Maca Valesi..

Anneni de boyle uzduleeeer ogluuum
Canlarindaaan bezdileeer ogluuuuum

;)

28.12.2011

hahhsuahauaha

cok guzel bisi okudum az once,

"babannemin bir lafı vardı.. hiç unutmam.. bana;
'kulağına küpe olsun kızım,erkeğe .......nın bir tarafını gösteriyorsan diğer tarafını göstermeyeceksin' derdi rahmetli
"

hahaha!
biz bi yerlerde hata mi ettik acabasi hemen tum kadinlarcak?

27.12.2011

pembePus



pembe mezarlik,

her yerinden pembe dumanlar tutuyor olmali,
pembe mezarlardan cikan pembe olulerin ellerini tutan pembe kuslar olmali,
pembe kuslarin pembe soluklari olmali,
pembeli puslu, pempuslu zamanlar olmali orda hayat,,
pembenin her tonu olmali ölülerin tenlerinde kacan,
kacan her pembede her ölünün teni koyu pembeye calmali,,

orda hayat pembePuslu olmali sanirim,
her ölünün solugundan cikan pembe solugun ozledim diye bagirmasi olmali orda zaman..

pembe gokyuzunde ucan soluk gri renkli cadilar, katran karasi cadilara karsi olmali,,
pembe cigliklara kacmali her tinisi seslerinin..

sonuc itibariyle hepimiz pembe mezarlariz...

26.12.2011

ASLOLAN BUDUR

Kadın fıkır fıkırdır. 
Kahkahaları ortalığı çınlatıyordur. 
Sevdiği dostları, arkadaşlarıyla 
davranışları içtendir, 
samimidir, sıcaktır. 


Kendine özgü bir dünya görüşü, 
kendine özgü bir giyim tarzı vardır. 


Mesleğine bağlıdır. 
Hatta mesleği her şeyden önce gelir. 


Konuşması, seçtiği cümleler, 
espri anlayışı, şakaları 
hani derler ya, 
"Nev-i Şahsına Münhasır" diye... 
İşte kadın da, her şeyi ile öyledir. 
Yani kendine özgüdür. 


Özgürlüğüne düşkündür. 
Ama sınırlarını da bilir. 
Her zaman karşısındaki ile 
burun burna, dip dibe olmayı 
pek sevmez. 


Erkeğine 
"Tek bir kadın" gibi değil, 
"Birçok kadın" gibi davranmasını bilir. 
Erkeği ile her konuda konuşur. 
Onun dertlerini, 
onun anlatmak istediklerini dinler. 


Hatta kendinden önce 
birlikte oldukları kişiler konusunda, 
karşısındaki adamın anlatacakları varsa, 
onları bile dinler. 


Karşısındaki adamın anılarına 
anlayış ve de saygıyla yaklaşır. 


Ama karşısındaki erkekte, 
hoşlanmadığı bir şeyler görürse, 
bunu yerine göre, kırıcı olmadan 
esprili bir şekilde söylemekten çekinmez. 


Adam, kadının bu hallerine... 
Kısacası "Her şeyine" bayılmıştır. 
Her an kadınla birlikte olmak, 
ona yakın olmak, 
ona dokunmak istemektedir. 


Onun her hali erkeğin gözüne 
"Seksi" görünmektedir. 
Işığa tutulmuş pervane misali 
kadının yanından ayrılamaz olmuştur. 


Ama bir süre sonra, 
kıskanç olmadığını söylese bile, 
kadını, kadının çevresindeki herkesten 
kıskanmaya başlar. 
(Sen sanki yalnız mısın?
Çevrende hiç arkadaşın yok mu?)



Kadının meslektaşları ile olan dostlukları bile 
erkeği çileden çıkarmaya başlar. 
(Senin iş yerinde karşı cinsten arkadaşların
hiç mi yok yani?)



Kadının giyim tarzını açık bulup, 
değiştirmesini ister. 
(E-hani çok beğeniyordun giydiklerini?)


Sıklıkla telefonlar açarak 
kadının nerede olduğunu öğrenmeye çalışır. 
(Önceleri sadece duygularını,
hayranlığını, beğenilerini, özlemini
söylemek için telefon açıyordun ya?) 



Onun neşe dolu kahkahaları içini ısıtıyordu. 
(E-şimdi yavaş gül diyorsun?!)


Onun esprileri, konuşma tarzı 
içini sıcacık duygularla dolduruyor, 
anlattıkları seni güldürüyor, 
neşelendiriyordu. 
(Şimdi "O" esprilerini patlattıkça,
Hele de yanınızda birileri varsa,
resmen rahatsız oluyorsun!)



Herkesin "Onu" beğenmesi 
seni gururlandırıyordu. 
(Şimdi başkalarının "Ona" olan ilgisi,
hayrola? Seni huzursuz ediyor ya?!)



Onu yapma, bunu etme, şunu giyme!!! 
Sen resmen değiştirmeye çalışıyorsun o kadını... 


E-değiştirirsen, o ayılıp bayıldığın kadın 
o kadın olmaz ki... 
Sen "Onu" başkalaştırmaya çalışıyorsun. 
O başkalaşırsa, senin hayran olduğun, 
her an birlikte olmak istediğin kadın olmaz ki... 


Onu değiştirirsen, 
Bir süre sonra karşında 
başka bir kadın bulacaksın. 
Ve o kadının 
senin deli-divane olduğun kadın 
olmadığını göreceksin. 


Hatta onu 
olmayacak nedenlerden dolayı suçlayıp 
"Değiştin sen" diyeceksin. 
(Oysa o değişmedi,
değişmek istemedi ki...
Onu sen değiştirdin.)



Karşında değişik bir kadın 
görmeye başladıkça da, 
ona karşı olan heyecanını 
kaybedeceksin. 
Ve bir süre sonra da, 
gözün başkalarına kayacak. 


Ama kadın kişilikliyse, 
kendini değiştirmeyecektir. 
Buna fırsat vermeyecektir. 
Eğer erkeğin aklı varsa, 
böyle bir birliktelik 
"kişiliğe" duyulan saygıyla 
devam edecek, 
yoksa bitecektir. 


Bu durumu, 
bu davranışları 
"tersine çevirirsek", 
yani kadın 
kıskançlıklarıyla, 
baskı kurmasıyla, 
hesap sormasıyla, 
adamı boğmaya başlarsa... 


O ilk günlerde 
kılığı-kıyafetiyle, 
bakışları, gülüşleri, 
kendine özgü davranışlarıyla 
kalbini deli gibi çarptıran adamın 
her şeyini kısıtlamaya, 
değiştirmeye kalkarsa, 
zaten o adam 
onu heyecanlandıran, 
buluşma günlerini iple çektiği, 
her an dokunmak istediği 
adam olmayacaktır. 


Oysa herkes kendi kişiliği ile kalsa... 
Kimse kimseyi değiştirmeye kalkışmasa... 
Herkes birbirini olduğu gibi kabul etse... 
Birliktelikler daha uzun ömürlü, 
daha heyecan verici olacaktır. 


Zaten sırf karşısındakinin 
isteklerini yerine getirmek, 
onu kırmamak, 
ilişkiyi bozmamak için 
değişikliklere boyun eğilse de, 
inanın, ileriki yıllarda 
herkes "bir şekilde" 
aslına dönecektir. 
Bundan şüpheniz olmasın. 


Ben de bazı ilişkilerimde 
bu yanlışı yapmalara kalkıştım! 
İçimi titreten, kalbimi çarptıran, 
beni heyecandan heyecana sürükleyen 
adamların bazılarını 
değiştirmeye çalıştım. 
Ama onlar değişti gibi görünseler de, 
bir süre sonra asıllarına döndüler. 


Beni de değiştirmelere kalkanlar oldu. 
Değiştim "sözde"! 
Ama sonradan 
bu "değişim oyunlarından" sıkılıverdim! 


Sakın ola ki, 
"Ne güzel de değişmişti. 
Hay Allah! 
Şimdi yine eskisi gibi olmaya başladı" 
diye hayıflanmayın. 


Çünkü bu; "geçici"... 
"Hatır için"... 
"Cicim ayları" için 
yapılan değişimlerdi, 
ve "kalıcı" değildi". 


Boşuna dememişler; 
"Bir insan 7'sinde neyse 
70'inde de odur" diye... 




*** FÜSUN ÖNAL***

insan- geh kızım geh
köpek- allaaah ehehelehole geleyom abey!

insan- geh kızım geh
kedi- sebep?

insan- kızıııım mama koydum geh
köpek- allaaah ehehelehole geleyom abey!

insan- kızıııım mama koydum geh
kedi- oraya koy ben yerim sonra

insan- boncuk! boncuk! geh kızım!
köpek- allaaah ehehelehole geleyom abey!

insan- boncuk! boncuk! geh kızım!
kedi- boncuk kim lan? sensin boncuk.

insan- kızııım hadi banyoya!
köpek- allaaah ehehelehole geleyom abey!

insan- kızııım hadi banyoya!
kedi- banyonu da skerim

insan- kızım! bahçeye çıkıyoruz gelcen mii
köpek- allaaah ehehelehole geleyom abey!

insan- kızım! bahçeye çıkıyoruz gelcen mii
kedi- hayırlı gezmeler

insan- kızım! kızım! ölme, bırakma bizi!
köpek- ...

insan- kızım! kızım! ölme, bırakma bizi!
kedi- dur telaşlanma lan panik seni eheheh

eksisozluk/esseksipasi

caldim walla yarila yarila yerlere yapisa yapisa caldim 

1. Grup Sesler :
Ağız kapalı iken çıkarılan hafif yükseklikteki sesler (mırıldanmalar)
2. Grup Sesler :
Ağız açıkken başlayıp kapanma ile sona eren orta  yükseklikteki sesler 
3. Grup Sesler :
Ağız açıkken çıkarılan yüksek tonlu sesler
1. grup seslerden 3. grup seslere geçiş, mutluluktan mutsuzluğa ya da istenmeyen bir duruma geçiş anlamındadır. Kediler, sesleri ve hareketlerini birleştirerek size sayısız cümleler kurarlar. İşte bunlardan bazıları ;
Size karnını gösteriyorsa;
Kesinlikle kendini tam bir güven içinde hissetmektedir. Size ve ortama olan güveni sonsuzdur. Keyfi yerindedir.
“Sana güveniyorum.”
Fare yürüyüşüne geçmişse ;
Ortamda tekin olmayan bir şeyler vardır. Korku söz konusudur. Güvenli bir ortamda değildir.
“Ters giden bir şeyler var.”
Karanlık yerlere çekiliyorsa;
Keyfi yerinde değildir. Kuvvetle ihtimal önemli bir hastalık söz konusudur. Yorgun ve mutsuzdur. Mutlaka gözetim altında tutulmalı, gerekirse veterinere götürülmelidir.
“Kimseyi görmek istemiyorum.”
Ayağı ile yemeğini kapatmaya çalışıyorsa ;
Yediği yemek hoşuna gitmiştir. Bir parçayı da ilerisi için saklamak ister.
“Biraz da yarına kalsın.”
Pencereden dışarı bakıp uzun uzun miyavlıyorsa ;
Yalnızlık canına tak etmiştir. Oyun oynamak, sosyalleşmek, arkadaş edinmek istiyordur.
“Ah ah çok yalnızım, çoook.”
Kulaklarını geriye çekmişse ;
Korkmuş ya da kızmıştır. İstenmeyen bir şeyi yaptığının farkına varmıştır ya da bir düşman ile karşı karşıyadır. Gelecek tehlikeyi keşfetmeye çalışıyordur.
“Kahretsin ne’olacak şimdi?”
Yere yüzünü yaklaştırıp öksürüyorsa ;
Muhtemelen yuttuğu kedi tüyleri topak olmuş ve nefes almasını zorlaştırıyordur.
“Ah içim dışım tüy oldu.”
Kuyruğunu bacaklarının arasına almışsa ;
Tehlikeli bir durum ile karşı karşıyadır. Korkuyordur. Acilen güvenli bir yer aramaktadır.
“İmdat tehlikedeyim. Yok mu beni kurtaracak biri?”
Aniden kakasını yaparsa ;
Çok korkmuştur. Kakasını kaçıracak kadar çok korkmuştur. İleride kakasını bıraktığı bu yerin anısını yine kakasının kokusunu alarak hatırlayacaktır.
“Vay başıma gelenler.”
Hızlı hızlı kuyruğunu sallıyorsa ;
Yatmış iken kuyruğunu sallıyorsa kızgınlık anlamındadır. Oturmuş bir şekilde iken sallıyorsa sinirlerini bozan bir durumla karşı karşıyadır. Saldırı öncesinde uyarıda bulunmaktadır.
“Birazdan canına okuyacağım.”
Kuyruğunu bacağınıza sarıyorsa ;
Mutludur ve sizi görmüş olmaktan memnunluk duymaktadır.
“Hoşgeldin. Günün nasıl geçti?”
Yemek yemiyorsa ;
Hastalık belirtisidir. Veterinere götürülmelidir.
“Hiç canım çekmiyor.”
Burnu kurumuşsa ;
Hastalık ya da ateş belirtisidir. Veterinere götürülmelidir.
“Ateşimi ölçer misin?”
Tüyleri diken diken olmuşsa ;
Kızgındır ve saldırıya geçmek için bedeni tam hazırlık halindedir. Kırmızı alarma geçmiştir. Olacakları kimse kestiremez.
“Eee yeter artık.”
Gözlerini hafif hafif kapatıyorsa ;
Size selam veriyordur. Muhtemelen yatmış vaziyettedir. Sakin ve keyiflidir veya biraz yorgun ve keyifisizdir ama sizinle olmaktan mutluluk duymaktadır. İç çekmeye benzer bir ruh hali içindedir.
“Merhaba. Yine biz bize kaldık, değil mi.”
Ağzında bir şey tutarak size gelmişse ;
Başarılı bir av dönüşündedir ve avını size hediye etmek istemektedir. Başarısı için övgü beklemektedir.
“Bak sana ne aldım?”
Uyurken bıyıklarını ve ağzını hareket ettiriyorsa ;
Rüya görüyordur. Tatlı bir kedinin peşinde ya da çimlerde kelebek kovalamaktadır.
“Ahh ne güzel. Şimdi seni yakaladım.”
Tuvaletini yaparken miyavlıyorsa ;
Canı yanıyordur. Kabız olabilir ya da barsak kurtları ile başı derttedir. Veterinerin görmesi gerekir.
“Ahh canım yanıyor.”
Tostoparlak olarak duruyorsa ;
Bir şeyler bekliyordur (muhtemelen yiyecek) ve beklemekten yorulmuştur.
“Öff. Daha ne kadar beni bekleteceksin?”
Oyun oynarken elinizi ısırıyorsa ;
Dişleri kaşınıyordur. Ya da dişleri için egzersiz yapması gerekmektedir. Kedi oyuncağı istemektedir.
“Dişlerimi fırçalıyorum.”
Halının üzerine patilerini açarak yan yatmışsa ;
Sevilmek istiyordur. Keyfi yerindedir ve ilgi odağı olmayı beklemektedir.
“Hadi bakalım gel ve beni ne kadar sevdiğini göster.”
Bir başka kedi ile burun buruna tokalaşıyorsa ;
Tanışma safhasındadır. Muhtemelen dost olma eğilimindedir.
“Merhaba, tanıştığımıza memnun oldum.”
Saksı çiçeklerine göz açtırmıyorsa ;
Kedi otuna ihtiyaç duymaktadır. Tüy topaklarını çıkarmak ve ihtiyaç duyduğu vitaminler için sebze yeme zamanı gelmiştir.
“Beni de vejeteryan yaptınız ya helal olsun size.”
Tuvaleti yerine başka yerlere tuvaletini yapıyorsa ;
Tuvaleti ya kirlidir ya da tuvaletinin yerini beğenmemiştir.
“Sana tuvaletimi temizlemen gerektiğini söylemiştim.”
Mobilyaların kenarına kafasını sürtüyorsa ;
Keyfi yerindedir. Evi ve kafasını sürdüğü mobilyaları sahiplenmiştir. Hatta biraz sevilmeye de hazırdır.
“Evim evim güzel evim.”
Evinizin çeşitli yerlerine sidik bırakıyorsa ;
Egemenlik alanını belirlemektedir. Muhtemelen egemenlik haklarını ihlal edebilecek rakipler söz konusudur.
“Herkesin haberi olsun, burası yalnızca bana aittir.”
Dişi kediniz poposunu yukarı kaldırıyorsa ;
Çiftleşmek istiyordur.
“Şimdi aşk zamanıdır.”
Gözlerini dikip bir şeyleri izliyorsa ;
Bilgi topluyordur. Durumu çözümleyerek bir sonraki aksiyonu için veri derlemektedir.
“Hımmm çok ilginç.”

Yalanını sevsinler

İlişkilerde her şey yalan, araştırmalarda bile...
Kadın-erkek vaziyetlerinde dürüst olmak ne kadar zor.
Kimse avaz avaz bağıramıyor gerçekleri.
Diyelim bir ilişki bitmiş; "Neden ayrıldınız?" diye soruyorlar.
Cevap: "Hayata bakışımız farklıydı ama hâlâ çok severim, her zaman dostum olarak kalacak."
Bırak bu işleri gülüm.
Desene "Çok sıkıldık, aşkımız bitti, zaten artık sokağa da çıkmıyoruz, maçlarından tükendim.
Sevişmiyoruz da..."
Yoook diyemeyiz. 


EN SEVDİĞİNİZ İLTİFAT Bir evlilik sona ermiş, arkadaşlar sorar "Aaa sizi çok yakıştırıyorduk, neden ayrıldınız?"
Kimse kalkıp, "Gözü başka kadınlara kaydı, ben de onun yanında kendimi seksi hissetmiyorum artık.
Sabah kalktığında öyle suratsız oluyor ki, bir ömür çekemem valla" diyemez.
Ya da seks hayatlarının geldiği hazin sondan, eşinin bitmeyen sinirinden, iş hayatındaki başarısızlığın yarattığı kompleksten, kalbinin artık başkası için küt küt çarptığından falan bahsedemez.
Hep iyi dostlardır, hep birbirilerini seveceklerdir, hep kara kedi girmiştir, hep bıdı bıdı...
Alın size yine en samimiyetsizinden bir araştırma.
Dünya çapında kadınlara sormuşlar; "En sevdiğiniz iltifat nedir?"
Tabii ki erkeklerden gelen...
Dünya genelinden çıkan sonuç: Dudakların çok güzel (Bkz: Hepimiz Angelina Jolie'yiz)
.
.
.
.

Ayşe Özyılmaz'el okuorum yine yine ve yine,
su yazisina bittim hasta oldum
ve evet sirketteyim daral geldi, oghh geldi bunaldim
amaaaan

20.12.2011

guzel kadin



bu filiz taçbaş nkdr guzel kadin ya masallahlar olsun
bir kadinin yuzunun anlami herseye bedel bence..
erkek olsam pesinde deli divane olurdum bu kadinin
tekrar masallahlar olsun .)

küçük oğlum,
bebek oğlum,
bahsin her geçtiğinde patilerine kapanip tek tek opmek istiyorum
seni uyandirma pahasina olsa bile
simdi horulMışıl sirtüstü yatmaktasın ya,
işte ben en çok senin sahibin olma gururunu taşımaktayım her baktığımda sana

tirmala oğlusum herkesi ısır oğlusum
helali hoş olsun
sana nazarlar değmesin bebekOğlusum..
gitme sakın,
herkes gitsin,
ama sen sakın gitme..
SAKIN

ALLAHIM SEN OĞLUMU KORU NAZARLARDAN
ALLAHIM SEN OĞLUMU KORU HEP..

Icimde bi yangin..
dikkat etmeyi istemeyen kocaman yalnizlik..
insan aslinda yalnizdir derler, en icinde..
dogru mudur,,
budur aslinda tum hikaye..
gittigi yollardan gozyasimi sildim tek tek,

izi bile kalmadi,,
derler ya,
esamesi bile..
sessiz gece, issiz gece..
komik gece..
kucagimda bir kara kedi,
o da niye uzgun oldugunu bilmeden uzulmekte kendi kendine
ve ben kahkahayla karisik gozyasi
yarin da karla karisik yagmur..
kış..
gel artık..
ağlat bizi..
savursana bizi..
yollardan toplasana bizi..
kış..
gel artık..
gel de gör halimizi..

16.12.2011

kutsi

aynadaki yüzünün karşılığı benim diye bağıran bir kutsi var bu ulkede :D

yine de buraya aliorum, hic degistirme yapmadan,
evet Ayşe Arman'in yazisini caldim
izinli izinsiz
ama caldim
ve onun hayatindan istiorum
en onemlisi onun adamindan bi tane de ben istiorum..
yoo onun adamini degil,
napayim elalemin adamini,,

"İzin istiyorum


Dubaİ Havaalanı’nda Türkiye’ye dönmek için beklerken...

Bir mesaj düştü telefonuma...


Sevgilimden...

“Yedi sene önce, sen ve ben bir maceraya atılmıştık, neler olacağını, nasıl bir hayatın bizi beklediğini bilmeden. Biraz da kaçarak, geriye bakmadan.
Şimdi altı yaşında kızımız, tavşan, kaplumbağa, Maribel,11 ton eşya ve en önemlisi güçlü ailemizle birlikte geri dönüyoruz. İnanılmaz güzel ve mutlu bir yedi yılyaşadık ama artık yeni maceralara atılma zamanı.
Yeni evimizde, yeni hayatımızda daha mutlu bir yaşamın bizi beklediğine eminim.
Yolumuz açık olsun!
Seni, sizi seviyorum ve dört gözle sizi bekliyorum.
Baba.”

Ağlamaya başladım.
O yüzden seviyorum sevgilimi, kızımın babasını...
Adam gibi adam olduğu için.

*

Benim için, bizim için bir dönem kapanıyor. İnşallah güzel bir yeni dönem açılacak.
Bir sürü mail aldım, merak etmeyin, tavşanımız Hımm, sağ salim burada. Evin içinde fır dönüyor, heyecanlı, hertarafı keşfetmeye çalışıyor, ben de kabloları ondan korumaya çalışıyorum.
Alya, oyuncaklarını yerleştirmenin derdinde. Çok işimiz var, 11 ton eşya, yerleştirilmeyi bekler.
Annem, ablam yardıma geliyor.
Sizden izin istiyorum, bir hafta, ben boş bir evi yuvaya dönüştürmeye çalışacağım. Sonra hayata, yine hepbirlikte devam ederiz.
Gitmeden önce, size de teşekkür etmek isterim, bu yedi yıl boyunca bana destek verdiniz, beni ailenin “delikızı” olarak kabul ettiniz, anlayış gösterdiniz, zaman zaman tahammül ettiniz. Gazeteme de teşekkür ederim,dış temsilci filan değildim ama onlar da beni idare ettiler. Tekrar tam gaz çalışabilmek, iyi fikirler bulabilmek veyaptığım işten yine zevk alabilmek için, ailemizin huzurlu olması gerekiyor. Bu bir hafta onun için uğraşacağım,gelecek hafta görüşmek üzere...  "

http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/18172997.asp

Ayşe ARMAN / Hürriyet


13.12.2011

sezen mucizesi

Sezen Aksu'nun Helal Ettim Hakkımı nkadar guzel sarkidir..
yani şarkı hem cilveli, hem acili,,
ikisi bir arada ancak gercek bir kadinda olur,,

yemiiiin ettin bin kereee kutsal kitaaabın üstüneee
ben ölemediiim bi türlü
vurgun vurgun üstüneee
tutamadın ahdını düğün bayram ettileeer
baban yazdı bahtımııııı
bizi kurban seçtileeeeer
ben başka yastıktayıııım
sen ele kuşak çözdüüüün
ne ben mahremim ne seeeen
kavlimizi sen bozduuun
bahtiyaaar ol gözüm yooook
rabbim veriiiir sabrını
bu hesap böyle bitsiiiiin
helal ettim hakkımııııı

herkeeees gideeeer mi
kalbindeee hazineleeeer
kimse görmüyoooor
kimse bilmiyoooooooor
hheeeerkeeees gideeeermiiii
söyleeee bana küçük adam
çok erkeeeen değilmiiiiiii
herkeeees gideeeer miiiiiiii
küçük ve siyah adam
sen sakın gitme..
herkes gitsin ama sen sakın gitme..
kocaman adam
sakın gitme
evimin küçük erkeği,
sakın gitme..

pek bunaliorum be blog
yani gorsen halimi
kapana kisilmis disi kaplan gibiyim
parcalamadigim yer kalmadi..
dislerimde kan,
tirnaklarimin arasinda kalan parcalar..
ağlamıyorum..
olanca yalnızlığın içine tükürüyorum
kucağımda kara bir aslanParçası..
nolacak halimiz diyorum,
patisini koyuyor sol yanıma..
benim yapamadığımı yapıyor,
hiç utanmadan benden..
Sahi yine mi kaçış diyor,
evet diyorum yavaşça,
kulaklarını seviyorum,
iniyor kucağımdan
hadi der gibi kapıya koşuyor..
ben kalkmayınca anlıyor,
yine gelip kucağıma yerleşiyor
minik kafasını bırakıyor butun huznume..
yalnızız ahbap uzulme kalk bana bir kemik ver diyor,
sittir essogluessek diyorum

:p

oooooofs!

urrem yamuk kariyi ayakta halleder
ustune de buz gibi serbet icer
bire bes koyuyorum ahanda

urrem yamuk kari bence ...
ahhaahahh yazik laaan

yoo gayette hurrem izlemiyorum
izliyoduk..
gitti..
hurrem..
ah..
yazik be sana hurrem..
simdi yattigin yerde kemiklerin bile sizliodur bizim, hepimizin haline..
ah yaa tabii ya yazik yaa..
hurrem..
ahreli bir kağıt üstüne simsiyah kapanmışım
kazırım kendimi bir secdeden, ellerimde gizli hattatlar
ve söze gelmez devrik duyarlıklarım
gözlerim -hüznün dilsiz masalcısı-
gözlerimde hiçbir dile çevrilmez intiharlar
oysa saklı hançerimi mağrur bildiniz
kendimin tenha bir yerinde vurulmuşum, yatarım
orası bir denizin gölgesidir, göremezsiniz
(bir peygamberin yanlış ayakları
intihar halinde sevişmektedir)
ölüm üzre bir akrepken menekşelenirsiniz
ve ahreli kağıtlar dürülür ferman diye
yufka ölümlerin hazin tarihleriyle
kar altında kalmış imzasız karanlıklarım
ve azgın sularda kendini arayan deniz
ben konuşmam, susarım
bu aklamaz ki sizi
katilimsinizkatilimsiniz en azgın sularda
ellerinizde kan mürekkepleri sarhoş
ölüm nasıl bir sarmaşık ki
(deniz gören) en mağrur balkonlarda
bir gün siz de katilleri seversiniz

bunu Urrem yazmamis tabii :)
Murathan Mungan yazmis
ben de arada cesit olsun dedim :D

bide nolcak bu ferihanın hali ya :S
adini koydugum feriha
resmen izliorum diziyi yaw

yine mi keder ama artik yeter demis sezen
Yeteeeer
Hayaaat
Ta amina koyam hayaaaaat ..

bu ulkede mehmet günsur gercegi varmis ve ben bunu yeni farkediorum aman tanrim !
bana niye soylemediniz acabasi hi?
yaw yok boyle bi bakis, yok boyle bi huzun wayyy wayy way :s
adamin yuzune bakmayagorun,
son bakisiniz oluo hele de alkolluyseniz :s

Allahim yarattin da niye saldin ortalara yarappiiiiim!

gunnnnaydinlar efeniiiiim,

uzatmicam iffet'te ki adam cok fena :/
majalla
Allah sahibine bagislasin :s

burda walla

Bu sirt cantami da alip gidicem istegi tamamen icimizdeki klisedir.
Sikiysa gitsenize bi,
Allasen bi gidin,
Bakin noluyo..
Hayatinizdaki hersey, her iliski, her duzen nasil da bozuluo..
Bok vardi sanki diyenler bir bir yok oluo hayatinizdan..
Ooo sen mi geldinciler girio teker teker sahneye..
Isin kotusu inmiolar da kolay kolay,
Masallah tirnaklarini gecirmisler sanki tahtadan sahneye,
Onlari atmaya calisirken ciyir ciyir sesler gelio derinlerden..

Ha bir de isyerindeki bir numarali yalaka var..
Hani her aile sirketinde olur ya,
Patronun gotDeligini yala yala bitiremezler,
Bitmesin isterler,
Boss dahil herkesin&herseyin arkasindan atip tutarlar kediCesaretiyle,
Sira yuze gelince aniden arkaDelige yanasiverirler
"aman da aman efenim ne kadar da guzel deliginiz, yalayim surdan allah sizi basimizdan eksik etmesin ehheeh" diye..
Bunlar bilirsiniz ki yalaka olduklari kadar yavsaktirlar da..
Korkaktirlar da..
Azicik hirladiginizda bu yavsaga,
benim minicik, dunyalar cesuru, yakisiklisi sevimli it'imin bile sevimli kicDeligini yalayacak hale gelirler .)
A yoo hasa tovbe, elbette bebegimi soz konusu yapmiorum, zira o herkesten degerli, gozbebegim benim.
Ama soyle de bi gercek var,
Kapimdaki it olamayacak insan, sirkette gozumun icine baka baka afraTafra yapmakta..
Alicam gazini da, hele dursun bakam biriktiriorum .)

enOnemliPs: ulan herkes mi yavsak olur!

onemsizPs: asiri gerginim, mide agrilari yasamaktayim, stressten uykum gelio
yeminle annemin karnina donmek istiorum soktugumun su zamanlarinda..

dahaOnemliPS: abi bi siktir olup git de sen de rahatla biz de ya amaaaan

Eğer bu dünyada seveniniz yoksa, ilgileneneniz yoksa, sesler, kahkahalar, dostlar yoksa,sevgiyle gözünüzün ine bakıp, “Neyin var, iyi misin? Üşüdün mü?” diyeniniz yoksa..
Alıyor tanrı canınızı...
“Sen gel benim yanıma, ben sana daha
 iyi bakarım” diyor..
Ayşe ARMAN