16.01.2011

:'(

bademciklerim ölsün istiyorum :'(

hayir naptim da bu kadar agir hasta oldum iki sikindirik bademcik yuzunden :(
allaaam affet ama cok aciyo yutkunamiorum :(
resmen bogazima tekme tokat girisesim var!
sevmiyorum su saatten sonra ne bademciklerimi ne bogazimi ne de icindeki bilumum alet edevati!
ustelik pazar bugun!
ve bulundugum yerde nobetci eczane allaan sktirettigi yerde :/
wallaha bulursam en baba antibiyotigi aticam ikise ucer o dereceyim :(
ve gunlerdir suruyo bu durum!
icmedigim bi bok kaldi afedersiniz :(
sutlu balli karisim, sutlu balli karabiberli karisim, sadece sut, sadece bal, ..
ama yok gecmio arkadas!
bu kadar mi kotu davranmisim kendilerine intikam aliolar :(
ki soguk bisey icmem, bilirsiniz dikkat ederim ciddi ciddi :(
ama yok noldu ne bitti hangi ara sisirdim onlari bilmiyorum ya!
gun icinde ne kadar cok yutkunuomusuz bide biz :s
eöh :(
kulagima vurmaya baslicak agrisi an meselesi sanirim :s :'(
kisa sureligine olsem bari ya :(

0 yorum :

Yorum Gönder