o da diil galiba :s
cekmis de cikmis gibi gorunuo belki ondandir dicem diil :s

kisaca seviorum ben bu adami
sesi ahh..


kor ku yo rum :s
uzaylilar var evet ve ben onlardan korkuorum aq
allaam yaaaa !
bugun Cemo'canimin bloguna goz atip keyifli keyifli okuodum ki, kalakaldim tam surda :s
cok akilliyim ya yetmedi cocukcagizin yazdiklari gııgle sordum kaciriolar mi hakkat ya diye.
ve evet kaciriolarmis :s
bildigin gelio seni alio gidio :SsS
way aq yaaaa :sSs

simdi ilginc olan bi kac hikayeyi calip buraya copyPaste yapiorum, korkuosaniz okumayin (a_a)

"Polis Schirmer Olayı

Yine geleceğiz ve evreni göreceksin

Tarih 3 Aralık 1967. Yer, ABD Nebraska Ashland.
Polis memuru Herbert Schirmer rutin gece görevini tamamlamak üzere, anayoldan kente doğru gidiyor. Saat 02:30 civarında yolun kenarında ışıklar görüyor ve bir romörk olduğunu düşünüyor. Bakmak için arabasını o yana doğru sürüyor ama ışıkların birden göğe yükselerek kaybolduklarını görüyor.Saat 03:00´de polis istasyonuna dönüyor ve görev defterine; "6 ile 63 no´lu yolların birleştiği kavşakta bir..

uçan daire gördüm, ister inanın, isten inanmayın" diye yazıyor. Sonra evine gidiyor ve yatıyor ama sabahleyin şiddetli bir ağrısı ve boynunun yanında nedenini bilmediği kırmızı bir lekeyle uyanıyor. Schirmer önceleri pek telaşlanmıyor, olayı unutuyor ve birkaç gün içinde de leke kayboluyor ve başağrısı azalıp yok oluyor. Schirmer kısa bir zaman sonra Polis Şefi oluyor, daha önce Deniz Kuvvetleri´nde görev yaptığı ve önemli bir Hava Kuvvetleri subayının oğlu olduğu için kimse onun bir UFO´cu veya bir fanatik olduğu düşünmüyor. Şef olduktan iki ay sonra görevinden istifa ediyor. UFO gördüğünü hatırlamıyor buna karşın çok şiddetli baş ağrılarını hatırlıyor ve işine konsantre olmakta zorlandığı için görevini yapamadığını söylüyor.


Gerçek hipnoz altında ortaya çıkıyor (sittir :s)

UFO´ları araştıran Condon Komitesi Schirmer Olayı´nı duyunca bir hazırlık soruşturması başlatıyor. Yazdığı yazıyı hatırlayamadığı için kendisine hipnotik regresyon yani uyutarak geriye döndürme seansı teklif ediliyor, Schirmer, kabul ediyor ve seans esnasında olay ortaya çıkıyor;
Schirmer yol kenarında ışıklara bakmak için durduğunda ışıklı cisim ona doğru gelmiş ve otomobilinin yanına inmiş. Schirmer, olayı kıpırdamadan izlerken cismin içinden insanımsılar çıkmış ve yaklaşmışlar. Bir tanesinin gözlerinden fışkıran bir ışık arabaya vurunca, arabanın içi yeşilimsi bir gazla dolmuş. Schirmer, silahını çekmeyi düşünmüş ama nedense bunu yapmamış ve aksine yanındaki pencereyi iyice açmış. Sonra yaratıklardan birisi elini uzatıp, Schirmer´i boynundan tutmuş ve sonra kendisini arabanın dışında bulmuş. O anda kafasının içinde "Sen bu yerin gözetleyici misin?" diye soran bir ses duymuş ama Schirmer cevap verememiş. Ses devam etmiş; "Bir uzay aracına hiç ateş ettin mi?" demiş, o zaman Schirmer, "Hayır efendim" demiş. Sonra Schirmer´i bırakmış ve aracına geri dönmüş.

Düşman değildiler...(nasi diildiler yaa:s)

Schirmer, hipnoz altında yaratıkların boyunu 120-130 cm olarak tanımladı, başlarının insanlara göre daha uzun ve dar olduğunu söylerken, derilerinin gri-beyaz, burunlarının çok düz, ağızlarının bir yarık gibi olduğunu ve ağzın hiç hareket etmediğini belirtiyordu. Yaratıkların gözleri oval ama çok büyük değildi, gözlerini kırpmıyorlardı. Giysileri gümüş grisiydi ve vücutlarına yapışıktı, başlarının sağ tarafında antene benzer bir çıkıntı vardı. Göğüslerinin sağ tarafında ise kanatlı bir yılana benzer bir amblem görmüştü.
Hipnoz altında yaptığı çizimlerde Schirmer´in çizdiği yaratıkların insana çok benzediği ve çok bilinen "Griler" denen uzaylı tipine pek benzemediği görüldü.
Griler, genelde kaçırma olaylarında görülüyorlardı. Olayın devamı da vardı; sonraki 15 dakika içinde Schirmer, telepatik sesler duymuştu. Çevresinde daha küçük bir aracın uçtuğunu sannmıştı, yaratıklar uzun zamandan beri insan ırkını izlediklerini ve adına "Üreme Analiz Programı" dedikleri bir proje ile meşguldular. Dediklerine göre, rasgele insanlar seçiyorlar ve örnekler alıyorlardı. Güvencede kalmak istiyorlardı, Schirmer onların bizleri kendi varlıklarına karşı tehlike olarak gördüklerini söylüyordu. Düşmanca davranmamışlardı ama olanları hatırlamayacağını ve onu yine ziyaret edeceklerini söylemişlerdi. Schirmer´e "Unutma Gözetleyici, yine geleceğiz ve birgün evreni göreceksin." demişlerdi."

her neyse vazgectim cok uzayacak ama gııgle sagolsun aklimi aldi yani :/

of

bide komik olan bisey var, bizim ufo arastirma merkezi seysimiz olan sirius, kendi web sitesinde ufo video ve fotograf cekim tekniklerini anlatmislar.
tamam buraya kadar mantikli, ama oyle bi cumle var ki ohannes dedim yok artik :s
cumle asagida bakiniz:

"Kazara devasa bir UFO tam tepenizde ise ve sizde resim çekiyorsanız, ve de UFO’nun büyük bir kısmı karenizin dışında kalırsa hemen panoramik resim çekiniz. Bunun için UFO’nun bir kenarından başlayarak diğer yöne doğru biraz kareleri üst üste bindirerek kare kare resmi çekiniz. Baskı sonrası bu resimler yan yana konulduğunda tam bir resim elde edilir."


nasi yaaa nasi yaaa

yani yolda yururken tepende dev bi golge gorucen, kaldirican kafayi bakican UFO :s
sonra icinden inene bakican, abi bi dakka bi resim alicam panoramik olucak ama soyle uzaga baksan bi mi diyecen :s


hhhhhhiiiii ay gelmesinler yaaaaaaa

yada pembesi varsa onlar gelsin loy


bi burda,

Sirius fotoğraf ve video çekim teknikleri,


sonradan gelen editObekleri:


"
Arcturuslar
Bootes takım yıldızındaki kırmızı dev yıldız Arcturus, Dünyadan yaklaşık 36 ışık yılı uzaklıkta bulunmaktadır ve olağanüstü parlaklığı sayesinde Mart-Kasım ayları arasında kuzey yarım küreden görülebilmektedir.

Arcturus uygarlığı, galaksimiz içindeki en gelişmiş uygarlıklardan biridir. 5. Boyutta bulunan Arcturus uygarlığı dünyanın gelecekteki prototipi olarak kabul edilmektedir.

Arcturuslular, fiziksel olarak kısa boylu ve zayıftırlar. Boyları 90-120 cm. arasındadır. Birbirlerine çok benzeyen bu varlıklar, bu durumun birbirleriyle kıyaslanmayı önlemesinden dolayı memnundurlar. Tenleri yeşilimsi renktedir. Büyük, badem biçimli gözleri vardır. 3 parmaklıdırlar.

Arcturusluların gözleri, koyu kahverengi ya da siyahtır. Fakat görmelerini sağlayan ana organları, gerçekte gözleri değil telepatik bilinçleridir. İşitme duyuları ise telepatik özelliklerinden bile daha ileridir. Bu varlıkların ortalama yaşam süreleri 400 yıldır.

Daha sonra en sevdiğim varlık tiplerinden ve pozitif bir varlık tipi olan Pleiadesliler 'den bahsedeyim.
Bunlar çok zeki, evrensel barışın sağlanması için uğraşan, bizleri bilgilendirmeye çalışan ve boyut atlamamızda bizlere yardımcı olan varlıklardır.
Pleiadesliler
Pleiadesliler, Dünyamızdan 400 ışık yılı uzaklıkta bulunan ve Yedi
Kardeşler olarak da anılan Pleiades takımyıldızındaki Erra gezegeninden gelmektedirler. Bu varlıklar, fiziksel görünüş itibariyle insan ırkına çok benzemektedirler.

Alfa Draconis'den gelen sürüngene benzer varlıklar tarafından işgal edilen gezegenlerde yaşıyorlar. Pleiadeliler , teknolojilerinin bizim uluslararası teknolojimizden binlerce yıl ötede olduğunu ve kendilerinin , Andromeda takımyıldızının içinde bulunan , Andromeda Konseyinin bir parçası olduklarını belirtiyorlar. İsviçreli çiftçi Billy Meier'in ilişkide olduğunu iddia ettiği uzaylılar bunlardır. Tam bir insan görünümünde olan Pleiadesliler genelde sarışın olmakla beraber, bazıları koyu renk saçlıdır. Gözleri genelde açık mavi ya da açık kahverengidir. Pleiadesliler arasında yaklaşık 1.50 cm. boylarında çok narin yapılı varlıklar olduğu gibi, 2 m. boyunda olanlar da bulunmaktadır. Bazıları kızıl saçlı ve açık tenlidir.

Pleiadesliler insanlarla en çok ve sık temas kuran varlık tipidir. İsviçreli ünlü temasçı Billy Meier gibi pek çok insan bu varlıklarla telepatik ya da fiziki iletişim halindedir.

Pleiadesliler pozitif odaklı; teknolojik ve zihinsel açıdan ileri varlıklardır.

Üçüncü olarak Zetalar'dan bahsedeyim. Açıkçası ben bu varlıklardan biraz ürküyorum. Gerçi zararlı değiller fakat insanlar gibi hissleri yoktur. Acıyı hissetmezler. İyi de değil kötü de değiller, nötrler.Çok araştırmacı ve meraklılardır.
Genellikle uzaylılar tarafından kaçırılıp üstlerinde deney yapıldığını söyleyenler Zetalar tarafından kaçırılmış olurlar.Yıllar önce insana benzeyen bu varlıklar genleri üzerinde üstün bir teknoloji ile oynayarak şimdiki gri renkte kocaman siyah çekik gözlü varlıklar halini almışlardır.Yine aynı çalışma ile sadece merak duygusunu kendilerinde bırakarak geri kalan korku, acı, sevgi gibi tüm hissiyatları yok etmişlerdir.İçimi rahatlatan tek kısım kaçırılma olaylarında acıyı hissetmezler fakat bizim acı çekebileceğimizi bildikleri için buna kısmen önlem almaktadırlar :SsS


ZETALAR
Bu insan benzeri varlıklar, Reticulum adını verdiğimiz güney takım
yıldızındaki Zeta 1 ve Zeta II ikiz yıldızlarından gelmektedirler. Zeta Retucililer 1 m.-1,5 m. boyundadırlar; genelde zayıf görünümlü, vücutlarına oranla büyük kafalı ve saçsızdırlar. Gözleri büyük ve kapaksızdır. Ağız, burun ve kulakları çok küçüktür. Zetalar, türlerini değiştirmek ve bugünkü hallerine gelebilmek için genetik mühendislik ve klonlamadan yararlanmışlardır.

Zetalar dünyamızı sıkça ziyaret etmekte ve insanlar tarafından genellikle “gri varlıklar” olarak adlandırılmaktadırlar.

Zeta Reticulilerin türlerinde değişime gitmeden önceki temel genetik özellikleri insan ırkına benzemektedir. Zetalar, dönüşümleri sırasında beden yapılarını da değiştirmişlerdir. Bu, onların neden dünyayı ziyaret ettiklerini ve genlerimizle ilgilendiklerini de açıklamaktadır. Dönüşümleri sırasında kendilerini duygulardan arındırmakla hata yaptıklarını düşünen Zetalar, yeni bir değişim için orijinal genlerini aramaktadırlar.

Andromedalılar

Spiritüel varlıklar olan Andromedalılar, Andromeda galaksisinden gelen çok eski, meleğimsi enerjisel bir ırktır. Bu varlıklar, Pleiadeslilerin ve tüm insan evriminin öncüleridir. Aynı zamanda tamamen farklı bir evrim kolu olan ve hem suda hem de karada yaşayabilen Cygnusian ırklarını da yönetmektedirler.

Maviler

Maviler de Nordikler gibi hangi yıldızdan geldiklerini açıklamamaktadırlar
Kısa boylu varlıklardır ve yarısaydam, mavimsi bir tenleri vardır. Gözleri büyüktür ve badem biçimindedir. Oldukça spiritüel varlıklardır ve her insanın kendi yolunu takip etmesi gerektiğine ve özgür irade yasasına inanırlar.

Nordikler

Nordikler, geldikleri yıldız sistemini hiçbir zaman açıklamamışlardır.
Oldukça güzel görünümlü varlıklardır; sarı saçlıdırlar, bu yüzden çoğu kez “sarışınlar” olarak adlandırılırlar. Gözleri koyu mavi renktedir. Boyları 1.70-1.90 cm arasında değişmektedir.

Nordikler, Dünyadaki sorunları aşmaları için insan ırkına yol göstermeye
çalışan pozitif varlık grubundandırlr. Kendilerine değil de başkalarına odaklanan varlıklarla çalışmayı tercih ederler.

Orionlar

Orionlu varlıkların yaklaşık %75’i insan benzeri bir görünüme sahiptir; geri
kalan %25 ise insanlara benzememektedir., bunlar Reptilian lar denilen sürüngenimsi varlıklardır, bazı ırklarda insect denilen böceğimsi varlık gruplarına girerler.

Orionlu insanımsı varlıkların en belirgin özelliği gözlerinin benzersizliğidir. Oldukça keskin mavi gözlere sahip Orionlu varlıklarla temasa geçmiş pek çok insan bulunmaktadır. İnsan benzeri Orionluların %90’ı açık kahverengi tene sahiptir; geri kalan % 10 ise Kafkas tipli, açık renk saçlı varlıklardır.

Orion Sistemi çok büyük bir yıldız sistemini barındırır.. Orion Sisteminden gelenler negatif varlıklar olarak bilinseler de , tüm sistem negatiflerle kolonileşmiş değildir..Özellike humanoid yani insanımsı varlıklar, hem teknolojik hem de spritüel açıdan çok gelişmiş pozitif varlıklardır...

Santorlar

Santorlar, Dünyamızdan yalnızca 4.2 ışık yılı uzaklıkta bulunan Alfa
Centauri Merkezi Sistemi’ndeki en yakın komşularımızdır. Santorlar, teknolojik ve ruhsal açıdan bize yakın güneş sistemlerindeki en gelişmiş medeniyetlerden biridir. Siriuslular, Pleiadesliler ve Venüslülerle aralarında yakın bir bağlantı bulunmaktadır.

Alfa Merkezi Sistemi, 3 yıldızdan oluşmaktadır; bunlar astronomik literatürde Alfa A,B,C olarak adlandırılmaktadırlar. Bunlardan Alfa C yıldızı güneş sistemimize en yakın olanıdır.

Santorlar, diğer medeniyetlerle birlikte, özellikle son 4000 yıldır dünyadaki evrimi izlemekte, ve insanlara evrimlerindeki bir sonraki adım olan Yeni Çağa geçişlerinde yardım etmektedirler.

Santorların teknik yetenekleri hayal edebildiğimizin çok ötesindedir. Devasa uzay gemilerinin yapımı ve yıldızlar arası seyahat, ancak Santorlar’ın da sahip olduğu maddeleşme ve madde boyutundan ileri bir boyuta geçme yeteneği ile mümkündür.

Ayrıca Proxima Centauri yıldızından gelen insana çok benzeyen pozitif motivasyonlu çok gelişmiş ırklarda vardır...

Siriuslar

Dünyamızdan 8 ışık yılı uzaklıkta bulunan ve köpek yıldızı olarak da
bilinen Sirius, ileri bilince açılan boyutlararası bir kapı niteliğindedir. Siriuslular teknolojik ve spiritüel açıdan bizden binlerce yıl ileridir.

Siriuslular Pleiadesliler’e göre daha koyu renkte bir tene sahiptirler; ten renkleri açık kahverengiden çok koyu kahverengiye varan bir çeşitlilik göstermektedir. Çarpıcı bir göz yapısına sahiptirler; gözleri büyüktür ve hafifçe kesişmektedir.

Siriusluların atalarından bazıları uzak geçmişte gezegenimizle etkileşime geçmişler ve genetik projenin bir parçası olmuşlardır. Hatta bazıları kendi içlerinde genetik değişimlere uğramışlardır. Bu değişimler sonucu bazıları daha açık bir tene sahip olurlarken, bazıları ise genetik açıdan diğerlerinden çok daha farklı hale gelmişlerdir.

Siriusluların bazıları insana hiç de benzemeyen varlıklardır; daha çok böcek ve sürüngenleri andırırlar. Bunlar insan gibi memeli yaratıklar olmalarına rağmen, farklı bir görünüşe sahiptirler. Hem teknolojik hem de spritüel anlamda müthiş gelişmiş olumlu varlıklardır.

Sirius , geçmişte sibernetik varlıkların türevi olan sasquatch ( kocaayak ) , benzeri varlıkların bölgesidir. Siriuslar , geçmişte Orion imparatorluğu ile savaşıyorlardı. Genetik kaynakların , hayvan , bitki , mineral ve kozmik su vahası olan stratejik yıldız sistemlerinin yani sol ve özellikle Dünya (terra) yada Shan gezegenini kapsayan 21 yıldızlık sistemi içine alan bölgenin sakinleri olduklarını iddia ederler.

Vegalar

Vegalar, Dünya dan yaklaşık 26 ışık yılı uzaklıkta bulunan Lyra
takımyıldızındaki en parlak yıldız olan Vega’dan gelmektedirler. Bu varlıklar 1.80-2.10 cm boylarındadırlar. Kalın ve dayanıklı derileri vardır. Vegaların temel saç renkleri siyahtır; fakat aralarında koyu kahverengi saçlılar da bulunmaktadır. Bazı Vegaların ise çok az saçı vardır ya da hiç saçı yoktur.

Vegalar iki sınıfa ayrılmaktadır. İlk sınıftaki Vegalar insan benzeri varlıklardır. Oldukça çarpıcı gözleri vardır, fakat Zetalardan farklı olarak gözkapakları mevcuttur. İkinci tür Vegalar ise insana benzememektedirler. Böcek ve sürüngenleri andıran bir görünümleri vardır. Bu sınıftaki Vegaların saç renkleri genellikle yeşilimsidir. Derilerinde ve kanlarında bulunan bakır, vücutlarına yeşil bir renk vermektedir.

kaynak



ahauahsushauashs sunu bi izleyin nolur deliricem gulmekten ahauashasushasuah offfffff coook sinir bozucu ahauahauaha
video

"Kimsin sen?
Hangi addan çağırmalı seni?
Aynalardan hangi yüzünü toplamalı?
Gidip de geldiğin yerlerden,
Hiç yer edin/e/mediğin yüreklerden
Terk ettiğin ve edildiğin tüm iyi niyetlerden
Hangisini sadece sana yormalı?"
susar mıyım sandın sen adımı çağırırken,,
tökezlediğimde bakamadığım aynalara sormuşsun yüzümü,,
gidip de dönemediğim yerlere mi geldin sen?. .
sahi yerim aynı mı yürekte, soramadım hiç,,
yorma beni kadın, adımı yorma hayr'lara. .

"Ne hayalin var?
Kaçına sahipsin, kaçında mağlup?
Zamanın neresinde takılı aklın?
Kaç tekbaşınalığın çoğaltırken seni uçsuz bucaksız,
Hangi kalabalıklarda azalıp kaldın?
Sahi kimsin sen?
Ne kadar kendinsin,
Ne kadarına bir yabancı?
Avuçlarında hangi yaşamların gizleri saklı?"
ezdim tüm hayallerimin başını,
galip de yok mağlup da şimdi, ,
çok eski zamanlardan koşar adım sana geleyim dedim,
senin uçsuz bucaksız tek başımalığın bırakmadı, ,
avuçlarıma baktım tökezlediğimde, aynada kan vardı,
avuçlarımda bir avuç kan. .

"Gittiğim ve geldiğim yerlerden, zamanlardan bir türlü yetinemediğim, sığınıp da kendi içime kendime yetmelerimden, yaşayıp yaşayıp ölmelerimden ve her seferinde yinelemelerimden, hayatın tam da bitti dediğim yerinden kendimi yeniden bulup çıkarmalı. Ay bir sis bulutunun ardında şimdi."
kalabalıktı başın bilirdim, bilirdim de ses etmezdim avuçlarıma bak diye. .
ve sen gittin,,
ben geldim ama sen gitmiştin,
tutamadım seni,,
avuçlarımdaki kandan kaydın gittin,
yüzüne ay ışığı vurdu,,
ölesin dedim kıyamadım,
sus tek kelime etme dedin ben ardından bakakalırken,

"Güneşten çok uzak. Güneş belki de bir tuzak. Bil/e/mediğim..."
ve ben nasıl olsa seni yine bulacağım, saçlarına güneşin değdiği bir sabahta. .


"Sahi kimsin sen?
Ne hayalin var?
Hangisi gerçeğin?"
şimdi uyanma,
hayalimde biraz daha vakit var. .

ehhehh haddim olmayaraktan karsi ataga gectim gibi oldu ama guzel oldu be BeenMaya'M .)


dandirik bi arastirmayla sevgili gundemden basliklar efenim, buyrun :))
tee buralardan oraya el atiorum affediniz :)

varan1: Şarkıcı Niran Ünsal, referanduma günler kala keskin açıklamalar yapmış;
demis ki: evet oyu cikarsa kafama sikar giderim
bizi de bekle bebeyyyim

varan2: ‘Bitmeyen Şarkı’ dizisinin başrol oyuncuları olan Bergüzar Korel ile Bülent İnal ilk bölümü set ekibiyle beraber otelde izlemis,
ne guzel :)

varan3: sevgili Zara Kastamonu konserinin sonunda iki ilahi seslendirmis,
ben kucuklugumden hatirliorum da, nur yuzlu guzel sesli teyzeler yuzlerinde bir gram makyaj, ustlerinde parıl parıl parlayan simler olmadan okurlardi guzel ilahileri. ilginç.

varan4: İbrehim Tetlises bi programda, calisanlari icin 'beni ezebilirlerdi ama bunu asla yapmadilar' diye tesekkur etmis,
ne iyi adam.

varan5: Murat Dalkılıç sevgilisi Pelin Sönmez'e dayak atmis,
iyi olmus demiorum da kimbilir kız n'yapti sormak lazim :s
evet arkadas cok sinirlendiyse vurmustur napalim yani, gerçek aşksa tutku varsa olabilir yalan mi soyleyim simdi.

varan6: Ayna adli sevdigimiz grup Rock tarzi ilahiler yapacaklarmis,
:s hic elinde gitarla ilahi okuyan birini gormemistim :s gitti cocuklugumun en guzel anilari aq.

varan7: (ünlü)sarkici Esra Özmen'e senin bebekin erkek olucak demisler, son kontrolunde kiz bebek cikmis, cok aglamis Esra,
kiyamam saglikli olsun yeter be Esra. gerci gonul ister ki once dunya guzeli bi erkek bebek sonra dunya guzeli bi kiz bebek. efet ben 2 tane isterdim evlenseydim.

varan8: miss Turkey 2010 (hayir hala Turkey yazio, gonul ister ki Turkiye olsun) Gizem Memiç olmus,
cok cirkin. Ahu Türkpençe kırkbinbes kat daha guzel ondan.

varan9: Tayyip Erdogan'in çükü düşmüs,
:s
ahauaha tamam bu feyk haberdi ahauahasushauahauahasu

LoLLa


allahim daral geldi Feysbıktaki teyyip videolarindan :s
tamam endiseli herkes,
ben de merak ediorum,
taraftar degilim teyyibe ama e be kardesim adamin yuzu ruyalara giricek artik o derece ögh geldi
kicimiza kacti onceki secimlerde de halkin oylari (!)
kacmadi mi?
bence kacti..
en azindan bana ve aileme ve yakin cevreme kacti,
herifcagiz sinirlendi gavur izmir dedi yahut dedirtti,
farkeder mi?
bence etmez..
lakin soyle bi durum var gicik kaptigim,
facebook oyle bi hale geldi ki, adama oy verenler de artik sivrilmemek icin teyyip geri bas videolari yayinlamaya basladi..
nerden biliorum,
var oyle oha artik diye izledigim arkadaslar..
Gençliğe Hitabe'yi bilmeyen adam kalkti teyyibe tepki olsun diye anani skerler teyyip senin dedi,
ulan once bi okusana sen Hitabeyi,
bi anlasana kendi tarihini,
neye nasil tepki vereceğini..

ha ben taraf miyim teyyibe,
değilim,
ama uzak ailemden teyyibe ah guzel oglum diyen yasli teyzeler de var,
way aq herifçioğluna bak hele sen diyen yaşlı dedeler de var,,

hamiş: teyyipten daral geldi
hamiş: oglu almis mi hakkaten gemiyi yaw :s
way aq

ps: hauaha beni iceri alicaklar bi gun kafam guzeldi dicem :))))

neden bir kadının öfkesinden korkulur?
çünkü eğer bir kadın sinirlenirse herşeyi yakıp gidecek güce sahiptir,
arkasına bile bakmaz,
tek damla gözyaşı düşmez yanağından,
lal olur susar ölmüş gibi çekilir elden ayaktan,,
sır olur da izi kalmaz basıp geçtiği yerlerde,
bir an dahi olsa kafasını çevirip bakmaz,
eğer gerçekten öfkesini içine attıysa,
susarak..

LoLLa


bi daha agustosa kadar kicim basim acikta gezmicem :(
sadece bademciklerim olsa havale geciriodum bugun :s allaaam heralde gidiorum dedim son anlarim :s uzdugum birileri varsa affetsinler aaagghhh seklinde :s
eheheu demedim tabii ki oyle, uzulmuslerse haketmislerdir !

her neyse, her ne ise,,

daha iyiyim her ne kadar soranim uzulenim aglayanim parcalananim mahvolanim kahrolanim olmasada ::)))

Volkan'iM acaba sana kotu bisi mi yaptim ki boyle yerlere yapistim (a_a)
soz artik sana iyi davranicam opup koklicam canim dicem ahaahauahauahaua üff tamam be takiliorum :)))))
bak hastayim iyi davranmak zorundasin :-)

ha bu arada bi enteresan yorumlar aliorum, bazen bazi platformlarda imali anlamli sarkilar statusler falan aliorum,,
farkindayim. .
bu olmasin artik,
cunku bazen insan hatayi disarda degil, kendi icinde aramali bi baskasini suclamadan yahut incitmeye calismadan.
bu boyle bilinir insanligin var oldugu yerlerde..
diger alanlari bilemiyorum..

LoLLa

video

len!
saydim 305 kisi vardi!
digerleri nerde!

ahauahaua herkes geri gelene kadar bu vicdanAzabi cektirme cabalari devam edicek :)))))


bademcik sismesinden ölür müyüm kü? :s :)
yanniz ölürsem cok komik olur :)))
Allah korusun dioruz tabii :)
gerci Volkan demez biliorum pehhh
(illa b.k aticam o adama dayanamam ahauaha kafami kiricak :))

acaba vitaminsiz falan mi kaldim her gun istiridye her gun sampanya hauahauahauahau :))))

size cemkiriorum ama ben de ugrayamamisim bloglara kendimle ugrasmaktan :(
birazdan dayaniorum herkesin kapisina :))

bi enerji patlamasi bu hasta halimle (ajitasyon1) :)))

hem atesim de var :( (2)
bademcigimin tekine bisey olmasin tek bademcikle idare edemem allaaam (3)

bademcik resmi koyucaktim ama igrenclesmek istemedim cok feci gorunuo bademciklermiz asdffgjgkhlş :))))))
kusanKadın daha şık durdu :)))))))

bendenizin bu sarkisini her dinledigimde aglayasim gelio :s

video

sarkida boyle bi isyan var bagira bagira kopsun kiyamet dio ya ahh allahim nasil boyle bagiriorum su an horoz sesimle :)))

ps: evet hastayim grip oldum kendime iyi bakamadim :(
gecmis olsun diyenim bile yok :'(

ahhahah hala israrla duyguSomurusu :))))

gittim siz gelene kadar da gelmicem !

.)

loy


en son ayin 10'unda yazmisim :s :/
o yuzdeeeen azaldi okuyucularim yorumlarim demek ki :(
tabii ya! :( puhhhh !!!!
ehheueh ;)

bakin burdayim nerdesiniz aagghh (bloggerSanatcisiPanigi mood ON)

:))

tamam soru cevap gidelim,
nerdesiniz?
keyifler yerinde mi?
biri bana ordan lahmacun gonderebilir mi?
acili acisiz farketmez :/

ahahaha bknz lahmacunun tanimi nasil Wikipedia'da ;

Lahmacun (Turkish pronunciation: [lahmaˈdʒun]) or lahmajoun (Armenian լահմաջուն lahmaǰun or լահմաջո lahmaǰo), from Arabic: لحم بعجين‎, lahm bi'ajīn, "meat with dough", is an item of prepared food originating in the early Syrian cuisine of the Levant, consisting of a round, thin piece of dough topped with minced meat (most commonly beef and lamb). Lahmacun is often served sprinkled with lemon juice and wrapped around vegetables, including pickles, tomatoes, peppers, onions, lettuce, and parsley or cilantro; atypical variants may be found employing kebap meat or sauces.


ahauaha


sonradan gelen edit: Zehra50'ye tesekkurler ;)

21.08.2010

:) :(


ahahahah yerlere yapistim gulerken, az once sevgili facebookta bi sayfaya yonlendirildim endiselenmis bi arkadasim tarafindan, sayfanin ismi bu:

Hrant Dink Öldü Herkes Ermeni Oldu, Barış Akarsu Öldü Herkes Rock'çı Oldu, Allah Bülent Ersoya Uzun Ömür Versin..


hemen sonra kahkahalarim yuzumde soldu aklima Hrant Dink ve Barış Akarsu gelince :'(
nur icinde yatsinlar..

10.08.2010

SuSHi ;)

sushi yapmayi ogreniorum :s
evet aklim kicima kacmis gibi dun hayatimin hatasini yapip wasabiye bulastim :(
hala yanio beynim :s
ben turkiye'deyken hic gercek wasabiyle tanismamisim evet :/

anyway, onemli olan sushi denemeleri :D
hea cok lazim mi? hayir sadece merak :)
evet merak iyi bisey degil ! :))))))))

burnumu her kulturun mutfagina sokmaya calistigim icin, artik japon bir ustam var :))
yoo formal bi kurs degil, sadece ilgimi cekti o bambular, yosunlar, soslar falan,
oyle merakla izledigimi gorunce de (yine kirik bi aksanla) denemek ister misiniz dedi :) artik nasil kocaman gozlerle izlediysem adama mesleki sevk gelmis olmali :D

sonuc: cok basarili olmayan, bi iki kucuk heba edilen yosunla biten garip sushiler :D
ama kararliyim her hafta (en azindan her ay cunku cok pahali :/ ) gidicem, yemek yiyip akabinde mutfaga dalicam ben geldiiiiiim diye :))))))

ps: bugun sabahtan yagmur basladi, hala devam edio :(

ps II: neden guzel adamlarin yaninda cirkin kadinlar olur? bugun gordum oyle bi cift :s bilen biri varsa lutfen mantigini aciklasin. tamam ask bu, sevgi bu, icinin guzelligidir zart zurt biliorum ama ceken baska biseyler olmali ! :s enteresan..

anyway,

geri gelecegim (saniorum) :))

opucukler sevgiler gulucukler .)


-------------------------------------------------------------------------------------------