nazliyim bugun
canim acio :(
merdivenden uctum :s
en sevdigim ayakBilegimin iki minik kemigini kirdim :(
alcim cikti ama zonkluo 100000000 mg lik agri kesicime ragmen :(
ilgi gosterin bana :'(
yazik deyin kiyamam da diin :(
hea ben size diom ama :'(

enOnemliKuesçın: ayagimi ortmeden uyumamin bi yolu var mi?
ps: sadece ayagimi ama :/

gittim

:(

bildigin sekiorum aq

26.10.2010

hayir yaaa :s

unuttum lan yazmayi :s
:)))

cok igrenc bisi yapicam simdi
kopyPaste olarak aliorum aynen

umuTmak beNi yoRmazda unutuLmak saNa Koymazmı..?


ßo$véЯsénééééé Kimin UmЯundayımMm..!!



Herşeyi kabullenen bu yürek,herşeye alıştıda bir senin yokluğuna alışamadı be KÜÇÜĞÜM..Şimdi yalnızlığımla aldatırken seni..Hadi uzat elini demek qeçiyor içimden ama demiyorum,diyemiyorum..!Sanma ki istemediğimden..Uzattığında bırakacak olduğunu adım gibi bildiğimden...!


qöKyüzünDé qüné$ oLSaDa SénSiz KaRanLıKLaRDayım.


GüLüşüne bittiqim yerDeyim ♥


•●Benim Senden Başka Hayatım Yok ●•


hiç deneMedik 2 kiŞiyi biRden idaRe etmeyi çünkü iyi biLiriz harßiden sevmeyii..)


Eskiden Mektubun Sonuna Konan 3 Nokta Sevdiğine Olan Tüm Sevgi Sözcüklerini İçerirmiş Seven Nokta Koyar Sevilen Anlarmış...

D!LaN


Sevmedin beni ne yapayımZorla sev diyemem yaBen sana çok aşıktımSen de ol diyemem yaHerkesin bir dengi var......Ben seninki değilmişimBaksın gözlerin banaParlasın diyemem yaBen böyle geldim böyle gideceğimAynı şeyleri söyleyeceğimBinip yalnızlar vapurunaGidip bir daha dönmeyeceğimSeni bir daha görmeyeceğimBen böyle sevdim böyle seveceğim


υ η υ т α η ı . . . υ η υ т υ я υ м . . !


yüReğine yoLcuLuk yapmaK istiyoRum .. KES kaLßine qideN 1 ßiLett ... '' CAN '' kenaRı oLsun ♥



Yaqmur duası mı ettin sewqLi , qderKen qözLerime. . /


Séni ßénim kadαR Çok Sévéndén néfrét édiyorum démiş Şαirin ßiri ~ OчSα ßén diчorm ki Tαnımıчorum Séni ßénim kαdαr çok Sévéni ♥


SNa oLaCK eN BüYK KaPaK SeNi hİç SevMeDmKi SaLaKxD


GöLgé éTmé .. 2'Léééé.. géRékénLéR zaTen ßenimLéé ;)


ahaushsushs olecem yarabbim ahsushs
saka olarak algilama cabalarindayim ahsushsushsus

allaaaam akil&fikir biraz noluuuuur

D:
yollar bana ben sana ya da

ahsushfdsfsd

operiiiiiiiim :)

ps: fotoğraf üzerindeki yazı, fotoğraftaki kişiye yönelik degil; fotoğraftaki kişinin konuşma baloncuğudur birine tepki veriyor gibi.
(yanlış anlamalara meal vermeyelim. fotoğraf çalıntıdır.)


hahahshshsuahsushswayuasgaahahhhhaaaaaahahahahahaaahaahh olecemmmmm allaaaaaaaaam bunu hert gordugumde yariliorum kahkahkahkahhahshusahsaushas
offfff ne guldum gene ahahsu yasik adama yaw :D

ps: cok ayip cocuklar tamam gulduk eglendik bitti

ps II: basima bi is gelirse beni savunun olur mu :/

ps III: iceri almazlar heralde bunu koydum diye :s :)
alirlarsa liste veriorum her ihtimale karsi:

* bi tepsi karniyarik
* sigara borekleri taze citir ve peynirli maydonozlu
* pembe tokalarim
* lingerieslerim
* manolo blahniklerim (ama bi tane daha alabilirsiniz ihya olurum lan)
* laptopum
* sigaralarim (camel)
* pembe olan herseyim
* husmenim
* ojelerim
* sexNtheCity serieslerim
* kahverengi mugim
* pembe kultablam
* torpum
* shampoolarim
* parfumlerim

bitti :/

sayet bu resmi yayinladim diye beni iceri alirlarsa bi zahmet bunlari istiorum :s
gardiyana brz para sikistirarsaniz hepsini alir iceri endiselenmeyin

enOnemliPs: Allah korusun diyoruz
enOnemliPs II: icerdekilere de Allah kurtarsın diyoruz :(

gittim
ama gelicem

hhhiiioooooo mim geldiiii biricikSevgili MeLLy den .)
kendisine ozel bi sempatim var (ahaush sapik gibi oldu), rengarenk cunku boyle gokkusaklari var pembeler maviler ayyh negzelllll .)
bide adindan adimi turetebiliorum
MeLoLLay gibi oluo sacma salak oluo ama olsun LL var ya orda .)
adim gibi len :)

bu arada mim konusu brz ilginc :s
aynen kopiPest:

Kendi Sayfa İstatistiklerine Göre En Çok Okunan İlk 5 Yazı

himm oyle statistic seysini ben beceremedim burda :s hatta su an bile var giigleStatistics seysi ama calismio :D
oyle duruo fonksiyonsuz :) yasik kiyamam lö :/
ama soyle bisi yapabilirim, en cok yorum gelen 5 eserimi ya daaa dur yeaa blog, hic yorum gelmeyen 5 eserimi (heaaa eser dimi lan ne guzel bisey yaratmak oyhhh Allam affet töbe haşa :s) yapistirabilirim hem okunurlar yasik :)
cok akilliyim lan blog
ahsushsus

onlar kalktı Köln' e gitti,,



spss savasi



görsel doğrulama



eblek ötesi :)))


4 tane oldu
soylemesi ayip digerleri yorumlu baciiiiim ;)
ahsush sapittim gene teydiditeytey :)

eheuehe en gicik oldugum renk oldular ya mavi mavi :s
hic sevmem mavinin bu tonunu huzursuz eder beni bu renk :/
yesilin bi kac tonu da oyle aynen :s
ne sinir bozucu bi insanim ben :s
ayy allaam ne gicik bi insanim ben yeea :s
allah korusun beni masallah bana :D
ahsuahsush taaam gittim mimi mahvettim :/

okuyun arkadasim ya bosuna yazmadik laaa allah allah beni sinir etmeyin laaan!
ahsuahsu teyteytey hopbidihophop :D

huheue tek basina bu kadar eglenen bi ben varimdir heralde :D
yoo biliorum var bi kac tane daha manyak oralarda :)

ayrica da vermiorum mimi kimseye hadi bakalim !
heh !

:-)))

optum de gittim tipis tipis ;)


sonradanGelenEdit: gayette siyah olmuslar ne mavisi :s
uydurmusum :s

gittim kirita kirita kedi gibi :)

video

hoşgeldin derken nasıl cozuo kız, nasıl aşkla bakıo
ilk defa izledim ben bunu ya dolasiomus hep aylardır :/

kendilerine sorularım olucak, tanıyan bilen goren varsa nolur iletsin ihya olurum :(
walla .)

* simdi nerdeler?
* evliler mi hala?
* bebek yapmislar mi?
* kavgaları nasil?
* birbirlerini incitip acittiktan sonra sevisiolar mı?
* kız ne is yapio yani meslegi ne?
* adam nerde calisio?
* kac yil sevgililermis?
* kızın sesi cok guzel genetik mi?
* bebekleri varsa kac yasinda?
* adam o anda sarkiyi dinlerken ne hissetti?
* kiz ne hissetti sarkiyi soylerken?
* kizin ve adamin ailesi ne dedi?
* herkes nasi tepki verdi? tebrik ettiler dimi?
* sezen aksudan daha iyi soylediginin farkinda mi?

bitti :/

kiz cok guzelmis yaw masallah .)

allaaam kliplerde seyini tuta tuta sarki soyleyip dansetmeye calisan adamlara gicik oluorum
ne kadar cirkin bi goruntu :s
amk sanki dusecek
maykıl ceksın gitti iste tuta tuta noldu bisi olmadi

pf birileri anlatmali bunu onlara

video

dinlerken asla bıktırmayan acımayan canı bile acıtan ses..


amk ne bitmez senfoniymis bu !
ayrica da fatmagulun agzini yuzunu kiricam
millet birbirini zkmeye baslamis diziden sonra :s
biri adana'da biri aydın'da olmus :s
toplu tecavuz :s
ahlaklarini siktigimin picleri !
lan ne var allahsizlar bok var evlen karinla yap imansiz !
ezikler
cok kiziorum amk ya fatmagule tecavuz edildi kosun diye dizi yaptilar ya :s
feysbukta da bi muhabbettir donuo
once bihtere bindiler sonra fatmagule yasik
bu ne bicim muhabbettir aq
ahuauhua diye birbirini ite kaka gulen tipler olduk ağlayanımız yok
ahlakimiz eskiden de ayniymis simdi de. .

şalvarını topla da kalk fatmaaaagul
yazik sana
bize de. .

bi gun kacirilip da tecavuz edilirsek kimse birbirine hesap sormasin ekranlarda izleyip ogrenioruz ne guzel

!

beren e de brava doymadi ya..'a !

loy !

kendimi saldim beni sormaaaa

:)))))))))

aahahh inşallah bebeyyyyim :)))


hea yok hayir tamam iyiyim :)
bisi farkettim soyleyip gidicem, simdi hani farmVille oynarken diger villeslere de takilmistim da hani yeter demistiniz ya arada tehdit etmistiniz hatta oynamazsan mim gondercez diye iste tamam biraktim sadece tarlamla ilgileniorum bezelye falan ekiorum param kalmio inek satiorum falan ama soyle bisi var tarlamdan kacan ordeklerimi kimse almio artik :s :(
yasik :(

ahhaauhaaaauuhaushsushasua allaaam yarildim kendi kendime yanniz haushasushs

ps: Rögar'iM japona daliorum bu gece haberin olsun :))))

optum de gittim herkesi .)




hava kapali
sinirlerim tepemde
midemde agrilar
acim ama yemek yiyemiyorum
mide kanamasina davetiye cikariorum yeniden
deli gibi kola iciorum
babamin kucagina saklanmak istiyorum

biri bana gülümseyebilecegim bisey soyleyebilir mi?
papatya istiorum bide :'(
bide su alttaki japonu biri gelip evden atsin
kokorec yemek istiorum puslu soguk ama kahkaha dolu bi aksamda. .
sonrasinda huzurla uyumak istiorum. .

Nolur !

14.10.2010

!!!!!!!!!!!!!!

gecelerin sayısı gündüzlerden daha fazla. .

kediyi öldüren manyağı kesmesek, ananı bacını siksinler senin demesekte ulkedeki adalet sistemini sorgulasak :s

kediyi öldürür 300 yeteleyle kurtarir
insan öldürür dava düşer
ana bacı siker tahrik unsuru der kurtarır

adalet sistemini protesto etmeli
ıslah sistemi de oturmalı

naçizane. .

ps: su cumle en dogrusudur zannımca,

"bu herif ilerde çocuk sahibi olursa -ki bence kısırlaştırılması ve üremesinin engellenmesi lazım- çocuğu ilerde büyüyüp google'da babasını aratırsa, "benim babam katilmiş" diyecek. yazık o çocuğa!" (alinti yorumdur)

işte en mantıklı tepki,
yazık.

ne
sikindirik
günlerdeyiz

go off go off bekleme yapmaaa

aksamda olmuyo la bu ulkede
peh



MUTLU YILLAR EN DEĞERLİM. .
BABAM. .


Aaaoooiii hayatimin en zor ikinci mimi geldi sevgili canim biricigim UndefinabLe©

manyak misin lööö nasi zor bisi olmus tek tek dusunucem simdi :s
ama olsun ben yaparim mim olsun taşTopraktan olsun :)))))
severim ki nasi da bilioOo koftehor :))))
bu koftehor sifatini da asla anlamam :s ama guzel duruo yazida :)))))
kurallari soyle vermis ismimin aynisi olan guzel ;)
aynen kopiPest:

-Twitter'da veya Blogger'daki arkadaşlarından bir aile kuruyorsun
-Hepsini tek tek anlatıyorsun.
-Dikkat! Aile! Komşu falan yazmıyorsun, aile bireyleri olacak illa.
-Sonra da eğer istersen, yazında adı geçen blogger'lara bu mimi paslıyorsun. Tabi istersen eklemeler de yapabilirsin.

hea bide istersen eklemeler yapabilirsin demis manyak :s la kolay mi la ben kendi ailemi tanimlamakta zorlaniorum :/ eheueh gerci blogdan aile super olur len her aksam kahkahkah kihkihkih :))))

taaam baslioz lets go guys


ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ 'M

Annem olurdu o guzel kadin benim .) yoo annem olucak yaşta diil ama boyle o bi moda ikonu, cok sevio kahkahalar atmayi .) beni de cok sevio hem ;) biliorum ki ;) bide rengarenk bi kadin, benim gibi kombinlerle renklerle yasio civil civil bayiliorum tarzina ya ondan bide .)
(gercek annemin yaptigi gibi_anne burdan da sagol yani diorum sana hih_) arada 'aaahhhh naaptin olmus mu bu renk simdi hı LoLLa hı guzel kizim git cabuk pembeni giy, aahh ah olmadi yok beyazi tak hadiii gec kalioruz' diye iki bacagimi tek pacaya sokuotelastan kahkahalar ata ata :) kocaman gulumsemesi var işşte benim kızımmmmm ne guzel olmussun diyo nadiren ;) hani begendiremioz ya guzellerGuzeli kadina bi turlu ;)


EFSA'M

uzakta yasayan ikiz kardesim o benim. ayni anda ayni seyler hissettigimiz, agladigimda hissedip iyi misin diye ya bi tlf ya bi blog yorumu birakan. annemiz kizdiginda arkasina alip aslanlar gibi 'ne var yapmis iste iyi yapmis niye kiziosun' diye savunan beni .) aşk acısı çektğimde saatlerce derdimi dinleyen, hic lafini esirgemeden iyiyi kotuyu soyleyen, gerekirse sacimi basimi yolan ikizim. guzel saclarini öriiiim mi diince 'tamam ama karistirma' diye gulen canim .) tatil aksamlarinda deniz kenarinda ickiler icip dedikodular yapioruz hep, bazen gozyaslari dusuo masaya, bazen kahkahalar geceye cinlio .)

GÜNLÜK ZIRVALAMALAR

hhaaah o bi Burak .) bayiliorum o adama .) birinci firlama kuzen olurdu bana o :) gece yarilarina kadar sokaklarda surtup 'bak bak su kiza bak yavru gibi dimi taş taş' der, ben de anira anira 'ahaushsuas manyak misin dayak yicen budakli mese odunu wa yen mi anacim' derim :))) hani boyle firlamadir da pek seversin canim o benim yaa dersin ya, bisey oldugunda kosar gidersin naaptin la kendine diye, iste oyle biricik .) en cok anira anira gulmelerimiz meshur cekmis gibi habire halet-i ruhiyemiz degisio :) yerum :)


SALINCAKTA İKİ KİŞİ

ahh iste uzakta yasayan guzellerGuzeli kuzen .) cok iyi bi egitim aldi o, hepimizden guzeldir gozleri .) ben pek kiskanirim onu maşallahlarla. bide cok magrurdur, hani ilk bakista soguk gibi gelen beyaz tenli fransiz kadinlari gibi .) ama sicaciktir, taa uzaklardan arar yine neler oluoOo orda diye kikirdar, arada himm hi hi evet diye dinler, oneriler verir hepimize. ailenin en mantiklisidir, guzelliginin yaninda .) renklerle oynamasini cok iyi bilir, işi budur. mucevher tasarimciligi da yapar ayni zamanda, unludur bas tacidir .)


ANTİKA İNSAN VE MACERALARI

hheeey bu cocuk benim diger kuzennnn .) her sırrımı paylaştığım, derdimi anlattığım 'amaaan boşver be canım değer mi şu üzüntüne hadi toparlan git elini yuzunu yıka da benim kıza bişeyler bakalım' diyen sırıta sırıta .) cok iyidir cok hastir .) kuzenim olmasa dostum olurdu yani o derece .) bide cok komiktir kendisi, en kotu animda beni guldurur 'amaaan be bosveeeer gel içek' der :) candır .) cok guzel siir yazar bi de, kalemi kuvvetlidir denir ya , oyle. ama yeter ki istesin yazdiracak sey olsun .) pek iyi anlasiriz arada kavga da ederiz gerci hep ben ozur dilerim o ayri :) hih ! :))

UNDEFINABLE©

veee işteee cadııııı ;) yani diger cadi ;) ailemizin en sevilenidir, en deli dolusudur, baş kaldırır olmadi agaaa der yeri gelir karsi cikar .) helal olsundur .) canimdir cigerimdir kahkahalarimi paylastigimdir .) benden manyaktir bazen hatta cogu zaman :) acimaz harcar ama kıyamaz da .) kaltak napiooon derim sus len bi cakacam simdi sana der baslariz yerlerde gulmeye yapisa yapisa :) arada alisverise cikariz ve neden se hep onun begendigi seylere sarkarim ağlarım ben yaa ben alcam diye :) kıyamaz gorunur ama alir elimden sonra cakal :) hihhhii bi kere dolabina hamsterimi koymustum da odu catlamisti bebegimin .) canımdır gulucugumdur .)
ayrica mim sahibidir .) heaa en onemli diger seyi unuttum beni tek sozuyle sakinlestirebilen ender insanlardandir gercek hayatta .)

oooii bitttiiiiii bu mimi de yaptiiiiiim yasasinnnnnnnns :))))

loyyyloyyyyloyyyyyyy ;)

adi gecmeyenlerden affola yavas yavas aile kuruoz olm ;)

operim severim herkesi .)



her
yer
yalnızlık
aslında
umulmadık
her
şey
yeni
yalnızlıklar
beklenmedik
her
tepki
kör kuyular
elsiz ayaksız olunmaya aşinalık ya da
serinse sıcak sıcaksa serin
yok ortası
çığlık çığlık
ilmek ilmek dokumaları bırakalı çok oldu. .
huzur hiç olmayan bişey. .
olması da muallakta. .
Ya Rab sen koru aklımızı beynimizi. .




Ouuuuuuw ikinci mimmmmm oleeaaayyyyyy bereketli hafta olcekkkkk derim ;)

efenimmm bu guzide miniminimimiz sevgili Huylandirma Servisi'nden zipladi banaaa yasasin loyyyyziğ ;)

bakaliiiiim neymisSs;
hö :s
la boyle mim mi olur kisacik bu ne yeeea :(
olsun ben bunu da yaparim mim olsun camirdan olsun (bis ingilizler camura camir dioz)

heaa konuya geliim: nedenleriyle birlikte hangi ünlü yerinde olmak istediğimiz mimimizin konusu.
dusunelim..
yok oyle bi dunya haushsushsuas

ya benim bi suru var yerinde olmak istedigim unlu ki :/

* ayse arman delisi olarak onun yerinde olmak isterdim,
cunkuğğğ
- inanilmaz saglam catir catir roportajlar yapio
- dunya guzeli bi bebegi wa deli gibi aşık oldugu adamdan
- cat diye dubaiye yerlesti

* nicole kidman olmak isterdim
- dunya guzeli bi yuzu wa

* Manolo Blahnik olmak isterdim
- binlerce ayakkabinin icinde yasio
- hayvannn gibi guzel evi var
- salonun ortasinda yuzme havuzu var :s
- yuzme havuzunun icinde kristal bi teaLightlik var yuzuo oyle isil isil
- begenmedigine ayakkabi satmio unlulerin arasinda secim yapio
- yaratio adam allah vergisi tasarim yetenegini kullanmayacak kadar doymus artik

* Hea bide Adriana Lima olmak isterdim
niyesini yazmiiiim isterseniz gayet acik :)))))))

ahsushs galiba en cok Manolo olmak istermisim en cok nedenim onda var

ps: bana bi tane daha alip gonderin butun yorumlarinizi ben cevapliim siz yorulmayin haushsushasuashsuashsus

Huylandirma Servisi'M tesekkurler edip mimi kendime sakliorum geneee :)))
bana ne artik benim mimim!

daha cok mim daha cook hadiiiii ;)))


efeniiiim bilindigi uzere ben bi mim manyagi, fi tarihinde gonderilmis olsa bile arar bulur okur yapar paslarimmmm :D ee sey evet cogunu paslamam benim mimim o derim evet :)))

veee bayila bayila okudugum, son gunlerde blıgundan bi yere kipirdayamadigim bi blogger wa, kendisi Burak yani Günlük Zırvalamalar, ki burda yaşıo .)
adam arızalı yaw bi degisik bisey ben ki kendimden ote manyak tanimam bu adam beni sollar haushasuaha hele bi kac yazisi var allaaaam gecenin yarisi kahkahalardan aglatmakta her okudugumda hsuahasushsuas offfff allaaaam :)))))))))))))))
hayir bide acik sozlu cat diye yapistiriverio cevabi kalio insan boyle: hö? hööö :s hö hö :S
gibi :)
simdi bu manyak bana mim atti :)))))))))))))))
eheuhdueheue taaaam manyak demeyelim cocuga yazik :(
:))))

gelelim mimeeeee:
""Hayatınıza uygun fon müziği. Fon müziği derken sözlü tabi ama sözleriye değil sadece müziği ile olucak. 3 şarkı seçeceksiniz" "

simdi fon müzüğü seysini anlamadim ama tahminimce soyle ola:

1. Massive Attack - Inertia Creeps

2. Moulen Rouge - Show Must Go On

3. Pink - Family Portrait

ps: sozleri degil gayette muzikleri .)

Burak'a not: bide mim atinca bloga msg biraksan eblek gibi nerde leyn bu mim diye aramasam heueheue .) operiiiim .)

eveeet ben bu mimi paslicam bu sefer ;)

Efsa'M

Beenmaya'M

Volkan'iM

Kelebenk'iM yapsin mimimimiziiiii :)

ps: yapana opcuk waaaa :)))))
kacmayin opuceeeeeeeem gelin buraya yorgunum kosturmayin :))))




ahasushsuas farmville'in şu atıyla ineği cok seksi :s
ahaushsushsushsuashayahgwhwhawhshshshs

ps: ciddiyim :D
uzgunum :DD




şehirdir bekleyen. .